烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


2241#
發表於 11-12-9 12:11 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 11-12-9 12:11 編輯

DELETE...重覆
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 1677


2242#
發表於 11-12-9 12:14 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享

大家記唔記得有個媽媽話食左某一隻酵母敏感,因為佢係俾小朋友即食,但我認為佢唔係酵母敏感,而係酒精敏感




男爵府

積分: 8867


2243#
發表於 11-12-9 13:10 |只看該作者
Sorriso 發表於 11-12-9 12:14
大家記唔記得有個媽媽話食左某一隻酵母敏感,因為佢係俾小朋友即食,但我認為佢唔係酵母敏感,而係酒精敏感 ...

酒精? 麵包有酒精??


大宅

積分: 2769


2244#
發表於 11-12-9 13:40 |只看該作者
回覆 Sorriso 的帖子

冇用過呢隻粉. 如果你想買organic麵粉, 可以去iherb.com有好多選擇,計埋運費可能仲平supermarket少少, 好在唔洗自己拎, 有DHL送上門. 第一次購物用code: PIK473有US$5.00discount.

依家話日本奶粉有幅射, 唔知啲麵粉會唔會有問題,我都開始轉用外國organic粉.

點評

cat_man_man  GOOD!! 你訂邊隻粉呀?  發表於 11-12-9 18:54
tiffybb    發表於 11-12-9 14:15

http://betsychik.blogspot.hk/


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


2245#
發表於 11-12-9 13:56 |只看該作者
P仔每機要隔幾耐先好再焗??
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2769


2246#
發表於 11-12-9 13:57 |只看該作者
有冇JM知道如何測試啲yeast係咪仲係active?
http://betsychik.blogspot.hk/


男爵府

積分: 7821


2247#
發表於 11-12-9 14:08 |只看該作者
想問 bm103t 用幾多watt的火牛? 有些人用500w, 有些人用1000w.
如較timer整包, 晚上落粉, 第二朝出爐, 部機會唔會過熱?
你們的火牛在哪兒買? 可否給我地址?
Many thanks!!!

點評

cat_man_man  我買1000W, HKD400 , 都係睇完呢度INFO 訂的...63967730  送埋上門  發表於 11-12-9 18:53
muse0119  補充, 我早2日買HK$290, 500W  發表於 11-12-9 14:19
muse0119  去睇#896同#901,我都係跟住買, 送上門好方便  發表於 11-12-9 14:17


男爵府

積分: 9716

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 畀面勳章


2248#
發表於 11-12-9 14:14 |只看該作者
Sorriso 發表於 11-12-9 12:14
大家記唔記得有個媽媽話食左某一隻酵母敏感,因為佢係俾小朋友即食,但我認為佢唔係酵母敏感,而係酒精敏感 ...

係咪我呀~~ 我都係比返個女食返同一隻酵母呀~~ 但用7小時發酵個MODE...250g粉用0.5g酵母...佢就冇事...整出來d包放左一晚都仲好軟"熟"....

釀酒都要用酵母...其實我個女食左多酵母既包出風癩..係同飲左酒出風癩有d似...

不過...其實我發覺落3g酵母時...我同我老公...食完都有d胃氣脹...

點評

Sorriso  而且七個鐘既包,佢有多d時間去揮發酒精~  發表於 11-12-9 14:54
Sorriso  因為酵母係發酵時係釋放酒精同埋二氧化炭  發表於 11-12-9 14:53


侯爵府

積分: 21794

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2249#
發表於 11-12-9 14:18 |只看該作者


大宅

積分: 1538


2250#
發表於 11-12-9 14:43 |只看該作者
muse0119 發表於 11-12-9 13:57
有冇JM知道如何測試啲yeast係咪仲係active?
測試酵母是仍可否使用的方法

之前有貓友教過,可將1茶匙的酵母放入杯中,加入少許糖和1/2杯溫水,稍為攪拌後放置約十分鐘,若見產生氣泡(氣泡並不是像汽水一樣成堆的往上冒,而是零零散散的浮在水面上), 即有膨脹現象,就是好的酵母,仍然可以使用,否則要棄丟。


Information from : http://www.leisure-cat.com/frm_5021.htm


點評

muse0119  Thank you.  發表於 11-12-9 14:53


男爵府

積分: 7821


2251#
發表於 11-12-9 15:00 |只看該作者
回覆 jodad 的帖子

Thanks!


大宅

積分: 4178


2252#
發表於 11-12-9 16:13 |只看該作者

回覆:hinhin_ma 的帖子

最好一個鐘到啦,台版P仔網最近都有提醒。



點評

hinhin_ma  TKS.....  發表於 11-12-9 16:19


大宅

積分: 3915


2253#
發表於 11-12-9 19:25 |只看該作者
muse0119 發表於 11-12-9 13:40
回覆 Sorriso 的帖子

冇用過呢隻粉. 如果你想買organic麵粉, 可以去iherb.com有好多選擇,計埋運費可能仲平 ...

多謝分享!! 好有興趣呀!!
但係搵唔到white bread flour. 只見到全麥粉. 請問我地平時焗包既高粉叫咩名? 你訂邊隻?


伯爵府

積分: 17076


2254#
發表於 11-12-9 23:08 |只看該作者
jodad 發表於 11-12-9 14:08
想問 bm103t 用幾多watt的火牛? 有些人用500w, 有些人用1000w.
如較timer整包, 晚上落粉, 第二朝出爐, 部機 ...
我都係買左 500w, 好多次都係夜晚 set timer 第 2朝收包, 摸過好多次 火牛, 祇係烘焙個陣會熱 d, 唔會辣手, 我覺得呢個情況係可以接受

點評

hallonatalie    發表於 11-12-9 23:22


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2255#
發表於 11-12-9 23:23 |只看該作者
88328mama 發表於 11-12-9 23:08
我都係買左 500w, 好多次都係夜晚 set timer 第 2朝收包, 摸過好多次 火牛, 祇係烘焙個陣會熱 d, 唔會辣手, ...
一聽見 1000W 成個鞋盒咁大 , 就唔理得咁多, 用 500W 就算 ~~


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2256#
發表於 11-12-9 23:27 |只看該作者
我啱啱整完個包,攤凍嗰陣個包面皺皺地嘅,你地有冇咁嘅情況呀?


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2257#
發表於 11-12-9 23:30 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-9 13:56
P仔每機要隔幾耐先好再焗??

我今日整咗2機,相差5個鐘先焗第2機

點評

hallonatalie    發表於 11-12-9 23:32


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2258#
發表於 11-12-9 23:31 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-9 23:27
我啱啱整完個包,攤凍嗰陣個包面皺皺地嘅,你地有冇咁嘅情況呀?
有, 可能天氣凍, 冷縮熱脹 ~~

點評

ginny媽媽  Totally agree, 早兩日天氣冇咁凍, 光頭仔都好靚, 琴日好快就開始皺皺地。  發表於 11-12-9 23:44


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2259#
發表於 11-12-9 23:33 |只看該作者
ginny媽媽 發表於 11-12-8 22:41
請問你哋有冇試過光頭仔出現鴛鴦面嘅情況啊?點解呢?

試過呀,今日仲要皺皺地皮添呀,都唔知點解


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2260#
發表於 11-12-9 23:34 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-9 23:30
我今日整咗2機,相差5個鐘先焗第2機
你哋仲乜今日咁勤力呀 ?

我停工埋呢 2 日, 天日要整 bday cake 畀亞囡慶祝生日, 之後整多個全麥包畀 99, 再焗個包 for 下星期一做早餐 ~~

點評

@bear  你唔止勤力喎!仲係好心抱天  發表於 11-12-9 23:36

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo