跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5036


2221#
發表於 05-7-31 11:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

終於整到啦. 好開心呀!! 唔該Vilma and Wing.
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 8096


2222#
發表於 05-7-31 11:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

allison,
唔駛,...幾好呀!
Allison 寫道:
終於整到啦. 好開心呀!! 唔該Vilma and Wing.


伯爵府

積分: 17555


2223#
發表於 05-7-31 12:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

Allison
你一係唔交,一交就交3件.勁~~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5036


2224#
發表於 05-7-31 12:06 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

多謝. 不過都係K1 功課, 有牌都未畢業呀. 請多多指教.



wing1206 寫道:
Allison
你一係唔交,一交就交3件.勁~~~~

http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 5036


2225#
發表於 05-7-31 12:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

Wing,

我找到一d 聖心小學的卷. 不過唔多, 等我明天去完遊行返來,幫我個囝prepard 三年班D書, 相信會多d. 再聯絡.
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 5036


2226#
發表於 05-7-31 12:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

Bye Bye. 去 drink tea.
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


伯爵府

積分: 18746


2227#
發表於 05-7-31 12:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

切,
琴晚我去唔係好多人,入到去,就有d地方好迫,我就唔會迫埋去既,都係睇game多
Astrid 寫道:
漫畫展 ... 你都岩

多唔多人呀 ??


子爵府

積分: 12712


2228#
發表於 05-7-31 12:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院



子爵府

積分: 12712


2229#
發表於 05-7-31 12:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

一陣去元朗食壽司呀 :mrgreen:


子爵府

積分: 12712


2230#
發表於 05-7-31 12:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

奀奀, 你咁早呀


子爵府

積分: 12712


2231#
發表於 05-7-31 13:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

allison: 交咁多功課


子爵府

積分: 12712


2232#
發表於 05-7-31 13:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

頭先仲有好多人架, 而家又冇晒人


子爵府

積分: 12712


2233#
發表於 05-7-31 13:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

撇, 走人去食野


伯爵府

積分: 18746


2234#
發表於 05-7-31 16:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


男爵府

積分: 5932


2235#
發表於 05-7-31 21:11 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

有無人有 hello kitty 襟章多呀 ?? 我 d 女臨到尾聲先黎儲 .... 搵人做下好心啦 :-( :-(


男爵府

積分: 8096


2236#
發表於 05-7-31 21:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

hi all~~

尋晚去做一樣10年黎冇做既事~~~~~~~~~~~[size=xx-small]溜冰

then係又一城間taste 執左盒三文魚刺身~~~ (21件左右)..........[size=xx-small]$98.90(特價貨尾)

而家歎緊....yeah!


子爵府

積分: 12712


2237#
發表於 05-7-31 22:28 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

好累呀, 去左元朗, 返黎再去會所, 在去新北江, 玩埋冒險樂園, 真係好累呀, 聽日去會所碌ling先 :mrgreen:


子爵府

積分: 12712


2238#
發表於 05-7-31 22:31 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

快d去買walls雪條啦, 有額外章喎, 買$20有5個呀
Astrid 寫道:
有無人有 hello kitty 襟章多呀 ?? 我 d 女臨到尾聲先黎儲 .... 搵人做下好心啦 :-( :-(


伯爵府

積分: 17555


2239#
發表於 05-8-1 00:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

Astrid
我前2日前比咗10幾個不同款式人地,因為我唔儲的,我呢輪成日都去7仔買雪條,我再有的留翻比你啦,我手頭上有一個特別版呀還有2個國家留翻比你啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


2240#
發表於 05-8-1 00:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

各位7仔有隻叫荔枝舌頭的雪條好好味呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo