)cailford 寫道:
![]()
![]()
![]()
大家好呀.. 新年快樂
無同大家講'聖誕快樂', 係因為今個聖誕吾快樂 :cry: :cry: . 細仔係23日起吾舒服條脷生左'達'野, 食吾到野, 夜晚去左睇E院門診, 原來係'手足口病', 又吾肯食, 又吾肯飲, 成日都好'樓計'/發脾氣', 當時好驚佢又要入院吊鹽水, 成個聖誕假都無出街, 擔心佢之餘自己都好'燥', 見佢吾食野幾日又瘦晒, 好辛苦先'氹'得佢飲'流'質野.
直至前日先有好轉, 尋日去左OCEAN PARK, 今日終於可以食番飯了![]()
有關濕疹資料可參考以下:-
關於曾經在bk網上發表過的濕疹資料一覽表