懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2221#
發表於 09-5-6 12:09 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 11:32 發表



其實呢,不如我講我個故事同大家分享下啦...
我結左兩次婚.第1,2胎都係同前夫生0既..後來,離左婚,bb跟前夫..咁之後,我識左我現任啦,後尾就搬埋同佢同埋佢父母一齊住..佢地一路都唔知我以前d野..直至我地諗住結婚喇 ...

你依家咪理你99啦!我成日覺得D 99要威,我99都係一樣!
同佢講得多氣都無呀,最緊要你同你老公同一陣線,甘就無問題啦!
My Two Princess


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2222#
發表於 09-5-6 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 599


2223#
發表於 09-5-6 12:11 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:06 發表


candyyuk,

咁佢有冇計到你預產期呀?


張相都有寫理EDD 1/4/10。但醫生計就係around christmas,因為個size細咗。

下個禮拜同老公一齊去問清楚啲。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2224#
發表於 09-5-6 12:13 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:10 發表


早呀~~ 

早呀!

My Two Princess


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


2225#
發表於 09-5-6 12:14 |只看該作者
各位準媽咪,我都要加入,歡迎嗎?hehe.....


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


2226#
發表於 09-5-6 12:16 |只看該作者
我想問book李嘉誠照oscar,一般要幾耐前book?因為我啱岩book,驚book唔到


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2227#
發表於 09-5-6 12:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2228#
發表於 09-5-6 12:19 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:09 發表

你依家咪理你99啦!我成日覺得D 99要威,我99都係一樣!
同佢講得多氣都無呀,最緊要你同你老公同一陣線,甘就無問題啦!




哈!!我家下都費q事理佢..我唔想搞到bb變憫薑..d 99呢,成日都覺得我地搶左佢個仔..好話唔好聽.佢地自己想當年咪又係搶左人地個仔~~咁驚人搶個仔..唔好生丫,笨!!:;pppp:
請不要點評我,謝謝!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2229#
發表於 09-5-6 12:21 |只看該作者
原帖由 cfbb 於 09-5-6 12:14 發表
各位準媽咪,我都要加入,歡迎嗎?hehe.....

歡迎呀!
My Two Princess


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


2230#
發表於 09-5-6 12:27 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:18 發表

7wks la, 但我係一個遲鈍的人,我今個星期至知有咗,所以基本上乜嘢都未ready,edd 22/12,你呢?因時間關係,我未全部睇晒你地d對話,希望唔好介意
of coz Welcome la~~
你而家how many wks?
EDD 幾時呀?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2231#
發表於 09-5-6 12:27 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:19 發表




哈!!我家下都費q事理佢..我唔想搞到bb變憫薑..d 99呢,成日都覺得我地搶左佢個仔..好話唔好聽.佢地自己想當年咪又係搶左人地個仔~~咁驚人搶個仔..唔好生丫,笨!!:;pppp: ...

天下既99都一樣ga....
我99 d衰野多到講唔晒,講親我都會好勞氣,所以我唔想提
你唔好理佢,最緊要自己開心!
My Two Princess


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


2232#
發表於 09-5-6 12:28 |只看該作者
7wks la, 但我係一個遲鈍的人,我今個星期至知有咗,所以基本上乜嘢都未ready,edd 22/12,你呢?因時間關係,我未全部睇晒你地d對話,希望唔好介意

原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:18 發表
of coz Welcome la~~
你而家how many wks?
EDD 幾時呀?


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2233#
發表於 09-5-6 12:30 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:27 發表

天下既99都一樣ga....
我99 d衰野多到講唔晒,講親我都會好勞氣,所以我唔想提
你唔好理佢,最緊要自己開心!



係喎..哼~~佢再係咁,唔駛旨意見個孫添呀~~~
請不要點評我,謝謝!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2234#
發表於 09-5-6 12:32 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:30 發表



係喎..哼~~佢再係咁,唔駛旨意見個孫添呀~~~

好呀!好呀!
我99一知我有左第2胎,第一個問題,就係仔定女呀? 關佢鬼事呀!仔又點女又點?連一句關心既說話都無呀!嬲呀:;pppp:
My Two Princess


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2235#
發表於 09-5-6 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2236#
發表於 09-5-6 12:34 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:32 發表

好呀!好呀!
我99一知我有左第2胎,第一個問題,就係仔定女呀? 關佢鬼事呀!仔又點女又點?連一句關心既說話都無呀!嬲呀:;pppp:



仔定女都唔關佢事,又唔係佢生,又唔係佢湊!!
請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2237#
發表於 09-5-6 12:35 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 6-5-2009 12:32 發表

好呀!好呀!
我99一知我有左第2胎,第一個問題,就係仔定女呀? 關佢鬼事呀!仔又點女又點?連一句關心既說話都無呀!嬲呀:;pppp:


e~pigpig
你幾時預產期呀?!我地好似差唔多...
請不要點評我,謝謝!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2238#
發表於 09-5-6 12:40 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:34 發表



仔定女都唔關佢事,又唔係佢生,又唔係佢湊!!

我99真係D好事多到講唔晒!
包括---擺滿月酒唔到、係政府醫院大聲話私家醫院好、結婚時連過大禮都要個仔做埋..........
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2239#
發表於 09-5-6 12:41 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-6 12:35 發表


e~pigpig
你幾時預產期呀?!我地好似差唔多...

應該12月26日預產期,但都要等我5月18日去照完再決定,如無意外,應該都甘上下,因為我無遲排卵。
My Two Princess


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


2240#
發表於 09-5-6 12:53 |只看該作者

.

未呀,諗住今個星期五去做,7 wks其實係我自己計咋,哈哈....但好辛苦,你呢?
原帖由 cincin_ko 於 09-5-6 12:33 發表


我而家先5wk 多 d咋, 我都想快d 7 wks..hehe..
你做左產檢未呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo