立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10503
原帖由 毛B 於 09-1-23 17:02 發表 佢話 '你可以幫我洗下TOILET呀, 抺下窗呀, 洗下抽油煙機呀' 我答佢 '哦, 唔, UM, 好~~~~~' 理鬼佢
伯爵府
積分: 18922
原帖由 elkykit 於 09-1-23 05:06 PM 發表 以上除咗洗廁所之外...全部都係我老公做架...因為嗰d係粗重嘢嘛
原帖由 毛B 於 09-1-23 17:04 發表 我都要準備收工喇, 88
原帖由 julieann 於 09-1-23 17:11 發表 我老公一定唔會...就算佢會洗, 我都唔比....因為佢一定無我整得咁乾淨
侯爵府
積分: 20768
積分: 10674
原帖由 julieann 於 09-1-24 13:14 發表 頭先上網睇蘋果日報, 講尋日果單醉酒駕駛撞死6個人果單, 睇到喊....真係好慘, 有一個死者有一對小朋友, 仲同記者講等爸爸返黎食團年飯....呢個司機真係好衰, 飲左酒就唔好渣車啦, 依家新年前就攪到6個家庭都散晒:pit ...
原帖由 毛B 於 09-1-24 21:39 發表 hihi, 有無美人係度呀~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 22:33 發表 hi...你仲o係唔o係度呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 10:32 PM 發表 我尋日睇新聞都睇到喊呀~ 過年前先搞單咁o既野...搞到人地一家人過唔到年.. 真係好慘呀~
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:34 發表
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:35 發表 尋日聽到新聞都真係心都up晒....今日睇報紙講對小朋友話等緊爸爸返黎食飯, 真係忍唔到d眼淚...真係好慘, 佢地當時唔知到爸爸已經唔係度, 仲話爸爸話今晚夜d返.... ...
原帖由 毛B 於 09-1-24 10:37 PM 發表 我都唔明, 個司機自己都咁大個人喇, 佢無意識自己仲未酒醒咩, 佢41架喇, 唔係14呀~~~
原帖由 毛B 於 09-1-24 22:37 發表 我都唔明, 個司機自己都咁大個人喇, 佢無意識自己仲未酒醒咩, 佢41架喇, 唔係14呀~~~
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:39 發表 報紙話拉左佢返差館之後6個鐘都仲醉緊, 好心啦...咁醉就真係唔好開車啦, 就算飲左少少都唔應該開車啦....攪到依家6個家庭都散晒
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy