在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1992


2221#
發表於 04-7-29 00:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :

無呀,約左佢公公,契媽同埋幾個朋友食餐飯切蛋糕咁乍~


大宅

積分: 2368


2222#
發表於 04-7-29 00:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :你去咗邊呀,等你嚟等到我好慘呀???? :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2223#
發表於 04-7-29 00:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 我今日同kgpooh去左報playgroup呀...(你地有無興趣呀???heiray dobe)

dobe: 其實小朋友生日(有d似同大人慶祝o甘因為佢咩都未識..............hehe..........一家人食飯好呀....開心簡單)


大宅

積分: 2368


2224#
發表於 04-7-29 00:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

去咗邊到報playgroup呀?

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


2225#
發表於 04-7-29 00:54 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=x-large]HI HI~~~~~
有冇人係度呀?????
好耐冇上嚟同你地傾計喇~~~~


大宅

積分: 2368


2226#
發表於 04-7-29 00:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

小靜 [size=medium]hi

好耐無見你喇去邊到玩呀???
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2227#
發表於 04-7-29 00:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 我地去左英藝幼稚園報左5堂($625)試下.........(諗住比個仔玩下去下學校o甘law..........都o吾知好無架(最好就係下午上堂8月開始monday 2:00-3:30pm (o岩晒我o甘晏先起身hehe~~~)你地去o吾去玩下呀..... :mrgreen:


大宅

積分: 4316


2228#
發表於 04-7-29 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi 小靜:

果日我同kgpooh去左新江北la...........不過打o吾通你電話呀.....hehe~(真係幾多野睇wor....不過我抱仔抱到手軟呀hehe~ )


大宅

積分: 2368


2229#
發表於 04-7-29 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :係邊到嚟架 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2230#
發表於 04-7-29 01:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 係天水圍翠湖居呀....好近架o乍(幾個輕鐵站) , 佢話而家得我同kgpooh, 仲有1個mummy(即係3個小朋友),應該會遲下再有mummy加入o既........你有無興趣呀?


大宅

積分: 2368


2231#
發表於 04-7-29 01:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :等我問下我大大佬先 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2232#
發表於 04-7-29 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:我同kgpooh都係諗住試下...好咪先比佢番law, 佢係每個月收$架..o吾係要你比定2個月甘架, 我見有d要交2個月架...(佢地係每堂計架$125�堂個半鐘)mon2:00-3:30pm, sat9:00-10:30am)呢間我見佢o吾使咪試下law....你睇先law 


大宅

積分: 2368


2233#
發表於 04-7-29 01:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :咁佢上堂個時,我係咪睇住佢上堂架????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2234#
發表於 04-7-29 01:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 係呀...我地同佢地一起上堂架...........hehe~~


大宅

積分: 4316


2235#
發表於 04-7-29 01:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 我去白白先.....轉頭傾過.....你今日未見眼訓咩.....我頭先訓左1粒鐘(今晚可以打老虎呀~~~hehe)


大宅

積分: 2368


2236#
發表於 04-7-29 01:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我走喇
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2237#
發表於 04-7-29 01:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :咁勁打老虎 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


2238#
發表於 04-7-29 01:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:咁下次再約過出嚟啦~~
下次記得推車仔喇 :mrgreen:

heiray1:呢排成日都同佢地出街,周圍去行吓~~
又返咗我阿媽到住咗幾日.
係屋企佢地又由朝到黑霸住部電腦,
攪到我呢排都好小掂部電腦~~:mrgreen:


大宅

積分: 4316


2239#
發表於 04-7-29 01:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: goodnight

小靜: 係la, 真係要推車呀, 好鬼累呀......雖然得果20多磅....一日出街o吾用車仔手都痛呀.....(不過個衰仔o吾多仲意坐, 要dum佢坐...激死)

我個仔又扑到la.......隻眼仔下面又瘀左dd.....唉..... :cry:


大宅

積分: 4316


2240#
發表於 04-7-29 02:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

BYE

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo