懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2221#
發表於 08-12-8 12:41 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 12:36 發表




哎.....妳身體都 孱孱bor
休息多d啦....

我記得上次係咪妳唔舒服?定係另一個tracy呀.....
哈....而家記性差啦!!


唔係我呢架.....果個應該係tracynwayne呀.....我原本都有d唔c服..加埋琴日涷一涷..見今日又有d累....咪借d易請病假law
  
lokyee129 該用戶已被刪除

2222#
發表於 08-12-8 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2223#
發表於 08-12-8 12:43 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 12:37 發表


呵呵。。。我既做法會同你一樣。。。我成日都虐待我老公


哈哈...原來你同我係同道中人..鍾意好"溫柔"咁對老公架
  


男爵府

積分: 6876


2224#
發表於 08-12-8 12:46 |只看該作者
你就好啦
亞女著到呢d裙~
我蕎蕎太細粒, 呢d裙太大啦,
著唔到呀~~衣不稱身


原文章由 yvonne200793 於 08-12-8 12:32 發表



我無諗過要攞乜嘢獎呀
我本身一年最鍾意聖誕,阿女又係第一年過,
而且,重有咁多08BB同08媽媽一齊過,
所以,同阿女裝扮下,等佢第日睇返係一個回憶呀 ...


禁止訪問

積分: 3528


2225#
發表於 08-12-8 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2226#
發表於 08-12-8 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2227#
發表於 08-12-8 12:55 |只看該作者
tok & tracy,
我都好"溫柔"對我老公架 !

loykee,
唔駛一定聖誕造型既,只要靚靚 / 可愛就ok,全場mama投票架 !!


複式洋房

積分: 140


2228#
發表於 08-12-8 12:55 |只看該作者
原文章由 tracy0920 於 08-12-8 11:37 發表
GOOD MORNING ,

琴日仔仔100日充大呀~~~但我同c6陪唔到阿仔出街玩.coz我哋出咗海影婚紗相.....淨係可以係夜晚同佢食下cake咋.....


琴日我仔仔都是100日大, 你個仔仔是否在8月30日出生呢???
lokyee129 該用戶已被刪除

2229#
發表於 08-12-8 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2230#
發表於 08-12-8 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 451


2231#
發表於 08-12-8 12:59 |只看該作者
食lunch前搭句咀先...我阿仔今日100日呀...佢係31號架...應該係呢度最細lu~ 返黎再傾~


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2232#
發表於 08-12-8 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2233#
發表於 08-12-8 13:04 |只看該作者
原文章由 sukmei_michelle 於 08-12-8 12:55 發表


琴日我仔仔都是100日大, 你個仔仔是否在8月30日出生呢???


yeah
  


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2234#
發表於 08-12-8 13:05 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 12:49 發表




咁靚女個個呢????



我諗都應該係佢啦
  


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2235#
發表於 08-12-8 13:08 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 12:55 發表
tok & tracy,
我都好"溫柔"對我老公架 !

loykee,
唔駛一定聖誕造型既,只要靚靚 / 可愛就ok,全場mama投票架 !!


係呀係呀......啲c6有我哋d咁溫柔嘅老婆....佢哋"汁"到啦
  


禁止訪問

積分: 3528


2236#
發表於 08-12-8 13:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2237#
發表於 08-12-8 13:24 |只看該作者
hihi,咁多位靚媽咪,我上嚟勒...
ccleung,睇唔到你張相喎,d衫仔點樣架
tracy,幾時有相睇呀,琴日咁好天,一定影到好多靚相啦
yvonne,你囡囡好得意呀,聖誕女郎,正呀...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2238#
發表於 08-12-8 13:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


2239#
發表於 08-12-8 13:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2240#
發表於 08-12-8 13:45 |只看該作者
lokyee, tracy0920,

好唔知醜甘認靚女果個tracy係我呀~!!!
另外點解都而家都未揀相, 係因為我好懶lor, 果時結左婚又趕住裝修屋企, 之後又忙生BB.....SO............

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo