心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2221#
發表於 06-12-30 09:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

早晨呀, cailford, 聖誕的不開心事過去啦, 祝你們有個愉快的新年假期.
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2222#
發表於 06-12-30 11:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2223#
發表於 06-12-30 19:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

過左去的事就算啦, 小朋友轉兩round 又會肥返架啦

開開心心過新年啦!


大宅

積分: 1847


2224#
發表於 06-12-30 22:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy/minnie
多謝你地呀.

總之....新的一年, 祝各位大人同細路身體健康都邁進一大大大........步啦

:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 4169


2225#
發表於 07-1-1 09:17 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


我都成幾日無上到黎, (因為台灣地震lor )

califord, 細仔而家無事就好lu, 身體健康好番過新年, 開開心心又玩番la, 係咪?

總之希望大家所有病痛唔好事都隨著2006年走晒, 新一年2007又係新的開始, 身體强壯少見醫生la.

cailford 寫道:

大家好呀.. 新年快樂

無同大家講'聖誕快樂', 係因為今個聖誕吾快樂 :cry: :cry: . 細仔係23日起吾舒服條脷生左'達'野, 食吾到野, 夜晚去左睇E院門診, 原來係'手足口病', 又吾肯食, 又吾肯飲, 成日都好'樓計'/發脾氣', 當時好驚佢又要入院吊鹽水, 成個聖誕假都無出街, 擔心佢之餘自己都好'燥', 見佢吾食野幾日又瘦晒, 好辛苦先'氹'得佢飲'流'質野.
直至前日先有好轉, 尋日去左OCEAN PARK, 今日終於可以食番飯了


大宅

積分: 1736


2226#
發表於 07-1-1 09:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

早晨呀各位,新年快樂,
我有野想請教大家d~我都係細細個開始有哮喘,跟住一路都好地地,到我e+懷孕就開始發作啦 :-(
我陀bb頭3個月發病1次,e+最後3個月又發多次,食完d西藥手震又心跳,真係好擔心影響bb呀 :-(
請問有冇醫生介紹,同埋點樣可以預防呀


大宅

積分: 4014


2227#
發表於 07-1-1 18:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
我反來啦 玩左2天
宜加既動物園好似無之前既晚間動物園咁好玩同靚既
我今次係跟fd去玩有當地人帶我地食食食....水禾田....河鮮...


大宅

積分: 1847


2228#
發表於 07-1-1 19:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

tpy
多謝你呀 :lol: .
不過....尋日開始到大仔感冒又嘔. 頭先先睇完e生咋 :cry: . 好彩大仔吾舒服吾會'樓計'就好好多了 .

sally1
你係未去'長隆動物園呀 ? 我都諗住遲d去下, 大仔以前就去過, 細仔就未去過了.
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 1847


2229#
發表於 07-1-1 19:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hi yukilee
我陀大仔時都試過氣喘入院的了. 你係未一定要食藥先得嫁 ? 聞氣得吾得呀 ? 因為聞氣的副作用無咁大的. 或且你去d私家婦科e生睇下. 應該無咩問題的.
:wave:  :wave:  :wave:


子爵府

積分: 14241


2230#
發表於 07-1-1 20:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

happy new year !!!

cailford, take care of your elder son ar !!! 好似你咁話, 個小朋友大左就算咁唔好彩病左, 都好似無咁擔心咁呀, 所以我都等緊我個女大呀
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1736


2231#
發表於 07-1-1 22:08 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford~
多謝你既意見 ,我今日又好似好返D啦~
我好似食左熱氣野有痰先會喘架,勁怪!
cailford 寫道:
hi yukilee
我陀大仔時都試過氣喘入院的了. 你係未一定要食藥先得嫁 ? 聞氣得吾得呀 ? 因為聞氣的副作用無咁大的. 或且你去d私家婦科e生睇下. 應該無咩問題的.


大宅

積分: 1847


2232#
發表於 07-1-1 23:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽
大仔吾舒服...佢只會乖乖食藥訓覺, 又咩吾妥都會講. 細仔就吾同了...就只會'樓計'.
anyway, 希望新的一年大大細細都少d病痛已經好好了.
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 1847


2233#
發表於 07-1-1 23:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

yukilee
吾好客氣啦.
其實你e+都吾應該食熱氣野嫁.
:wave:  :wave:  :wave:


複式洋房

積分: 419


2234#
發表於 07-1-1 23:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

yukilee

我之前個B得幾個星期時,我都試過喘過一次,嗰次仲要入醫院聞氣,嗰時都唔知有咗,因為我smoke


複式洋房

積分: 419


2235#
發表於 07-1-1 23:43 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

你係咪全職媽媽呀?如果唔係你一定好辛苦,之前入院,跟住又手足ロ病,而家又話感冒。唉!我得一個仔都覺得辛苦,所以我都唔諗住生多一個。希望佢哋今年大一年會少D病痛啦!


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2236#
發表於 07-1-2 12:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally, 點解個個話個動物園唔係幾好呢 ? 我自己感到好好wor, 我們睇齊鸚鵡,money, 大象,白tiger表演都好好睇, 真係玩足一日, 可能我們見識少, 我囡係第一次入動物園. 佢好開心, 見到咁到未見過的動物.

你有本地人帶路去玩當然好啦, 請問入farm幾錢一個人呀 ?
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2237#
發表於 07-1-2 15:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

呢幾日無乜野做過tim.....................

今朝交左稅.............好痛呀..............救命呀!


大宅

積分: 1847


2238#
發表於 07-1-2 15:12 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

積肥
我係全職媽媽呀.. 真係一浪接一浪, 就黎又到大仔考試了... .
我覺得e+生小朋友錢已經吾係一個問題了, 吾係話有錢就可以生多個, 對小朋友的身體健康及學業的果種擔心, 就吾係有錢就可以的了. :-|
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2239#
發表於 07-1-2 15:28 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy 寫道:
今朝交左稅.............好痛呀..............救命呀!
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2240#
發表於 07-1-2 15:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

對我來講, $$$係好大問題

[quote]
cailford 寫道:
積肥
我覺得e+生小朋友錢已經吾係一個問題了
生日月, 開心過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo