跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10015


2221#
發表於 05-2-17 12:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=large]Good Afternoon!
今日好多野做呀!
現在才可以上來看看呀!


伯爵府

積分: 18514


2222#
發表於 05-2-17 12:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

點解我今日一直斷線 :evil:

昨晚我和老公做到2時的新照片居然打唔開 :evil: :evil:

eva:

新照是在菲律賓拍的,剛剛經過都唔認得是我個仔
我下月先回去大陸.
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 4504


2223#
發表於 05-2-17 12:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

fanny,

麻煩你幫我諗諗, 如果我想將栢瑜homepage裡面個公仔+走馬字, 而d字又可以fix左個位置, 咁可以點做, 我之前都問過你地, 但到而家我都未搵到一個解決方法!


大宅

積分: 4504


2224#
發表於 05-2-17 12:34 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eleanor,

不如你又學我地咁整番個homepage upload d 相上去呀! 好簡單咋, 連我呢個電腦白痴都整到! :mrgreen:


大宅

積分: 4504


2225#
發表於 05-2-17 12:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

fanny,

我要nigu 錫我bor! :mrgreen:


大宅

積分: 4504


2226#
發表於 05-2-17 12:39 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

想問你好奈, 其實你係教小學 or 中學 or 其他? 而家d學校咁好可以每個老師都一人一電腦架? ?-(


男爵府

積分: 5300


2227#
發表於 05-2-17 12:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Fanny,

thanks so much. Done already.


子爵府

積分: 10015


2228#
發表於 05-2-17 12:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,
我是教小學的呀!
我們當然不是一個老師一部電腦啦!
一個 teachers' room 得兩部機的呀!
所以成日無機用的呀!
PakYuMom 寫道:
c,

想問你好奈, 其實你係教小學 or 中學 or 其他? 而家d學校咁好可以每個老師都一人一電腦架? ?-(


大宅

積分: 4504


2229#
發表於 05-2-17 12:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

你係咪指其他teacher成日無機用呀?
因為成日都見你向到bor! :mrgreen:


子爵府

積分: 10015


2230#
發表於 05-2-17 12:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,
你見我上bk的時間其實不多,
我只是時段性的.
例如:10:30-11:00 or 2:00-2:45 等,
都是我的吉堂和 lunch 時間來呀!
日日都唔同.
唔似得一些媽媽可以在 office 長期上住 BK 都得呀!
PakYuMom 寫道:
c,

你係咪指其他teacher成日無機用呀?
因為成日都見你向到bor! :mrgreen:


大宅

積分: 4504


2231#
發表於 05-2-17 12:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

"一些媽媽"唔係指我嗎? ?-( :mrgreen:


大宅

積分: 2788


2232#
發表於 05-2-17 12:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva
GOOD AFTERNOON !!!
我今朝無留言因為去左upload 相上bbh, 老公話哥哥相簿做乜無update wor....
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10015


2233#
發表於 05-2-17 12:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

咁你係唔係可以在 office 長期上住 BK 呀?
PakYuMom 寫道:
c,

"一些媽媽"唔係指我嗎? ?-( :mrgreen:


大宅

積分: 2908


2234#
發表於 05-2-17 13:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hello大家好

現在是lunch time, 有人嗎

天氣真的很濕濕, 令人覺得不太舒服, 著多件衫又熱, 唔著又好似陰陰凍...


男爵府

積分: 5300


2235#
發表於 05-2-17 13:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hi wendy

long time no talk


子爵府

積分: 10015


2236#
發表於 05-2-17 13:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Wendy,
好耐無見啦!
Duncan 已轉了奶粉嗎?


大宅

積分: 2908


2237#
發表於 05-2-17 13:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
hi hi, 好掛住你呵!!

我媽媽又是耳水不平衡, 醫生叫她不要太操勞, 否則好容易發作. 你多保重, 休息多d, 放鬆多d....知道冇??


大宅

積分: 2788


2238#
發表於 05-2-17 13:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen

出玫瑰疹都會痕架,所以我妹珠出
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 4504


2239#
發表於 05-2-17 13:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,

NO!!!
你正話唔見我無左"在線上”一陣咩? :mrgreen:


大宅

積分: 2908


2240#
發表於 05-2-17 13:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hi c and sams,

c,
嘻....我這個懶媽媽還未幫duncan轉, 仍是食緊2號仔

我想search下多些有關鮮奶or豆奶d資料, may be轉飲羊奶...都未諗定....

或者都想試下雪印, 但好似有分日本and澳洲版, 是嗎? 我知d唔知d, 你分享多少少, 好嗎??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo