懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2241#
發表於 08-12-8 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


2242#
發表於 08-12-8 13:51 |只看該作者
hi
我又上黎吹兩句啦
今朝一早比c6叫左去飲茶
而家好眼訓啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2243#
發表於 08-12-8 13:53 |只看該作者
原文章由 kelok 於 08-12-8 13:50 發表

e家野可以慢慢搞, 我張結婚大相到e家都未掛到上幅牆 ,大肚果時唔好鑽牆哦!



唔知點解而家覺得果D相都唔係甘重要....因為有子萬事足......hahaha


男爵府

積分: 8804


2244#
發表於 08-12-8 13:54 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 13:53 發表



唔知點解而家覺得果D相都唔係甘重要....因為有子萬事足......hahaha


轉張一家三口全家福啦 !!!


男爵府

積分: 5810


2245#
發表於 08-12-8 13:56 |只看該作者
我好唔開心呀,同媽咪嘈咗兩句(其實都係俾佢話我,我冇得出聲...)
媽咪成日話我唔幫bb著多件衫,搞到佢病咗...
其實,bb已著咗一件長袖夾衣,一件長袖底衫,一件背心,佢仲話唔夠,要著多件羊毛底衫...
我真係唔識點同bb著衫呀,好唔開心呀


男爵府

積分: 8804


2246#
發表於 08-12-8 13:57 |只看該作者
calling bonniebobo & wingwinghang !!!!
你o也要check email呀 !!! 關於年曆咭架 !!!

** 由於本星期忙於攪party既野,0808mama blog,未必有時間update,所以大家有新資訊,可以照send左俾我先,我下星期慢慢更新返 !!!

**同埋每篇post,都會show返係邊位mama提供資料,所以有d問題我答唔到,要等出果篇post既mama解答喇 !!


禁止訪問

積分: 3528


2247#
發表於 08-12-8 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2248#
發表於 08-12-8 13:59 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 13:56 發表
我好唔開心呀,同媽咪嘈咗兩句(其實都係俾佢話我,我冇得出聲...)
媽咪成日話我唔幫bb著多件衫,搞到佢病咗...
其實,bb已著咗一件長袖夾衣,一件長袖底衫,一件背心,佢仲話唔夠,要著多件羊毛底衫...
我真係唔識 ...


唔駛著咁多嘛 !!!
我阿仔係屋企仍然係著2件咋,係瞓醒起身 & 夜晚,就著多年夾棉外套咋 !!

唔好咁啦,婆婆關心粒孫,你下次見佢前,著多2件囉!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2249#
發表於 08-12-8 14:04 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 13:56 發表
我好唔開心呀,同媽咪嘈咗兩句(其實都係俾佢話我,我冇得出聲...)
媽咪成日話我唔幫bb著多件衫,搞到佢病咗...
其實,bb已著咗一件長袖夾衣,一件長袖底衫,一件背心,佢仲話唔夠,要著多件羊毛底衫...
我真係唔識 ...


唔好唔開心啦, 老人家係甘架喇......佢都係緊張BB jer,
有時可能係著大多衫都唔定, 過熱BB吸左汗, 都會病架, 你摸下BB條頸, 如果有汗就唔好同佢著甘多衫, 有時摸手仔腳仔都未必準確, 摸頸係最準架.
我平時同個仔向屋企有開暖爐, 所以同佢著一件衫ja~!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2250#
發表於 08-12-8 14:06 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 13:57 發表
calling bonniebobo & wingwinghang !!!!
你o也要check email呀 !!! 關於年曆咭架 !!!

** 由於本星期忙於攪party既野,0808mama blog,未必有時間update,所以大家有新資訊,可以照send左俾我先,我下星期慢慢更新返 !!!

...


cherry,
我昨日入左錢俾你喇, 麻煩你check下收唔收到.


男爵府

積分: 5810


2251#
發表於 08-12-8 14:09 |只看該作者
我已經講咗,話最好摸頸仔...但媽咪都話佢凍,而且我日日都返媽咪到...所以都好無奈
佢宜家又幫阿囝著番件背心勒...再講既話媽咪實同我反面...
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 14:04 發表


唔好唔開心啦, 老人家係甘架喇......佢都係緊張BB jer,
有時可能係著大多衫都唔定, 過熱BB吸左汗, 都會病架, 你摸下BB條頸, 如果有汗就唔好同佢著甘多衫, 有時摸手仔腳仔都未必準確, 摸頸係最準架.
我平時同個仔 ...


男爵府

積分: 5578


2252#
發表於 08-12-8 14:12 |只看該作者
nochoice83

唔好唔開心啦~~
我同我ba ma一齊住,我兩個仔一病,就比人鬧到pk....
佢地係咁架啦,算吧啦


大宅

積分: 2335


2253#
發表於 08-12-8 14:14 |只看該作者
上來8下先 ~

Carman, Cherry:
妳地去Disney玩得好開心 wo !!!
係咪Bogut都有去呀?


13/12 Christmas Party果日,我都無諗住點同阿女扮靚d,但求方便簡單唔好裙拉褲甩就ok架喇,因為到時得我單拖一個,我怕攪佢唔掂呢 !!! 而家諗起都驚驚地 tim !!!!

mouth:
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


洋房

積分: 451


2254#
發表於 08-12-8 14:14 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 13:56 發表
我好唔開心呀,同媽咪嘈咗兩句(其實都係俾佢話我,我冇得出聲...)
媽咪成日話我唔幫bb著多件衫,搞到佢病咗...
其實,bb已著咗一件長袖夾衣,一件長袖底衫,一件背心,佢仲話唔夠,要著多件羊毛底衫...
我真係唔識 ...

我99咪又係, 成日係屋企都包到阿b成隻糭咁, 毛巾都幾條, d窗又唔開...放工返去睇到都覺得焗...又唔知點開口...咁係屋企明明已經暖過街好多架啦, 都著咁多...我都唔知bb出街應該要著幾多!!

lokyee129 該用戶已被刪除

2255#
發表於 08-12-8 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2256#
發表於 08-12-8 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2257#
發表於 08-12-8 14:16 |只看該作者
我已經投降啦 ,全世界都覺得我同阿囝著唔夠衫,99、姑奶、媽咪同老豆都話著多件衫啦...我覺得好委屈呀

原文章由 applesimon 於 08-12-8 14:12 發表
nochoice83

唔好唔開心啦~~
我同我ba ma一齊住,我兩個仔一病,就比人鬧到pk....
佢地係咁架啦,算吧啦


男爵府

積分: 5810


2258#
發表於 08-12-8 14:20 |只看該作者
chanc9,俾d信心自己,你實攪得掂囡囡架...

原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-8 14:14 發表
上來8下先 ~

Carman, Cherry:
妳地去Disney玩得好開心 wo !!!
係咪Bogut都有去呀?


13/12 Christmas Party果日,我都無諗住點同阿女扮靚d,但求方便簡單唔好裙拉褲甩就ok架喇,因為到時得我單拖一個,我怕攪佢唔掂呢 !!! ...
lokyee129 該用戶已被刪除

2259#
發表於 08-12-8 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2260#
發表於 08-12-8 14:23 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 14:06 發表


cherry,
我昨日入左錢俾你喇, 麻煩你check下收唔收到.


我收到你EMAIL,不過我未CHECK數,放工才CHECK !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo