自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2241#
發表於 08-7-25 09:02 |只看該作者
原文章由 ginger2006 於 08-7-25 01:16 發表


校董你早婚?


都唔係校董早婚..係依家多人遲婚姐....

我身邊d同學都係個個未結婚....近期終於有個話要結啦..不過都係10年先結....


珍珠宮

積分: 38944


2242#
發表於 08-7-25 09:04 |只看該作者
你粗身大細唔好同人迫la.....乖la.......
出年再去la.....
原文章由 mancon 於 08-7-25 07:14 發表
校董,
妳就好啦!有得去,我今年書展+bb展都唔去得 ,c6話唔比我去


禁止訪問

積分: 34179


2243#
發表於 08-7-25 09:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


2244#
發表於 08-7-25 09:07 |只看該作者
早晨呀..tkk...
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 07:59 發表
各位早晨呀~~


珍珠宮

積分: 38944


2245#
發表於 08-7-25 09:08 |只看該作者
yeah....give me five.....
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 08:01 發表



呀...咁岩既... 尋日亞三又學水喎...


禁止訪問

積分: 34179


2246#
發表於 08-7-25 09:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


2247#
發表於 08-7-25 09:10 |只看該作者
你繼續溫書就知ga喇....
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 08:11 發表



成皮野即係幾多???星期一拉大隊去要預算下先得..


禁止訪問

積分: 34179


2248#
發表於 08-7-25 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


2249#
發表於 08-7-25 09:11 |只看該作者
個小朋友咪好唔開心lor......
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 08:18 發表



改名讀音考起人架, 亞二有位同學名普通話讀音叫: 羅友... 入左小學俾人笑足咁多年呀..


珍珠宮

積分: 38944


2250#
發表於 08-7-25 09:12 |只看該作者
morning apple姐
原文章由 appleyuen 於 08-7-25 08:25 發表
http://i56.photobucket.com/albums/g176/appleyuen/29.gif?t=1216945501


珍珠宮

積分: 38944


2251#
發表於 08-7-25 09:13 |只看該作者
morning 月希....
你都好多節目...
原文章由 月希 於 08-7-25 08:54 發表
早晨丫...今日下午又去飲茶


珍珠宮

積分: 38944


2252#
發表於 08-7-25 09:15 |只看該作者
咁夜先至有得換ge......
叫你老公得唔得.....
原文章由 月希 於 08-7-25 08:55 發表


最唔like 2隻軟硬

原來黑色果隻係特別版....買一pack果個唔包架
佢重要晚上9-4先有得換...撞鬼..我點換


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2253#
發表於 08-7-25 09:16 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 09:10 發表



早呀月希 .....我仲有啲同學未結婚mouth:


但係都應該係少啦
我係大多數都未結婚


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2254#
發表於 08-7-25 09:17 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 09:13 發表
morning 月希....
你都好多節目...


SUMMER係多D活動..
因為以前係SAT返英文班..依家係1,4..咁就冇左2日
飲茶就依幾個月都係個個WEEK咁飲...

其實係多左返英文班先忙左


珍珠宮

積分: 38944


2255#
發表於 08-7-25 09:17 |只看該作者
你咁講...嬸嬸即扑鎚買一set.....
原文章由 月希 於 08-7-25 08:57 發表


佢個環保袋好大個..好好用
我之前買其他hello kitty set都有環保袋...我拎左黎去買餸


珍珠宮

積分: 38944


2256#
發表於 08-7-25 09:18 |只看該作者
姣豬早ar...
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 09:01 發表
早呀各位


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2257#
發表於 08-7-25 09:18 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 09:15 發表
咁夜先至有得換ge......
叫你老公得唔得.....


晚上買左M記冇人食嘛mouth:


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2258#
發表於 08-7-25 09:19 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 09:17 發表
你咁講...嬸嬸即扑鎚買一set.....


我就係要引佢買之嘛


珍珠宮

積分: 38944


2259#
發表於 08-7-25 09:20 |只看該作者
我都係同cherry游吓水咁大把咋......
原文章由 月希 於 08-7-25 09:17 發表


SUMMER係多D活動..
因為以前係SAT返英文班..依家係1,4..咁就冇左2日
飲茶就依幾個月都係個個WEEK咁飲...

其實係多左返英文班先忙左


珍珠宮

積分: 38944


2260#
發表於 08-7-25 09:23 |只看該作者
如果我仲住係舊屋,一定幫到你,可惜...........
原文章由 月希 於 08-7-25 09:18 發表


晚上買左M記冇人食嘛mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo