立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 152003
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 11:32 發表 其實呢,不如我講我個故事同大家分享下啦... 我結左兩次婚.第1,2胎都係同前夫生0既..後來,離左婚,bb跟前夫..咁之後,我識左我現任啦,後尾就搬埋同佢同埋佢父母一齊住..佢地一路都唔知我以前d野..直至我地諗住結婚喇 ...
禁止訪問
積分: 5373
別墅
積分: 599
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:06 發表 candyyuk, 咁佢有冇計到你預產期呀?
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:10 發表 早呀~~
男爵府
積分: 6969
公爵府
積分: 25600
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:09 發表 你依家咪理你99啦!我成日覺得D 99要威,我99都係一樣! 同佢講得多氣都無呀,最緊要你同你老公同一陣線,甘就無問題啦!
原帖由 cfbb 於 09-5-6 12:14 發表 各位準媽咪,我都要加入,歡迎嗎?hehe.....
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:18 發表 7wks la, 但我係一個遲鈍的人,我今個星期至知有咗,所以基本上乜嘢都未ready,edd 22/12,你呢?因時間關係,我未全部睇晒你地d對話,希望唔好介意 of coz Welcome la~~ 你而家how many wks? EDD 幾時呀?
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:19 發表 哈!!我家下都費q事理佢..我唔想搞到bb變憫薑..d 99呢,成日都覺得我地搶左佢個仔..好話唔好聽.佢地自己想當年咪又係搶左人地個仔~~咁驚人搶個仔..唔好生丫,笨!!:;pppp: ...
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:18 發表 of coz Welcome la~~ 你而家how many wks? EDD 幾時呀?
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:27 發表 天下既99都一樣ga.... 我99 d衰野多到講唔晒,講親我都會好勞氣,所以我唔想提 你唔好理佢,最緊要自己開心!
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:30 發表 係喎..哼~~佢再係咁,唔駛旨意見個孫添呀~~~
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:32 發表 好呀!好呀! 我99一知我有左第2胎,第一個問題,就係仔定女呀? 關佢鬼事呀!仔又點女又點?連一句關心既說話都無呀!嬲呀:;pppp:
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:34 發表 仔定女都唔關佢事,又唔係佢生,又唔係佢湊!!
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:35 發表 e~pigpig 你幾時預產期呀?!我地好似差唔多...
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:33 發表 我而家先5wk 多 d咋, 我都想快d 7 wks..hehe.. 你做左產檢未呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy