單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2221#
發表於 10-3-16 23:54 |只看該作者
無時間覺啫,但唔係唔悶囉
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:52 發表
功課又多,每個星期有默書,隔兩、三個月又測驗
其實都冇時間覺得悶


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2222#
發表於 10-3-16 23:56 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:54 發表
無時間覺啫,但唔係唔悶囉
我都覺得悶,個女點算?
要薰陶佢學習係好既
要做一個有學問既人


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2223#
發表於 10-3-16 23:56 |只看該作者
我要變豬啦,聽日再傾啦,要去洗臉各樣呀


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2224#
發表於 10-3-16 23:56 |只看該作者
夜啦,訓啦 bye bye


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2225#
發表於 10-3-16 23:59 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:28 發表
你份工係咪間唔時至返架??

係呀係呀~~

原帖由 ikle 於 10-3-16 23:26 發表

好過冇得上網啦
咁你返半日?

係呀係呀~早上9點到中午囉~
太慢唔好嫁~回字好慢嫁~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2226#
發表於 10-3-17 00:06 |只看該作者
你硬係要迫到佢講出口先開心架喎.....
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:24 發表
暫時好住先啦
我今日問佢係咪最後一次見面
佢答我咪使旨意
佢仲有排要見我
終於冇咁擔 心
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2227#
發表於 10-3-17 00:08 |只看該作者
聽晚嗰套好睇D咩???
原帖由 wayso 於 10-3-16 23:35 發表
乜你地唔睇電視呀?我卒之等到嗰套乜乜老公做完,聽晚又可追劇集啦
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2228#
發表於 10-3-17 00:11 |只看該作者
囡囡咁夜先做功課架,咁放咗學D時間做咩架??
原帖由 ikle 於 10-3-16 23:46 發表
八點開始補習,九點幾補完,跟住同個女沖涼,
跟住做功課,通常做完都過左十點半,要訓 啦
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2229#
發表於 10-3-17 00:12 |只看該作者
今晚囡囡話要睇PHONIC VCD,上到嚟,你地個個都話瞓!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2230#
發表於 10-3-17 08:23 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 23:59 發表

係呀係呀~~


係呀係呀~早上9點到中午囉~
太慢唔好嫁~回字好慢嫁~
都好啦
有得傾就好啦


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2231#
發表於 10-3-17 08:24 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 00:06 發表
你硬係要迫到佢講出口先開心架喎.....
佢都係咁架啦
成日逼我講野架


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2232#
發表於 10-3-17 08:28 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 00:11 發表
囡囡咁夜先做功課架,咁放咗學D時間做咩架??
佢放學先做寫生字、常識、中文同數學
淨返 d workbook、work sheet、grammar,之類佢唔識既,我返屋企教佢做囉


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2233#
發表於 10-3-17 09:30 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-17 08:28 發表
佢放學先做寫生字、常識、中文同數學
淨返 d workbook、work sheet、grammar,之類佢唔識既,我返屋企教佢做囉


但你都應該叫佢自己試下做~唔好下下依賴你嫁~
唔係成左習慣佢就唔會自己做嫁啦~
下下等你返黎先做~如果你有一日ot咁佢點算?


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2234#
發表於 10-3-17 09:39 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 09:30 發表


但你都應該叫佢自己試下做~唔好下下依賴你嫁~
唔係成左習慣佢就唔會自己做嫁啦~
下下等你返黎先做~如果你有一日ot咁佢點算?
咁佢己經將佢識做既做左
唔識都有做 d 架啦


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2235#
發表於 10-3-17 09:42 |只看該作者
係啦,一係叫佢自己試下做,你返到嚟先同佢對功課囉,我以前細個都係咁架,不過媽媽學歷唔高,多數都係睇下我有無做晒咋!!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 09:30 發表


但你都應該叫佢自己試下做~唔好下下依賴你嫁~
唔係成左習慣佢就唔會自己做嫁啦~
下下等你返黎先做~如果你有一日ot咁佢點算?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2236#
發表於 10-3-17 09:49 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 09:42 發表
係啦,一係叫佢自己試下做,你返到嚟先同佢對功課囉,我以前細個都係咁架,不過媽媽學歷唔高,多數都係睇下我有無做晒咋!!
佢有 d 功課真係好難
我都唔識 ,要補習教


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2237#
發表於 10-3-17 10:21 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-17 09:39 發表
咁佢己經將佢識做既做左
唔識都有做 d 架啦


咁都好d~如果唔係太依賴就唔太好啦~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2238#
發表於 10-3-17 10:23 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 09:42 發表
係啦,一係叫佢自己試下做,你返到嚟先同佢對功課囉,我以前細個都係咁架,不過媽媽學歷唔高,多數都係睇下我有無做晒咋!!


我細個都係靠自己嫁咋~唔識就亂寫囉~
最多派返黎改正咋~邊有人教咁好呀~
呢家我個仔都依賴左補習咁呀~
遲少少想同佢轉~等佢自己做好曬先去補習~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2239#
發表於 10-3-17 10:32 |只看該作者
依家囡囡都係咁架,佢做好晒D功課,我先睇下佢寫得靚唔靚架咋,雖然依家淨係寫簡單中文或英文字,但都要比佢習慣下自己做功課架嘛!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 10:23 發表


我細個都係靠自己嫁咋~唔識就亂寫囉~
最多派返黎改正咋~邊有人教咁好呀~
呢家我個仔都依賴左補習咁呀~
遲少少想同佢轉~等佢自己做好曬先去補習~ ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2240#
發表於 10-3-17 10:33 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 10:23 發表


我細個都係靠自己嫁咋~唔識就亂寫囉~
最多派返黎改正咋~邊有人教咁好呀~
呢家我個仔都依賴左補習咁呀~
遲少少想同佢轉~等佢自己做好曬先去補習~ ...
係呀,個女都有自已做下既
其實個補習只係溫習默書同測驗
只係有時功課唔識至問下咋
如果補習跟埋功課
補習費會好貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo