在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2087


2241#
發表於 04-7-29 02:09 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=x-large]Hello
paiwai: 有無幇柏維搽d{喜療妥}呀,會快散瘀
撞落邊到??
部車仔換咗呀? 會唔會坐和推都舒服d呢


大宅

積分: 4316


2242#
發表於 04-7-29 02:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 咪差O吾多........好似好收小小LAW....不過分別O吾係好大O乍WOR........HEHE~~
佢自己走走下蹅左部車仔到.......撻左落地下撞到個頭仔同眼下面LAW(成日都甘"論遵"架佢)無日無跌過架..........正一大東瓜.......


大宅

積分: 2368


2243#
發表於 04-7-29 11:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我今日又10點鍾起身呀 :cry:

[size=medium]好眼瞓
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2244#
發表於 04-7-29 11:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
我今日又10點鍾起身呀 :cry:

[size=medium]好眼瞓


heiray1 :

10點起咁好呀?
老闆今朝6點半就起左身喇 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[size=medium]嗚~~~哇嗚...哇 :cry:


大宅

積分: 2368


2245#
發表於 04-7-29 12:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
我今日又10點鍾起身呀 :cry:

[size=medium]好眼瞓


heiray1 :

10點起咁好呀?
老闆今朝6點半就起左身喇 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[size=medium]嗚~~~哇嗚...哇 :cry: [/quote]

[size=large]嘩~~~~~使唔使咁早呀????去晨操呀????? :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2246#
發表於 04-7-29 12:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

咪係囉,仲早過我老公起身返工,
不過佢岩岩2分鐘前頂唔住訓左喇


大宅

積分: 2368


2247#
發表於 04-7-29 12:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

緊係頂唔住啦,咁早起身,等到而家先瞓都好叻 :mrgreen:
咁尋晚幾點瞓呀?????
第時返學唔驚唔知醒 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2248#
發表於 04-7-29 13:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray))))希希10:30 o甘早起身呀..... dobe)))))軒軒仲早..........6:30呀 嘩~~~你地咪好眼訓~
不過有時佢地小朋友o吾訓....我地又無私人時間wor....(所以小朋友訓左係最佳o既"上綱時間"所以我地第2日就要挨眼訓lu (就係因為要有d私人時間hehe~~ )


大宅

積分: 1992


2249#
發表於 04-7-29 13:31 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

尋日佢無訓晏覺所以九點就訓左喇!

我而家都好累但真係難得有私人時間上網所以到而家未行開過 :mrgreen:
不過頂唔住喇,我都去訓陣先 :mrgreen: :mrgreen:

無左"[size=small]在線上"真係好麻煩,都唔知邊個係度

我唔係太膽心第日返學唔知醒


大宅

積分: 2368


2250#
發表於 04-7-29 13:33 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :大佬係10點鍾起身呀,而家鬼咁眼瞓 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2251#
發表於 04-7-29 13:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :九點就訓喇,唔怪之得口咁早啦,你快d瞓下啦,如果唔係點捱到今晚 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2252#
發表於 04-7-29 14:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
尋晚你咪話去報playgroup架,我想問最少要報幾多堂架 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2253#
發表於 04-7-29 20:00 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
Dobe :九點就訓喇,唔怪之得口咁早啦,你快d瞓下啦,如果唔係點捱到今晚 :mrgreen:



頭先訓到3點幾起左身


大宅

積分: 2368


2254#
發表於 04-7-29 20:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :你地都瞓咗好耐喎!!!!

大佬都頂唔住瞓咗一陣,跟住就叫醒佢食飯 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2255#
發表於 04-7-29 20:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

唔係老闆拍醒我,我仲想訓耐D添呀


大宅

積分: 2368


2256#
發表於 04-7-29 20:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

咁今晚有排都唔使瞓囉??
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2257#
發表於 04-7-29 23:28 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 :

11點訓左 :wink:


大宅

積分: 4316


2258#
發表於 04-7-29 23:49 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: o甘佢又無話最少幾多堂WOR, 我地都係報左5堂O乍, 因為8月份有5個星期一所以$125*5($625)..........
hi dobe


大宅

積分: 2368


2259#
發表於 04-7-29 23:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :老闆咁快又瞓,頭先瞓咗好耐 ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2260#
發表於 04-7-29 23:54 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :我想睇下有無得報住1堂試下麻 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo