跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3065


2221#
發表於 06-2-20 13:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

草草, 貓:
你地係邊度返pg呀?

kyleung 寫道:
貓:
coming 呢個星期日center可能有堂
我地可能要postpone again
再confirm你!OK?


珍珠宮

積分: 33190


2222#
發表於 06-2-20 13:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

yes, 我有晒資料, 下一次生bb時,
我一定會向生仔個方向試下
Lovelycat 寫道:
好多人都話想生囝, 就食肉, 囡就菜, 有根據架....係酸鹼度影響e d 野....我都係聽人講.


大宅

積分: 3065


2223#
發表於 06-2-20 13:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

c,

2個轉聰明d架! but 又好難教


琥珀宮

積分: 165356


2224#
發表於 06-2-20 14:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

聰明我都唔覺嘰
難教就真係事實

紅孩兒 寫道:
c,

2個轉聰明d架! but 又好難教


侯爵府

積分: 21537


2225#
發表於 06-2-20 14:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

Wendy,
26號, 2:30pm香港公園見! 水痘針係唔會發燒架...我pm我手提俾你, 你到時打俾我啦. 另外, 我哋打算當晚會去marriott 食buffet, 你有無興趣?


侯爵府

積分: 23951


2226#
發表於 06-2-20 14:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


伯爵府

積分: 18644


2227#
發表於 06-2-20 14:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

c,唔緊要啦!!! 最緊要Anson係聰明仔
年年考No.1
SZEYUEN 寫道:
聰明我都唔覺嘰
難教就真係事實

[quote]
紅孩兒 寫道:
c,

2個轉聰明d架! but 又好難教
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


2228#
發表於 06-2-20 14:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

謙謙在2004年10月29日出世了!


大宅

積分: 3065


2229#
發表於 06-2-20 14:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

c,

可能你而家未發覺姐! 遲d你就知.
我個fd個仔都係有2個轉架!
佢有時問既問題係唔係同年紀會識得問架!
佢有佢自己想法同做法, 唔會聽你指, 所以咪難教d low!


侯爵府

積分: 23951


2230#
發表於 06-2-20 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

sbb,
快d比個explanation 我


侯爵府

積分: 21537


2231#
發表於 06-2-20 14:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

wendy,
26號..你係咪都有興趣一齊去香港公園玩?
我pm個手提俾你啦, 係到時打俾我,
2:30pm 香港公園等, 電聯!
當晚我哋會響marriott食buffet,
你有無興趣


公爵府

積分: 27329


2232#
發表於 06-2-20 14:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)



mr yip 叫你地準時入席
唔好阻住佢開餐

karen&angus 寫道:
Wendy,
26號, 2:30pm香港公園見! 水痘針係唔會發燒架...我pm我手提俾你, 你到時打俾我啦. 另外, 我哋打算當晚會去marriott 食buffet, 你有無興趣?


侯爵府

積分: 23951


2233#
發表於 06-2-20 14:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

buffet 係食自己, 無人會阻到佢 :tongue: :tongue: :tongue:
Valeriemama 寫道:


mr yip 叫你地準時入席
唔好阻住佢開餐

[quote]
karen&angus 寫道:
Wendy,
26號, 2:30pm香港公園見! 水痘針係唔會發燒架...我pm我手提俾你, 你到時打俾我啦. 另外, 我哋打算當晚會去marriott 食buffet, 你有無興趣?
[/quote]


大宅

積分: 3065


2234#
發表於 06-2-20 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

sun我都想joint but 姐姐放假,
自己同個仔出, 驚攪唔掂.
karen&angus 寫道:
Wendy,
26號, 2:30pm香港公園見! 水痘針係唔會發燒架...我pm我手提俾你, 你到時打俾我啦. 另外, 我哋打算當晚會去marriott 食buffet, 你有無興趣?


侯爵府

積分: 24553


2235#
發表於 06-2-20 14:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

戇居SBB 寫道:


琥珀宮

積分: 165356


2236#
發表於 06-2-20 14:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

jodie & wendy:

anson佢好心散架
學野好唔專心


侯爵府

積分: 21537


2237#
發表於 06-2-20 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

頂! mr yip2:30pm已經響金鐘啦!
佢要幾點入席關我叉事咩 [quote]
Valeriemama 寫道:


mr yip 叫你地準時入席
唔好阻住佢開餐


侯爵府

積分: 23951


2238#
發表於 06-2-20 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

C人草,
叫人下午call你,又唔接call


侯爵府

積分: 21537


2239#
發表於 06-2-20 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

jodie,
2:30pm我哋就會響香港公園,
你有我mobile no.啦! 如果你到就打俾我咪得囉


伯爵府

積分: 17729


2240#
發表於 06-2-20 14:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

我又想要呀..............比我呀.............thx
CarMan 寫道:
yes, 我有晒資料, 下一次生bb時,
我一定會向生仔個方向試下 [quote]
Lovelycat 寫道:
好多人都話想生囝, 就食肉, 囡就菜, 有根據架....係酸鹼度影響e d 野....我都係聽人講.
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo