在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20329


2241#
發表於 05-8-24 23:43 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

睇唔到相?
gianyip 寫道:
我只見到yahoo相薄,其他咩都見唔到喎...點攪架.....你..... [quote]
你好嗎 寫道:
班戟小姐,
收pm呀
[/quote]
唔好點評我


侯爵府

積分: 20329


2242#
發表於 05-8-24 23:43 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

我睇到嘅???你copy黎睇丫!
唔好點評我


侯爵府

積分: 20329


2243#
發表於 05-8-24 23:44 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

其實.............我真係電腦白痴黎架!
gianyip 寫道:
我只見到yahoo相薄,其他咩都見唔到喎...點攪架.....你..... [quote]
你好嗎 寫道:
班戟小姐,
收pm呀
[/quote]
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2244#
發表於 05-8-24 23:46 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你係唔係想比相我睇呀....如果係,你應該要比有相睇果個網址我先得喎.
你好嗎 寫道:
其實.............我真係電腦白痴黎架! [quote]
gianyip 寫道:
我只見到yahoo相薄,其他咩都見唔到喎...點攪架.....你..... [quote]
你好嗎 寫道:
班戟小姐,
收pm呀
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20329


2245#
發表於 05-8-24 23:47 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你copy黎睇丫!
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2246#
發表於 05-8-24 23:48 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

就係copy左都睇唔到呀衰鬼.
你好嗎 寫道:
你copy黎睇丫!


侯爵府

積分: 20329


2247#
發表於 05-8-24 23:50 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

copy e個丫
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/qpur894/detail?.dir=/fb7c&.dnm=2ce4.jpg&.src=ph
gianyip 寫道:
就係copy左都睇唔到呀衰鬼.[quote]
你好嗎 寫道:
你copy黎睇丫!
[/quote]
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2248#
發表於 05-8-24 23:54 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

睇到啦,你想買嗎?
你好嗎 寫道:
copy e個丫
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/qpur894/detail?.dir=/fb7c&.dnm=2ce4.jpg&.src=ph[quote]
gianyip 寫道:
就係copy左都睇唔到呀衰鬼.[quote]
你好嗎 寫道:
你copy黎睇丫!
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20329


2249#
發表於 05-8-25 00:01 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你覺得值幾$[quote]
gianyip 寫道:
睇到啦,你想買嗎? [quote]
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2250#
發表於 05-8-25 00:15 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

佢呢d 鬼佬野實好鬼喎.我唔知呀
你好嗎 寫道:
你覺得值幾$[quote]
gianyip 寫道:
睇到啦,你想買嗎? [quote]


伯爵府

積分: 17456


2251#
發表於 05-8-25 00:19 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]


侯爵府

積分: 20329


2252#
發表於 05-8-25 00:33 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

如果約$200ok嗎?
唔好點評我


侯爵府

積分: 20329


2253#
發表於 05-8-25 00:34 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你真係整架
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2254#
發表於 05-8-25 00:40 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

如果$200又唔貴喎....
你好嗎 寫道:
如果約$200ok嗎?


伯爵府

積分: 17456


2255#
發表於 05-8-25 00:40 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

梗係啦,你當我講笑呀...
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote]


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


2256#
發表於 05-8-25 00:43 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote]

厚身架 好似無tangtang個d咁薄~


大宅

積分: 3329


2257#
發表於 05-8-25 00:44 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

我剛整好豆漿 你覺得ok 嗎


我今日買唔到熟石膏粉, 又買唔到cream :-( :-(
無得食啦 :-( :-(
我找左幾間藥房又兩間超市都無這兩樣野買
都係要去又一城買先得


侯爵府

積分: 20329


2258#
發表於 05-8-25 00:45 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

我以為你去開大
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote]
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2259#
發表於 05-8-25 00:46 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

我專登整厚d 架.....鬆d 脆d 嘛.
lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote]

厚身架 好似無tangtang個d咁薄~[/quote]


侯爵府

積分: 20329


2260#
發表於 05-8-25 00:46 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

lamlam
你咁夜都未訓?
唔好點評我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo