立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24874
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:32 發表 依家囡囡都係咁架,佢做好晒D功課,我先睇下佢寫得靚唔靚架咋,雖然依家淨係寫簡單中文或英文字,但都要比佢習慣下自己做功課架嘛!
原帖由 ikle 於 10-3-17 10:33 發表 係呀,個女都有自已做下既 其實個補習只係溫習默書同測驗 只係有時功課唔識至問下咋 如果補習跟埋功課 補習費會好貴
男爵府
積分: 7999
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 10:43 發表 我呢家就係比一個價錢就幫我做好曬所有野囉~ 一放學就去補習~先做功課~再教~之後再溫習~ ok曬所有野先比走嫁~咁我又唔貴喎~ 都係千2蚊~
瑪瑙宮
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-17 10:49 發表 佢幼稚園果陣都係自已做 只係上左小學至要人教
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:54 發表 咁我覺得揾間補習社都幾好吖,不過都要小心D架,驚會識到D曳小朋友,因為我妹妹細個嗰時同細佬去屋企附近嗰D補習社補習,識到D唔好嘅朋友,就一齊去超級市場偷嘢! ...
原帖由 ikle 於 10-3-17 10:45 發表 補習社?一個老師睇幾多個小朋友?基本時間係幾多呀?
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:51 發表 嘩....都好平喎,包唔包食架!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 11:19 發表 上樓既~睇級的~大約一個miss對4-5個左右啦~ 但唔一定對死同一個既~因為有miss同阿sir嫁~ 睇你想補幾耐囉~ 有個半鍾~兩個鍾~三個鍾~ 我就補3個鍾既~因為可以比佢做埋功課~溫好書先走麻~ 如果係考試前~就唔洗錢幫你 ...
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 11:21 發表 補到咁夜,咪好夜先食飯囉!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 11:35 發表 放學時~我會買野比佢食嫁~ 之後晚上咪等埋佢先食飯囉~ 如果明知佢夜~我會送飯去補習社比佢嫁~ 有時真係會好夜嫁~考試前~默書前~都會夜~ 我都會睇時間再送飯囉~ ...
積分: 141689
原帖由 wayso 於 10-3-17 11:58 發表 係囉,講吓呢d,大家分享吓心得咪幾好
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 12:06 發表 你都要幫囡囡揾下託管啦,等自己放鬆下嘛!!
原帖由 wayso 於 10-3-17 12:08 發表 咪同你地一樣囉,放心唔落嘛!!
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 12:14 發表 佢喺學校,我好放心架!!
原帖由 wayso 於 10-3-17 12:21 發表 琴日有無睇新聞呀,有一間小學又爆豬感呀,大家又要開始小心d啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy