單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2241#
發表於 10-3-17 10:41 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:32 發表
依家囡囡都係咁架,佢做好晒D功課,我先睇下佢寫得靚唔靚架咋,雖然依家淨係寫簡單中文或英文字,但都要比佢習慣下自己做功課架嘛!


咁樣先係好嫁~養成一個習慣麻~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2242#
發表於 10-3-17 10:43 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-17 10:33 發表
係呀,個女都有自已做下既
其實個補習只係溫習默書同測驗
只係有時功課唔識至問下咋
如果補習跟埋功課
補習費會好貴


我呢家就係比一個價錢就幫我做好曬所有野囉~
一放學就去補習~先做功課~再教~之後再溫習~
ok曬所有野先比走嫁~咁我又唔貴喎~
都係千2蚊~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2243#
發表於 10-3-17 10:45 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 10:43 發表


我呢家就係比一個價錢就幫我做好曬所有野囉~
一放學就去補習~先做功課~再教~之後再溫習~
ok曬所有野先比走嫁~咁我又唔貴喎~
都係千2蚊~
補習社?一個老師睇幾多個小朋友?基本時間係幾多呀?


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2244#
發表於 10-3-17 10:49 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:32 發表
依家囡囡都係咁架,佢做好晒D功課,我先睇下佢寫得靚唔靚架咋,雖然依家淨係寫簡單中文或英文字,但都要比佢習慣下自己做功課架嘛!
佢幼稚園果陣都係自已做
只係上左小學至要人教


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2245#
發表於 10-3-17 10:51 |只看該作者
嘩....都好平喎,包唔包食架!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 10:43 發表


我呢家就係比一個價錢就幫我做好曬所有野囉~
一放學就去補習~先做功課~再教~之後再溫習~
ok曬所有野先比走嫁~咁我又唔貴喎~
都係千2蚊~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2246#
發表於 10-3-17 10:54 |只看該作者
咁我覺得揾間補習社都幾好吖,不過都要小心D架,驚會識到D曳小朋友,因為我妹妹細個嗰時同細佬去屋企附近嗰D補習社補習,識到D唔好嘅朋友,就一齊去超級市場偷嘢!
原帖由 ikle 於 10-3-17 10:49 發表
佢幼稚園果陣都係自已做
只係上左小學至要人教
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2247#
發表於 10-3-17 10:55 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:54 發表
咁我覺得揾間補習社都幾好吖,不過都要小心D架,驚會識到D曳小朋友,因為我妹妹細個嗰時同細佬去屋企附近嗰D補習社補習,識到D唔好嘅朋友,就一齊去超級市場偷嘢!
...
我都驚架
好多小朋友好曳
我個女又心散


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2248#
發表於 10-3-17 11:19 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-17 10:45 發表
補習社?一個老師睇幾多個小朋友?基本時間係幾多呀?


上樓既~睇級的~大約一個miss對4-5個左右啦~
但唔一定對死同一個既~因為有miss同阿sir嫁~
睇你想補幾耐囉~
有個半鍾~兩個鍾~三個鍾~
我就補3個鍾既~因為可以比佢做埋功課~溫好書先走麻~
如果係考試前~就唔洗錢幫你補埋星期日既~
幫溫書麻~
我個仔就由放學去~大約4點到補習~晚上9點左右返吧~
多功課就9點囉~唔多就7-8點走得~
唔識就難講~可能重夜~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2249#
發表於 10-3-17 11:21 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 10:51 發表
嘩....都好平喎,包唔包食架!


唔包嫁~不過以前就有ee煮既~你食就照餐計囉~
呢家無煮lu~但如果你要既~佢就幫你叫外賣囉~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2250#
發表於 10-3-17 11:21 |只看該作者
補到咁夜,咪好夜先食飯囉!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 11:19 發表


上樓既~睇級的~大約一個miss對4-5個左右啦~
但唔一定對死同一個既~因為有miss同阿sir嫁~
睇你想補幾耐囉~
有個半鍾~兩個鍾~三個鍾~
我就補3個鍾既~因為可以比佢做埋功課~溫好書先走麻~
如果係考試前~就唔洗錢幫你 ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2251#
發表於 10-3-17 11:35 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 11:21 發表
補到咁夜,咪好夜先食飯囉!


放學時~我會買野比佢食嫁~
之後晚上咪等埋佢先食飯囉~
如果明知佢夜~我會送飯去補習社比佢嫁~
有時真係會好夜嫁~考試前~默書前~都會夜~
我都會睇時間再送飯囉~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2252#
發表於 10-3-17 11:38 |只看該作者
咁樣仔仔都好辛苦喎!!
原帖由 sasa0516 於 10-3-17 11:35 發表


放學時~我會買野比佢食嫁~
之後晚上咪等埋佢先食飯囉~
如果明知佢夜~我會送飯去補習社比佢嫁~
有時真係會好夜嫁~考試前~默書前~都會夜~
我都會睇時間再送飯囉~ ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2253#
發表於 10-3-17 11:58 |只看該作者
係囉,講吓呢d,大家分享吓心得咪幾好

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-17 12:00 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2254#
發表於 10-3-17 12:06 |只看該作者
你都要幫囡囡揾下託管啦,等自己放鬆下嘛!!
原帖由 wayso 於 10-3-17 11:58 發表
係囉,講吓呢d,大家分享吓心得咪幾好
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2255#
發表於 10-3-17 12:08 |只看該作者
咪同你地一樣囉,放心唔落嘛!!
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 12:06 發表
你都要幫囡囡揾下託管啦,等自己放鬆下嘛!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2256#
發表於 10-3-17 12:14 |只看該作者
佢喺學校,我好放心架!!
原帖由 wayso 於 10-3-17 12:08 發表
咪同你地一樣囉,放心唔落嘛!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2257#
發表於 10-3-17 12:20 |只看該作者
都係一樣啦,亞女係屋企我都好放心
你囡囡去補習社..你咪又係.....
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-17 12:14 發表
佢喺學校,我好放心架!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2258#
發表於 10-3-17 12:21 |只看該作者
琴日有無睇新聞呀,有一間小學又爆豬感呀,大家又要開始小心d啦


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2259#
發表於 10-3-17 12:22 |只看該作者
annie今日仲未蒲頭嘅??唔知點呢??


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2260#
發表於 10-3-17 12:23 |只看該作者
係啦,咁突然,好在係香港區啫,依家囡囡返學都日日帶住個口罩架,鬼佢屎妹仔咩!!
原帖由 wayso 於 10-3-17 12:21 發表
琴日有無睇新聞呀,有一間小學又爆豬感呀,大家又要開始小心d啦
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo