跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2241#
發表於 08-10-17 15:10 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-17 14:27 發表
頭先出去買野,係條街遇上鄭x健載蒙x慧去買餅店, 真人無化妝都ok, 同上鏡個樣差唔多


我細個都好like鄭x健呀...
仲係佢fans tim...


大宅

積分: 3832


2242#
發表於 08-10-17 15:11 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-17 15:10 發表


我細個都好like鄭x健呀...
仲係佢fans tim...

我細個時,就鍾意黎明, 睇咗好多佢嘅concert.


大宅

積分: 1805


2243#
發表於 08-10-17 16:03 |只看該作者
啱啱同軒軒玩咗一陣,
其實我都唔知同佢玩也ga..
姑娘話同佢玩下煮飯仔,
但係亞仔都唔''蘇''我,
唉...好down..

其實你地亞b平時喺屋企做乜呢??

[ 本文章最後由 NDS 於 08-10-17 16:04 編輯 ]


大宅

積分: 1143


2244#
發表於 08-10-17 16:08 |只看該作者
我細個果時都係鐘意黎明,有佢書一定買,以前重好興出寫集,重鬼咁貴,係買書都買窮,之後唸唸下都覺得自己無聊mouth:
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-17 15:11 發表

我細個時,就鍾意黎明, 睇咗好多佢嘅concert.


大宅

積分: 3832


2245#
發表於 08-10-17 16:09 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-17 16:03 發表
啱啱同軒軒玩咗一陣,
其實我都唔知同佢玩也ga..
姑娘話同佢玩下煮飯仔,
但係亞仔都唔''蘇''我,
唉...好down..

其實你地亞b平時喺屋企做乜呢??

講起我仲down,平日得工人,我諗佢只係播DVD俾細佬睇,到我返黎,玩得一陣,細佬又夠鐘瞓覺,真係唔嘜同佢玩


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2246#
發表於 08-10-17 16:55 |只看該作者
剛收到保謢兒童協會個e-mail...
嚟緊星期日個活動改期呀...
yeah...咁又有得去lu!!!!

唔知喵喵知唔知呢?


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2247#
發表於 08-10-17 17:09 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-17 16:03 發表
啱啱同軒軒玩咗一陣,
其實我都唔知同佢玩也ga..
姑娘話同佢玩下煮飯仔,
但係亞仔都唔''蘇''我,
唉...好down..

其實你地亞b平時喺屋企做乜呢??


我都係呀...
唔知係咪唔識聽我講嘢呢?
定係佢選擇性去聽呢?
我話咁玩ka...佢偏偏唔係咁!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2248#
發表於 08-10-17 17:13 |只看該作者
你地個b會唔會冇啦㕸尖叫呀?
謙謙間唔中會尖叫好耐,
我叫佢唔好叫, 佢唔會理我,
我驚佢叫到把聲會沙!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2249#
發表於 08-10-17 17:17 |只看該作者
啱啱收到消息:
泰林全線結業!!!


大宅

積分: 3832


2250#
發表於 08-10-17 17:18 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-17 17:13 發表
你地個b會唔會冇啦㕸尖叫呀?
謙謙間唔中會尖叫好耐,
我叫佢唔好叫, 佢唔會理我,
我驚佢叫到把聲會沙!

細佬都會,攪到宜家文朗都學埋佢, 有時會大叫
文朗仲慘,瞓到半夜會大叫大喊tim


大宅

積分: 3832


2251#
發表於 08-10-17 17:19 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-17 17:17 發表
啱啱收到消息:
泰林全線結業!!!

同事都剛剛講, 香港經濟有排差


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2252#
發表於 08-10-17 17:25 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-17 17:19 發表

同事都剛剛講, 香港經濟有排差


好恐佈
http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/32/1/1/908480/1.html


大宅

積分: 3832


2253#
發表於 08-10-17 17:54 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-17 16:08 發表
我細個果時都係鐘意黎明,有佢書一定買,以前重好興出寫集,重鬼咁貴,係買書都買窮,之後唸唸下都覺得自己無聊mouth:

我都係呀,但都要經歷下呢d 少女夢,唔係第時點明你個女咁迷d 偶像


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2254#
發表於 08-10-17 18:00 |只看該作者
收工lu...
bye....


大宅

積分: 3832


2255#
發表於 08-10-17 18:03 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-17 18:00 發表
收工lu...
bye....

me too, good weekend,


大宅

積分: 1805


2256#
發表於 08-10-20 09:43 |只看該作者
good morning....


大宅

積分: 3832


2257#
發表於 08-10-20 09:53 |只看該作者
good morning


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2258#
發表於 08-10-20 09:53 |只看該作者
早晨呀...
琴日公司旅行勁攰...
十點就訓lu...


大宅

積分: 1805


2259#
發表於 08-10-20 09:58 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 09:53 發表
早晨呀...
琴日公司旅行勁攰...
十點就訓lu...

琴日金價低位,買咗對龍鳳鈪同介子,
大出血,個價都幾合理又大體..


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2260#
發表於 08-10-20 10:48 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 09:58 發表

琴日金價低位,買咗對龍鳳鈪同介子,
大出血,個價都幾合理又大體..


係喎...而家跌到幾多呀?
唔知鑽石有冇跌呢?
因為我嚟緊有2個fd結婚...
我地班fd循例會夾錢買份細細地ke飾物!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo