跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


2221#
發表於 04-12-13 15:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈 ma,

哦,原來如此,咁都唔駛喊嘛,若然嚟到打聲招呼走咪算囉,駛唔駛喊呀! ?-(
佢好似要做塲戲,等人知佢病都嚟,算俾你同你老公。

[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


2222#
發表於 04-12-13 16:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi everybody!


珍珠宮

積分: 33190


2223#
發表於 04-12-13 16:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

頭先同elise洗白白豬, 佢醒左我一埋屎尿 :evil: 攪到我成條褲都係.....算啦...今日我生日, 就forgive her啦


珍珠宮

積分: 33190


2224#
發表於 04-12-13 16:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈媽,

金撈b 越黎越醜樣 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


2225#
發表於 04-12-13 16:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

我決定唔同elise打5合1喇.
因為我樓下街頭就係健康院.
仲有費時去診所打, 個度太多病人喇.


子爵府

積分: 12555


2226#
發表於 04-12-13 16:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


[size=large]car man,

[size=x-large]生日快樂呀!!!!!

[size=x-large]越嚟越靚!!!!

[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 2427


2227#
發表於 04-12-13 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

To all mums:

I got a question for you guys, hope you guys can help me.

My baby boy is nearly 1 month old, he really likes people to hug him, if we don't hug him, then he will cries and non-stop. Especially after feeding him, he needs me to hug him otherwise he won't go to sleep(we try to put him down after feeding, but he just starts crying straight away).

How can I train him from "always needs people hug" to "can play with himself and stop crying"?

Please help help me....


伯爵府

積分: 17682


2228#
發表於 04-12-13 16:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man,
牛一呀! 恭喜哂喎!


伯爵府

積分: 17682


2229#
發表於 04-12-13 17:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

見您地講開打計
聽日我會同Fish去打六合一
建議如下

1. 好多friend都同我講, 健康院打針唔知點解係痛好多架, 好多時打到阿b出血, 唔至一個咁同我講 (不過好在免費同冇病童, 只做check up)
2. 之前我介紹梁樹標比大家打六合一(not 五合一, 六合一可以打少兩針), 佢收$650, 佢間診所真係好似car man講, 勁多病童, 我都唔係好想去, 等得又耐
3. 於是我單咗聲比我個婦產科同兒科醫生 (佢間診所多數睇大肚婆同幫小朋友打針, 冇咩病童), 佢即刻幫我入咗六合一針d貨, 重收$580添
陳家寶醫生
地址: 彌敦道528號康佑大廈1202室 (近佐敦通用燈飾)
電話: 23846845 (38322介紹ok架喇)


伯爵府

積分: 17682


2230#
發表於 04-12-13 17:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
我都知咁唔得, 不過Fish好似自己玩戒夜奶, 一日食5餐jar
但係第三日喇, 我重未摸索到佢23:00-00:30食完5.5oz可以頂幾多個鐘, 醒咗第一餐可以食幾多
所以咪見隔上一餐有5個半至7個鐘咪係唔係都餵下佢, 點知佢瞓覺大過天, 食完2.5oz就瞓到頭都側埋, 真係開大個口話唔食就唔食, 好鬼有性格架嘛,
重有Fish係迫唔到架, 佢有強大武器(因為早產, 佢胃淺) - 嘔奶
隻佬又話叫比佢瞓 (其實我自己都想瞓), 唔好迫佢食 (我又冇力同Fish磨爛jat), 咪攪成咁囉
如果Fish好似金勞b咁就好lu

金勞ma,
您點幫金勞b戒架, 佢係咪自動波戒咗架?
駛唔駛日頭同佢玩唔比佢瞓架 (其實有冇可能架, d b要瞓都阻唔到個噃)?


大宅

積分: 1511


2231#
發表於 04-12-13 17:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc,
我想問你第二支乙型針係咪要在健康院打架?

all,
我尋日先對住我老公喊完,因為自己傷風,又係開刀,所以咩都唔敢食,夜晚要老公餵個兩餐,又俾阿媽鬧,坐月都面青青, :cry: 老左會好多病,你地知唔知開刀又傷風可以食咩??


伯爵府

積分: 17682


2232#
發表於 04-12-13 17:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

HaydenMaMa,
好似真係冇咩方法, 除咗由佢喊, 係都唔抱
不過真係好難做, 一來怕佢喊到嘔, 二來又唔想曹住隔離, 三來又心痛, 盡力喇


伯爵府

積分: 17682


2233#
發表於 04-12-13 17:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵,
我打六合一, 第2針乙型針夾咗入第一針5合1道打, 打少一針架, 您可以入"有用資料"入面睇, 我講過6合1點打法架


大宅

積分: 1511


2234#
發表於 04-12-13 18:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

monster_mummy 寫道:
小兵 / Carol:

旺角中心,係咪Dr高 - 請問係唔係[size=large]高偉強? 如果係你都咪waste time & money. 個dr. 好多人睇, but 佢無mug醫德。 我個囡當年就係睇佢成2個月都醫唔好個cold, then, 就有人介紹去威院book私家症, 一take過醫好; 個professionor仲話我知我個囡食左成幾個月瀘古順, mug個dr.未講俾我地知。 最重要是威院個professor commented if 個囡早d kill all 細菌 佢個哮喘唔會甘serious.
我化灰都叫人咪睇, 佢太搵$/commercial.


monster,
係呀![size=large]高偉強醫生等我重見佢張咭片成8-9個名當0添!


侯爵府

積分: 24274


2235#
發表於 04-12-13 18:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 寫道:
重有Fish係迫唔到架, 佢有強大武器(因為早產, 佢胃淺) - 嘔奶

呢個武器,謙謙都有喎!
呢期雖然佢食"少"左(反話),不過回吐都一樣多左,
好似變相冇咩增加到

我呢兩日謙謙12:30a食到1:30am,2:00am左右訓著,06:00先至叫醒我,我已經好滿足!!


侯爵府

積分: 24274


2236#
發表於 04-12-13 18:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵:
慈雲山,郁華街,姓汪女醫生,幾好!
又細心,又公度!!


大宅

積分: 1511


2237#
發表於 04-12-13 18:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ycm,
thank you,你知唔知出世紙如果超過42日0羅,有咩有續,因為我依家都未想到囡囡個名,我係在油麻地個間羅架!


侯爵府

積分: 24274


2238#
發表於 04-12-13 18:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[size=medium]Car Man Honey:

[size=medium]HAPPY BIRTHDAY TO U...
[size=medium]HAPPY BIRTHDAY TO U...
[size=medium]HAPPY BIRTHDAY TO CARMAN...
[size=medium]HAPPY BIRTHDAY TO U...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

好野!有人同我一樣年齡!!


大宅

積分: 1511


2239#
發表於 04-12-13 18:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
請問佢係咪兒科0架!有無佢電話呀!


子爵府

積分: 12555


2240#
發表於 04-12-13 18:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵,
過期攞出世紙會罰錢o架!

小兵 寫道:
ycm,
thank you,你知唔知出世紙如果超過42日0羅,有咩有續,因為我依家都未想到囡囡個名,我係在油麻地個間羅架!
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo