立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:52 發表 功課又多,每個星期有默書,隔兩、三個月又測驗 其實都冇時間覺得悶
男爵府
積分: 7999
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:54 發表 無時間覺啫,但唔係唔悶囉
侯爵府
積分: 24874
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:28 發表 你份工係咪間唔時至返架??
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:26 發表 好過冇得上網啦 咁你返半日?
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:24 發表 暫時好住先啦 我今日問佢係咪最後一次見面 佢答我咪使旨意 佢仲有排要見我 終於冇咁擔 心
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:35 發表 乜你地唔睇電視呀?我卒之等到嗰套乜乜老公做完,聽晚又可追劇集啦
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:46 發表 八點開始補習,九點幾補完,跟住同個女沖涼, 跟住做功課,通常做完都過左十點半,要訓 啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 23:59 發表 係呀係呀~~ 係呀係呀~早上9點到中午囉~ 太慢唔好嫁~回字好慢嫁~
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 00:06 發表 你硬係要迫到佢講出口先開心架喎.....
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 00:11 發表 囡囡咁夜先做功課架,咁放咗學D時間做咩架??
原帖由 ikle 於 10-3-17 08:28 發表 佢放學先做寫生字、常識、中文同數學 淨返 d workbook、work sheet、grammar,之類佢唔識既,我返屋企教佢做囉
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 09:30 發表 但你都應該叫佢自己試下做~唔好下下依賴你嫁~ 唔係成左習慣佢就唔會自己做嫁啦~ 下下等你返黎先做~如果你有一日ot咁佢點算?
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 09:42 發表 係啦,一係叫佢自己試下做,你返到嚟先同佢對功課囉,我以前細個都係咁架,不過媽媽學歷唔高,多數都係睇下我有無做晒咋!!
原帖由 ikle 於 10-3-17 09:39 發表 咁佢己經將佢識做既做左 唔識都有做 d 架啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 10:23 發表 我細個都係靠自己嫁咋~唔識就亂寫囉~ 最多派返黎改正咋~邊有人教咁好呀~ 呢家我個仔都依賴左補習咁呀~ 遲少少想同佢轉~等佢自己做好曬先去補習~ ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy