立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24868
原帖由 phibow 於 09-1-9 16:13 發表 我好似係太子丫 我仲要帶埋豆叮一齊去 你帶唔帶琦琦去
水晶宮
積分: 59007
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:14 發表 落水夠暖既, 咁就唯有帶件大D既褸比佢, 上水包實就打的走啦
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:18 發表 PHIBOW, 知唔知果間 LPC 邊樹有門市架, 又或邊樹有佢D PRODUCT賣架呢. 幫人問架
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:15 發表 講錯左, 係市區8度, 新界會低2度呀.
原帖由 phibow 於 09-1-9 17:21 發表 噢....no.....要摷返件羽絨出o黎先得wor
原帖由 abbytang 於 09-1-9 17:30 發表 琦琦今朝已經著咗羽絨返學啦
原帖由 phibow 於 09-1-9 17:34 發表 豆叮今日係厚棉褸+抓毛外套
原帖由 abbytang 於 09-1-9 17:39 發表 琦琦係底底 + 羊毛底底 + 校服 + 羽絨
原帖由 phibow 於 09-1-9 17:20 發表 lpc係咪賣燈賣鎖個間丫 旺角好似有
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:49 發表 呀, 可能我記錯左名, 賣益智玩具果間呀
原帖由 phibow 於 09-1-9 17:42 發表 好勁wor 但琦琦返下午班已經冇咁凍啦wor 豆叮係 間棉底衫 + 校服 + 抓毛外套 + 間棉褸
積分: 21093
積分: 34435
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 09:47 發表 good morning~
原帖由 tattat 於 09-1-9 17:58 發表 諾諾今朝係普通底+樽領棉衫+抓毛衣+薄羽絨外套一件. 再加手襪同頸巾.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy