想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 2096


2221#
發表於 12-7-18 16:52 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 16:49
後悔都太遲囉!!

不過, 好多Models 都係平胸架, 佢地著衫都好靚呀!

我都FEEL到個胸大左, C6都話係~ 仲有........... 乳頭同雲都大左.... 好肉酸......
你地係咪咁架???

點評

zarara188  乳頭同雲又未見大咗喎! 咁快?  發表於 12-7-18 17:06


大宅

積分: 3724


2222#
發表於 12-7-18 16:52 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+16:38+可能

原帖由 zarara188 於 12-07-18 發表
後悔都太遲囉!!

不過, 好多Models 都係平胸架, 佢地著衫都好靚呀!
未換呀,不過係胸下cool住個位開始緊,都要買喇



點評

zarara188  係呀! cool 到我更加想嘔呀!  發表於 12-7-18 17:07


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2223#
發表於 12-7-18 16:53 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 16:44
我個醫生有講過個數字架, 不過上次我無記低, 諗住book到期再問清楚, 而且政府好衰唔會俾報告你, 所以醫生 ...

佢話俾妳聽都要即刻寫低呀,事緣今日助產士同我講咗3次我幾重,我都唔記得咗,我開始無記性啦...妳哋有冇呀....我之前有個同事大肚嗰陣D記性簡直係0呀,可以啱啱俾份文件佢,佢會同妳講無架,搞到成日都要全公司幫佢搵返出嚟,我依家都好驚我會變成咁,好恐佈


大宅

積分: 4865


2224#
發表於 12-7-18 16:53 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 16:49
後悔都太遲囉!!

不過, 好多Models 都係平胸架, 佢地著衫都好靚呀!

緊緊地但未駛換, 我想問下你地係咪就咁買大d cup size就得架喇
孕婦bra bra又同平時果d有咩分別?

點評

zarara188  我都唔知呀! 打算去問吓bra 店職員, 等佢地介紹.  發表於 12-7-18 17:12


男爵府

積分: 7065


2225#
發表於 12-7-18 16:53 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

我上次買左2舊有機節瓜煮...要20幾蚊呀..貴平時D一倍呀....


子爵府

積分: 13137


2226#
發表於 12-7-18 16:53 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-7-18 16:47
點解你講晒我最鍾意食o既野出黎架, 仲有薯條!!>

係呀! 仲有薯條!! 呢d 都係我平時成日食架!

忍忍忍...... 忍多8個月就咩都食得!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3724


2227#
發表於 12-7-18 16:54 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+16:44+我個

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
佢話俾妳聽都要即刻寫低呀,事緣今日助產士同我講咗3次我幾重,我都唔記得咗,我開始無記性啦...妳哋有冇呀.. ...
我暫時記性都幾好噃




伯爵府

積分: 15109


2228#
發表於 12-7-18 16:54 |只看該作者
我想換一段時間架嘞, 不過怕太早, 又唔知會大到咩情況喎


大宅

積分: 3724


2229#
發表於 12-7-18 16:56 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+16:49+後

原帖由 mrs.simple 於 12-07-18 發表
緊緊地但未駛換, 我想問下你地係咪就咁買大d cup size就得架喇
孕婦bra bra又同平時果d有咩分別?
...
未必呀,有機會75要買80-85,有啲係for埋餵奶咖




大宅

積分: 1697


2230#
發表於 12-7-18 16:56 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-7-18 16:35
係用超聲波度頸皮, 再加抽血唔知CHECK 咩再加埋AGE 計出黎架喎

出黎個result 係用 ratio ...即係 1比幾多咁嘅, 唔係單睇頸皮嘅厚度


大宅

積分: 3849


2231#
發表於 12-7-18 16:56 |只看該作者

回覆:雨嫣 的帖子

今日出左去諗住睇中醫,唔知係咪暈車浪,又暈又有肚痛,只可以行得好慢。我禽日知道結果後,就括出去,我覺得自己好似正常人一樣,好輕鬆。點知今日就…重難日中




大宅

積分: 4865


2232#
發表於 12-7-18 16:57 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 16:53
係呀! 仲有薯條!! 呢d 都係我平時成日食架!

忍忍忍...... 忍多8個月就咩都食得!

我應該忍唔到架喇, 點都會食少少......><


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2233#
發表於 12-7-18 16:57 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 16:47
咁又完全無喎, 佢細個果陣會有d驚我, 因為始終差大遠, 我係度連我間房都唔夠膽入, 但多個人錫囉, 大個左我 ...

咁又幾好喎,我哋成家每個都唔係差太遠,最遠都係我同我大細佬差五年,所以都好FRIEND,但係我最後果兩個明明係仔嚟架,依家D洞靜都搞到好似D女仔咁,真係頂佢兩個唔順呀


子爵府

積分: 13137


2234#
發表於 12-7-18 16:58 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 16:48
我個醫生直程叫我最好轉晒食有機食物呀,其實都幾難架,一來貴,二來唔係度度有得賣,所以依家亞媽買咩咪食咩 ...
真係好難樣樣都買有機, 一來未必買得齊, 二來的確貴好多! 何況家下冇咩胃口,
我怕食咗落肚又嘔返出來, 仲浪費呀!!!

你真係好幸福呀, 有媽媽照顧, 我99嗰邊真係唔會因為我有咗而為我煮特別的餸/湯架!
所以今次打算14week 後先通知佢地.

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4865


2235#
發表於 12-7-18 17:01 |只看該作者
稻米 發表於 12-7-18 16:56
今日出左去諗住睇中醫,唔知係咪暈車浪,又暈又有肚痛,只可以行得好慢。我禽日知道結果後,就括出去,我覺 ...

你而家身體會比較虛架, 盡量唔好去咁遠,
真係好登你心痛呀, 加油呀! 你要撐住呀! 記得休息多d~


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2236#
發表於 12-7-18 17:01 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 16:52
我都FEEL到個胸大左, C6都話係~ 仲有........... 乳頭同雲都大左.... 好肉酸......
你地 ...

仲有响週圍會生多咗D毛毛出嚟,我依家連肚臍附近都無啦啦生多咗D毛毛出嚟呀

點評

zarara188  咁搞笑!  發表於 12-7-18 17:18


子爵府

積分: 13137


2237#
發表於 12-7-18 17:04 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 16:49
哇, 我最鍾意食芝士腸同雞翼... 原來呢D都要戒架?! 我食左幾次啦~

食左幾次... 唔怕啦! 都食咗囉!
記住第日盡量少食囉!

我其實超級"為食"架!

老公又係好衰, 成日都買雪糕, 雪條來引我!
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2238#
發表於 12-7-18 17:06 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 16:53
回覆 doristws 的帖子

我上次買左2舊有機節瓜煮...要20幾蚊呀..貴平時D一倍呀.... ...

我知醫生係為我好,但有機嘢真係勁貴,所以當我買唔到就算,無特別刻意囉,但媽媽依家買菜就會買D貴D既,佢話希望貴D果種會用D靚D既農藥,無咁傷喎,唔知佢點解咁諗呢


大宅

積分: 3906


2239#
發表於 12-7-18 17:07 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

我記得之前有位jm貼過一個網站講一本孕婦書架,可唔可以post多次出泥呀,我搵唔返




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2240#
發表於 12-7-18 17:08 |只看該作者
稻米 發表於 12-7-18 16:56
今日出左去諗住睇中醫,唔知係咪暈車浪,又暈又有肚痛,只可以行得好慢。我禽日知道結果後,就括出去,我覺 ...

其實妳而家都要好似坐月咁, 要多D留响屋企休息,唔可以粗勞架...要小心身體呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo