跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


2241#
發表於 04-12-13 18:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ROLEXMA 寫道:
carol,
妳小寶寶食飽唔會擰開個頭
金撈b會羅利頂同擰開個頭唔食架,所以佢唔會食過龍


佢唔止用條利去頂,佢好似食左FING頭丸咁,一秒可以 fing 個頭 fing 3-4個來回,條頸力驚人.
仲有成日"登"行個人彈後,超級小霸王

話佢唔知飽係因為佢個胃淺,根本都裝唔落咁多
又要食咁多,所以有時未掃風,都有好多時送番哂比地板!!


侯爵府

積分: 24274


2242#
發表於 04-12-13 18:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵:
毓華街64號A1地舖
Tel: 2267 6161

我細細個就睇佢老竇,依家到我個仔睇佢個女!


子爵府

積分: 12555


2243#
發表於 04-12-13 18:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

哈哈
我欣欣都係鍾意FING頭,但佢係肚餓時,揾奶咀至FING頭,好攪笑。

kyleung 寫道:
[quote]
ROLEXMA 寫道:
carol,
妳小寶寶食飽唔會擰開個頭
金撈b會羅利頂同擰開個頭唔食架,所以佢唔會食過龍


佢唔止用條利去頂,佢好似食左FING頭丸咁,一秒可以 fing 個頭 fing 3-4個來回,條頸力驚人.
仲有成日"登"行個人彈後,超級小霸王

話佢唔知飽係因為佢個胃淺,根本都裝唔落咁多
又要食咁多,所以有時未掃風,都有好多時送番哂比地板!![/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2244#
發表於 04-12-13 18:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada
好 law, 終於如你所願, 又可以同欣欣擺滿月, 又唔駛見到你唔想見o既人, 鄧你開心呀, 真係飲得杯落

豬 ma, 金撈 ma
checked 左容立偉 e 生, 佢喺福安花園商場1樓 79 號舖
tel: 2643 0788...


子爵府

積分: 12555


2245#
發表於 04-12-13 18:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

係呀, 真係好鬼開心囉。
今日成日諗到嗰日會點,自己都會傻笑 he he
尋日我重同欣欣大嗰兩個買新衫
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2246#
發表於 04-12-13 18:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man
生日快樂!!!
elise 真係乖, 見你生日, 整份杰撻撻o既禮物過你


大宅

積分: 4607


2247#
發表於 04-12-13 18:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
[quote]佢唔止用條利去頂,佢好似食左FING頭丸咁,一秒可以 fing 個頭 fing 3-4個來回,條頸力驚人.
仲有成日"登"行個人彈後,超級小霸王

話佢唔知飽係因為佢個胃淺,根本都裝唔落咁多
又要食咁多,所以有時未掃風,都有好多時送番哂比地板!!

我隻囡都係每逢喊, 唔理佢, 佢對腳係咁 young, young 到 come 果 d 被同條片片都走晒位, 好多時攪到漏屎漏尿...真hammer:


大宅

積分: 4607


2248#
發表於 04-12-13 18:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈 ma
金撈 b 果然有大阿哥風範, 好近呀!!! 佢似0311多過0411喎 :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12555


2249#
發表於 04-12-13 18:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

你隻囡勁呀!young 條片都走位!

car_pretty 寫道:
[quote]

我隻囡都係每逢喊, 唔理佢, 佢對腳係咁 young, young 到 come 果 d 被同條片片都走晒位, 好多時攪到漏屎漏尿...真hammer:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2250#
發表於 04-12-13 18:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma
頭先 check 過金撈 ma 講果個容 e 生, 佢 d 姑娘叫:
1. 第1個月 - 乙型肝炎第二針 (去健康院打)
2. 第2個月 - 5合1混合針第一針
3. 第4個月 - 5合1混合針第二針
4. 第6個月 - 乙型肝炎第三針 + 5合1混合針第三針 (即6合1)
姑娘話建議跟番打針 schedule, 故唔建議乙型肝炎第二針咁遲先打, 因為佢話咁會延遲咗其他同埋會亂....
收費 : 5合1 - $350
6合1 - $450


大宅

積分: 4607


2251#
發表於 04-12-13 18:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
car 仔,

你隻囡勁呀!young 條片都走位!

係呀, 個衰豬成日都咁, 攪到漏屎又漏尿, d 衫仔都濕晒, 開頭我仲以為 d 片片唔 arm tim. 真


大宅

積分: 4607


2252#
發表於 04-12-13 18:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

靚靚 carol ee
我係媽咪個曳曳囡, 我改咗名 la, 麻煩 ee 你幫我 update 丫, thank you so much!!!!
我個名叫袁靖嵐呀, 請多多指教!!!


男爵府

積分: 5167


2253#
發表於 04-12-13 19:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔
咦......即係第六個月可以轉打"六合一"最後一針喎, 溝埋乙型第三針去, 咪可在健康院打少一針囉. 係咪咁計呀????
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


子爵府

積分: 12555


2254#
發表於 04-12-13 19:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

係咪'痴'得唔夠埋,所以俾阿女young走呀!

car_pretty 寫道:
[quote]
78ada 寫道:
car 仔,

你隻囡勁呀!young 條片都走位!

係呀, 個衰豬成日都咁, 攪到漏屎又漏尿, d 衫仔都濕晒, 開頭我仲以為 d 片片唔 arm tim. 真 [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 5167


2255#
發表於 04-12-13 19:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我囡囡著PAMPERS超薄乾爽細碼己經脾位太緊喇, 原來條片真係細左好多架, 好似NB咁, 唉.....諗緊點賣出手上4包呢. (朋友仔送架)

car_pretty 寫道:
係呀, 個衰豬成日都咁, 攪到漏屎又漏尿, d 衫仔都濕晒, 開頭我仲以為 d 片片唔 arm tim. 真
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


子爵府

積分: 12555


2256#
發表於 04-12-13 19:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

好靚呀個名! :mrgreen: 不過第時學寫名就慘喇!
好多筆畫呀!

[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2257#
發表於 04-12-13 19:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck1656 寫道:
car 仔
咦......即係第六個月可以轉打"六合一"最後一針喎, 溝埋乙型第三針去, 咪可在健康院打少一針囉. 係咪咁計呀????

係呀, 打6合1都係多 $100, 又吉少一針, 唔駛去健康院打, very nice...


大宅

積分: 4607


2258#
發表於 04-12-13 19:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada
條片片已經痴得好緊, 不過可能佢腳骨力驚人, hehe

ck
你囡囡差唔多有 5kg, 應該可以轉 s 碼 la... 你試吓去藥房睇吓佢肯唔肯同你換....


大宅

積分: 4607


2259#
發表於 04-12-13 19:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
car 仔,

好靚呀個名! :mrgreen: 不過第時學寫名就慘喇!
好多筆畫呀!

thank you 你讚個名靚, 個名搵人改 ga, 都唔係好多個比我哋 choose, 而我自己 propose 果 d 都唔夾...


侯爵府

積分: 24274


2260#
發表於 04-12-13 19:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


===========
0411出世表:(Updated on 13/12/2004 20:00)
===========
No. Login....DOB... Gender... Name
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日...囡...蘇芷晴
2. ymc2727...10月9日...囡...鄭焯榆
3. ck1656...10月12日...囡... 梁詠芝
4. RolexMa...10月14日...囝... 余浚譽
5. MaMaJoe...10月18日...囝... 馮柏鴻
6. Snowman...10月23日...囝... 曾皓廉 (Issac)
7. taurus_bb...10月26日...囝...鄭雋浩
8. Kyleung...10月29日...囝... 郭朗謙(Ernest)
9. Pekkle女...10月29日...囡... 林芷蔓 (Elise)
10. chim...10 月29 日...囝... 詹凱傑
11. hkcindy...10月29日... 囝... 楊汶璁
12. 奀豬 mami...10月30 日...囡... 江子蕙(Nachelle)
13. happy_mother...11月1日...囡...周綽瑤
14. MiniMickeyMouse...11月1日...囝... ??
15. veroshea...11月3日...囝... 佘弈龍
16. joe914...11月3日...??... ??
17. Eunise...11月3日...囝...天樂
18. ritalovebaby...11月4日...囝...莫梓希(Moses)
19. chunchunmama...11月5日...囝...
20. CI...11月5日...囝...??
21. 曳媽咪... 11月5日...囝...??
22. pumpkin_mama...11月8日...囡...余樂言(Hillary)
23. monchichi818... 11月10日...囡
24. ki2002.....11月11日...囡
25. waywaybb...11月12日 ...囡
26. yeelam123...11月12日 ...囝
27. pooh88... 11月12日...囝
28. suetlam...11月12日...囡...朱凱蕎
29. jinis...11月12日... 囝
30. 惜如媽咪...11月12日...囡
30a. miumiumilk...11月13日...囡
31. gogoma...11月14日...囡...?? (Victoria)
32. TingWai... 11月16日...囡...
33. 78ada...11月16日...囡...穎欣
34. TamaCat...11月16日...囡...
35. pyemily....11月16日...囡...
36. car_pretty...11月17日...囡...袁靖嵐
37. 紅孩兒...11月17日...囝...
38. AnnaSiu...11月21日...囝...
39. pigfat...11月15日 ... 囡
40. SzeYuen...11月21日...囝
41. hkclownfish...11月23日...
42. MM....... 11月24日.....囝....賜衍 (Joshua)
43. carmenw...11月25日...囡
44. 小兵...11月25日...囡
45. wing1016...11月26日...囝
46. karen&angus...11月26日...囝...余梓謙(Julius)
47. queenie80...11月27日...囡
48. cng...11月27日...囡
49. wendycychan...11月28日...囡
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo