嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 1932


2221#
發表於 09-3-21 01:21 |只看該作者
礦物油,如果搽係bb的手/面,唔多唔少都會食左,所以.........

大鼠餵飼礦物油
積聚體內 染慢性炎症

文章日期:2006年1月24日


【明報專訊】消費者委員會表示,世界衛生組織聯合食物添加劑專家委員會(JECFA)在1995年發表的研究報告,把多種不同種類和分量的礦物油(Mineral Oil)餵飼大鼠90日,分量相等於每公斤(2.2磅)體重進食2至2000毫克礦物油。結果發現,大部分種類的礦物油都會積聚在大鼠體內,引起的病變包括局部性組織細胞增多,血液檢查亦顯示有輕微的慢性炎症和肝臟損壞。

1995年,JECFA亦留意到當時僅有的人類研究結果。研究顯示,礦物油在人類產生的病變與大鼠相似,包括在肝、脾和淋巴結積聚礦物油,部分還有內臟發炎。不過,由於這些研究均缺乏參與者膳食和使用藥用礦物油的詳細資料,故不能評估礦物油攝入量與人體積聚分量的關係。

礦物油(Mineral Oil)是由環烷烴(Naphthenes)或鏈烷烴(Paraffins)經酸處理或氫化而成的碳氫化合物(Hydrocarbon)產品。


大宅

積分: 1932


2222#
發表於 09-3-21 01:25 |只看該作者
含多雜質礦油 3粒已肚痛
(明報)2月7日 星期四 05:05
【明報專訊】生物及化學系副教授林漢華表示,礦物油是石物油副產品,俗稱「白礦油」,屬有機物質,是否對人有害主要視乎精煉程度,一般來說,吃了精煉度低的礦物油,會刺激腸胃而出現肚瀉等。

消委:盡量用剝殼器

消委會 於03年曾指出,普通成年人每日不能攝取多於400克礦物油,若瓜子所含的礦物油屬中、低黏滯性,即使只含0.2%,亦足以令一名132磅成年人,在連殼咀嚼2至3粒後攝入過量礦物油,可能會出現肚痛病徵。不過,若瓜子的礦物油屬高黏滯性,成年人即使連吃2700粒連殼瓜子亦不會過量。消委會提醒市民,不要選購外表異常亮澤的瓜子,且盡量用「剝殼器」。

用於潤滑劑化妝品

林漢華說,若精煉度高的礦物油,主要用於化妝品的都屬安全,但成本便會提高;精煉度稍低的,便會含較多雜質,一般主要用作機器潤滑劑。他說,吃了精煉度低的礦物油,會刺激腸胃,令人出現肚瀉等。而根據國際癌症組織(IARC)報告,精煉度低的礦物油屬致癌物,若長期經過皮膚吸收,或暴露於這些物質下,會導致皮膚癌 或上食道癌(包括胃、肺及膀胱癌等),但精煉度高的則無致癌證據。林漢華表示,由於不知道本報是次測試中,瓜子所含礦物油屬於哪種精煉度,故難以進一步評論。

林又說,根據美國 食品及藥物局(FDA),個別食品可獲豁免使用礦物油,如為穀類食品除塵等,不過一般食物應不能使用。瓜子若沾了礦物油,因表層如有「蠟」質保護,故不能被水冲去。


大宅

積分: 1932


2223#
發表於 09-3-21 01:29 |只看該作者
如要選擇給小朋友/初生bb的話都要睇清楚有無礦物油,最好唔好有.因為呢d商品都會為左越低成本越好的關係同無寫名用咩級數精煉過.無就最好.


大宅

積分: 4561


2224#
發表於 09-3-23 10:38 |只看該作者
我就直接放入舊襪,浸着來沖, 唔甘煩嗎!

近排天氣濕我仔都有少發, 希望妳handle到啦.
1歲以上都可以做skin test, 但我在政府做, 介紹唔到妳, 有冇其池 mami 可介紹?

原帖由 KongSiuBB 於 09-3-20 23:00 發表
Thank you for your photo. I bought this in TST CityXXXXX today.
It is place at the bottom of the shelf selling Oats related products. You may call its customer service for the availability before goin ...


大宅

積分: 4561


2225#
發表於 09-3-23 10:41 |只看該作者
我記得妳, 現天氣濕要少心handle喎.

Cyproheptadine HCL ->抗敏、止痕.

原帖由 bb0809 於 09-3-17 22:09 發表
Hey! Everyone ... long time no see! I am the desperate mom who ask so many questions last time in Feb.

Just want to report:
My baby girl has discharged from hospital after few days in hospital and n ...


大宅

積分: 4561


2226#
發表於 09-3-23 10:47 |只看該作者
kakau,

我仔都是食chlorpheniramine, 而女食chlorpheniramine 或 Clarityne. Zyrtec 和 Clarityne (成份不同) 也是長效唔眼訓、但藥力弱啲.

原帖由 kalau 於 09-3-16 21:55 發表
珀珀,慧慧媽

which anti-histamine are you using? The docs gave us chlorpheniramine but i read some use zyrtec?


大宅

積分: 4561


2227#
發表於 09-3-23 10:52 |只看該作者
感冒? 現在好番啦可?

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-16 17:53 發表
珀珀,慧慧媽

唔該哂呀, 我剛同亞b睇完醫生, 佢發燒102度, 又r到手腳紅哂囉


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2228#
發表於 09-3-23 12:20 |只看該作者
珀珀慧慧媽,

多謝你問候呀...

醫生話佢傷風, 點知燒o左成幾日, 卒之停o左, 尋晚見佢個身有紅點, 以為出玫瑰疹, 睇醫生話係皮膚敏感, 跟住今朝又發燒

想佢食多o的o野增強抵抗力, 又乜都唔肯食, 食新o野又驚敏感, 唉真係唔知點好...


大宅

積分: 2157


2229#
發表於 09-3-23 12:55 |只看該作者
我用左麥皮同ar B沖涼,好似幾好喎,手仔滑左呀。想問問咩牌子麥皮都得架呵?


大宅

積分: 4561


2230#
發表於 09-3-23 14:01 |只看該作者
嘩!都成個星期喎, 重未好, 而家啲感冒真麻煩.

我仔又係甘, 話唔定就唔食, vitamin candy 又唔食, 為有加啲fish oil 在飯裏比他吃.

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-23 12:20 發表
珀珀慧慧媽,

多謝你問候呀...

醫生話佢傷風, 點知燒o左成幾日, 卒之停o左, 尋晚見佢個身有紅點, 以為出玫瑰疹, 睇醫生話係皮膚敏感, 跟住今朝又發燒

想佢食多o的o野增強抵抗力, 又乜都唔肯食 ...


大宅

積分: 4561


2231#
發表於 09-3-23 14:04 |只看該作者
最好唔用快熟就得, 有心機的用有機的自己磨就最好

原帖由 Yana 於 09-3-23 12:55 發表
我用左麥皮同ar B沖涼,好似幾好喎,手仔滑左呀。想問問咩牌子麥皮都得架呵?


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2232#
發表於 09-3-23 14:23 |只看該作者
珀珀,慧慧媽

講開, 我都有用oatmeal o黎沖涼(而家要用埋dermaveen o個o的先), 皮膚係滑o左o的, 但係都係不停咁有o的暗啡色濕疹出, 我發覺係亞b r得勁就會出, 唔r就冇乜...已經食o左piriton, 都唔係好止到痕, 都唔知...仲有o的乜o野辦法呢? 我都好頭痕呀而家...


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2233#
發表於 09-3-23 14:42 |只看該作者
kleinpunkt ,
上星期 bk short short o地, 我出唔到 post 呀 ~
bb 未好哂呀... 依家天氣成日轉, 好煩...
好似話, 又會涼番... 大家小心 d 呀 ~~

我仔通常都係, 先痕 --> 抓 --> 即紅/腫/出 .... ... 唔抓, 就好好多, 有時會只見少少紅印...
之前後頸無野, 尋晚可能熱, 訓著都抓, 今早後頸起哂.....


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2234#
發表於 09-3-23 15:53 |只看該作者
jolo,

係呀, 一r就會起, 第時夏天著短衫短褲都唔知點好


大宅

積分: 2157


2235#
發表於 09-3-23 16:27 |只看該作者
點解吾好用快熟呀?我吾識分咩快熟。。。要用火煮係呀?定係用滾水沖係呀?

原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-23 14:04 發表
最好唔用快熟就得, 有心機的用有機的自己磨就最好


大宅

積分: 4561


2236#
發表於 09-3-23 17:12 |只看該作者
即是滾水沖就食得那些, 因事先已製/煮過, 覺得冇甘好.

原帖由 Yana 於 09-3-23 16:27 發表
點解吾好用快熟呀?我吾識分咩快熟。。。要用火煮係呀?定係用滾水沖係呀?


大宅

積分: 1078


2237#
發表於 09-3-23 17:15 |只看該作者
想問會唔會幫囝囝/囡囡更換洗頭髮水?
我囡用dermaveen 的洗頭髮水差不多一年, 要更換其他嗎?
原帖由 Yana 於 09-3-23 16:27 發表
點解吾好用快熟呀?我吾識分咩快熟。。。要用火煮係呀?定係用滾水沖係呀?


大宅

積分: 4561


2238#
發表於 09-3-23 17:19 |只看該作者
可能不是"r得勁就會出", 是因出緊才會越r越勁. 有冇搽藥呀?個人覺得發緊時只食piriton唔夠, 啲疹開始過時只吃piriton都ok.

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-23 14:23 發表
珀珀,慧慧媽

講開, 我都有用oatmeal o黎沖涼(而家要用埋dermaveen o個o的先), 皮膚係滑o左o的, 但係都係不停咁有o的暗啡色濕疹出, 我發覺係亞b r得勁就會出, 唔r就冇乜...已經食o左piriton, 都唔係好止到痕, 都唔知 ...


大宅

積分: 1078


2239#
發表於 09-3-23 17:19 |只看該作者
Yes, 唔r就冇乜...

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-23 14:23 發表
珀珀,慧慧媽

講開, 我都有用oatmeal o黎沖涼(而家要用埋dermaveen o個o的先), 皮膚係滑o左o的, 但係都係不停咁有o的暗啡色濕疹出, 我發覺係亞b r得勁就會出, 唔r就冇乜...已經食o左piriton, 都唔係好止到痕, 都唔知 ...


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2240#
發表於 09-3-23 17:58 |只看該作者
已經搽o左elomet 1:10, 但又係搽幾日好o左, 跟住又r到起返哂

原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-23 17:19 發表
可能不是"r得勁就會出", 是因出緊才會越r越勁. 有冇搽藥呀?個人覺得發緊時只食piriton唔夠, 啲疹開始過時只吃piriton都ok.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo