影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   18


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2221#
發表於 17-11-20 15:29 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-20 15:25
本帖最後由 babybabywanted 於 17-11-20 15:29 編輯

哈哈~ 點解攞修夏黎比?

好孩子氣


侯爵府

積分: 22849


2222#
發表於 17-11-20 15:36 |只看該作者
竹兒 發表於 17-11-20 15:29
好孩子氣

修夏好可愛~ 好鍾意佢笑得好甜!
男主同女主就係相隔了一個青春~

如果有個細我十歲,修夏咁款,我願意~
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2223#
發表於 17-11-20 15:42 |只看該作者
amychoi 發表於 17-11-20 14:49
有聽過其他JM咁講, 但我無了解佢, 因為唔會入選為女婿表內.
但鍾意佢唱OST, 好好聽, 另有女聲版都 ...

女婿有二個都夠曬啦


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2224#
發表於 17-11-20 15:43 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-20 15:36
修夏好可愛~ 好鍾意佢笑得好甜!
男主同女主就係相隔了一個青春~

二碩嘅劇,我到而家都係最鍾意呢套㗎



琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2225#
發表於 17-11-20 15:45 |只看該作者
amychoi 發表於 17-11-20 14:49
有聽過其他JM咁講, 但我無了解佢, 因為唔會入選為女婿表內.
但鍾意佢唱OST, 好好聽, 另有女聲版都 ...

李洪基之前有首歌好紅我囡話係國民歌,呢首歌而家仲食緊老本我覺得首歌唔差,但唔好好聽果隻,不過李洪基係唱得好有感情的


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2226#
發表於 17-11-20 15:48 |只看該作者
amychoi 發表於 17-11-20 15:01
最估唔到女二變好人

你做咩劇透呀,我未睇到架溫度我就唔介意你劇透,隨便


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2227#
發表於 17-11-20 15:48 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 15:07
女嘅唔細40出頭喇,原本我地以為佢唔嫁,點知最後跑出嫁埋兼生埋,而家睇佢幾幸福架但我唔明男嘅媽 ...
我都識一PAIR係咁


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2228#
發表於 17-11-20 15:49 |只看該作者
竹兒 發表於 17-11-20 15:02
當時睇冇為意有靚仔

因為男一靚仔過佢嘛


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2229#
發表於 17-11-20 15:53 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-20 15:09
男主角我唔識所以冇所謂,但你响邊個網睇百年?我見差不多全部網都封鎖曬喎
...

其實呢套劇做完冇幾耐我同事介紹我睇的,我當時dl左但冇的起心肝睇,不過又冇delete喎,你有冇my tv super? 呢度有得睇呀


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2230#
發表於 17-11-20 16:00 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-20 15:25
本帖最後由 babybabywanted 於 17-11-20 15:29 編輯

哈哈~ 點解攞修夏黎比?

咁講緊姐弟戀一定諗起修夏啦

我覺得聽音好好睇的,但一定要接受姐弟戀才可以睇落去,張辯個律師女同學同爸爸相認果幕,我睇到,好感人


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


2231#
發表於 17-11-20 16:01 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 15:42
女婿有二個都夠曬啦
一日未嫁都唔可以鬆懈的, 揀得就好揀啦!
[


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2232#
發表於 17-11-20 16:02 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-20 15:36
修夏好可愛~ 好鍾意佢笑得好甜!
男主同女主就係相隔了一個青春~
我成日諗起修夏整女主屋企附近d街燈


侯爵府

積分: 22849


2233#
發表於 17-11-20 16:04 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 16:00
咁講緊姐弟戀一定諗起修夏啦

我覺得聽音好好睇的,但一定要接受姐弟戀才可以睇落去,張辯個律師女 ...

其實因為有年齡差,佢地兩個已發乎情 止乎禮架喇喎~ 修夏想錫女主都俾女主用腳頂住!

唉~ 我一睇親情個d又係會認唔住喊,尋晚睇告白夫婦,女主同佢媽咪離別時,我熨緊衫都流住兩行眼淚...


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2234#
發表於 17-11-20 16:04 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 16:00
咁講緊姐弟戀一定諗起修夏啦

我覺得聽音好好睇的,但一定要接受姐弟戀才可以睇落去,張辯個律師女 ...
我近排又翻睇高校徐仁國都係姊弟戀, 不過佢劇入面性格太衝動


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


2235#
發表於 17-11-20 16:04 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-20 15:48
你做咩劇透呀,我未睇到架溫度我就唔介意你劇透,隨便
sorry!
妳睇到邊集, 講到咩劇情?

[


侯爵府

積分: 22849


2236#
發表於 17-11-20 16:05 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-11-20 16:02
我成日諗起修夏整女主屋企附近d街燈

咁奇怪既你? 你有燈要整咩?


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2237#
發表於 17-11-20 16:05 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-20 15:36
修夏好可愛~ 好鍾意佢笑得好甜!
男主同女主就係相隔了一個青春~

如果有個細我十歲,修夏咁款,我願意>>>喺咪最好父母連都不在呢因為父母多數會反對


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2238#
發表於 17-11-20 16:07 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-11-20 15:48
我都識一PAIR係咁

1x年?女大過男?


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2239#
發表於 17-11-20 16:07 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-20 16:05
咁奇怪既你? 你有燈要整咩?
唔知點解佢依個舉動我覺得佢唔似高中生, 仲好man


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2240#
發表於 17-11-20 16:08 |只看該作者
amychoi 發表於 17-11-20 16:04
sorry!
妳睇到邊集, 講到咩劇情?

我睇到男主決定唔退婚,仲去女主媽屋企跪求佢比個女嫁比佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo