想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


子爵府

積分: 13137


2241#
發表於 12-7-18 17:11 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 16:53
佢話俾妳聽都要即刻寫低呀,事緣今日助產士同我講咗3次我幾重,我都唔記得咗,我開始無記性啦...妳哋有冇呀.. ...

我記性一向都幾好! 前排ivf 抽卵要打麻醉針(全麻), 再加上bingo 咗之後, 就好似心理上覺得差咗啦!

上星期老公買咗個新電話, 我問佢dl 咗whatsapp 未呀, 佢答我dl 咗.
隔咗幾個鐘我又再問佢, 佢比我嚇呆咗呀!

仲有, 我除咗要食葉酸, 仲有一d hormones 藥要食一日三次, 成日都唔記得食咗幾多次..... mouth:
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2841


2242#
發表於 12-7-18 17:12 |只看該作者
回覆 mtlai 的帖子

我都係喎.. 其實我而家仲有用個D輕型按摩機.. 只係look腳.. 會冇咁麻痺!!


伯爵府

積分: 15109


2243#
發表於 12-7-18 17:14 |只看該作者
稻米 發表於 12-7-18 16:56
今日出左去諗住睇中醫,唔知係咪暈車浪,又暈又有肚痛,只可以行得好慢。我禽日知道結果後,就括出去,我覺 ...

稻米, 盡量放鬆心情啦, 明白知易行難, 有信仰就已經好好嘞, 可以交俾神, 好多時我都祈禱, 之後心情就會好好多, 我睇過好多post, 包括呢版jm們既經歷, 只要你好好調理身體, bb一定會番黎架, 俾d信心等神為你安排, 振作啊!


子爵府

積分: 13137


2244#
發表於 12-7-18 17:15 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 16:54
我想換一段時間架嘞, 不過怕太早, 又唔知會大到咩情況喎

我估我地要分幾個階段買.
可能今個星期買幾個, 到4個月再買幾個, 7個月再買1,2個咁囉.

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2841


2245#
發表於 12-7-18 17:18 |只看該作者
回覆 mrs.simple 的帖子

香腸都唔得, 我朝朝腸仔蛋多士做早餐...


伯爵府

積分: 15109


2246#
發表於 12-7-18 17:19 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 17:15
我估我地要分幾個階段買.
可能今個星期買幾個, 到4個月再買幾個, 7個月再買1,2個咁囉.
...

咁咪要買好多個囉


伯爵府

積分: 15109


2247#
發表於 12-7-18 17:22 |只看該作者
我同事話記性係可以訓練架, 只要你迫自己刻意用腦去記野, 迫多幾次記憶就會keep到, 但如果你由得佢, 唔刻意用腦, 係真係會差d架, 佢話佢都係咁迫自己, 如果唔係生左兩個就乜記性都無晒嘞


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2248#
發表於 12-7-18 17:22 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:19
咁咪要買好多個囉

妳依家買既只可用呢兩三個月,到七八個月時肯定又唔啱架,點都要買二次,但有D JM 可能要買夠三次


子爵府

積分: 13137


2249#
發表於 12-7-18 17:22 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:19
咁咪要買好多個囉

係喎, 計落都要買7-8個呀!呢d 咁貼身嘅嘢, 冇理由問朋友或都屋企人借來用架!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2096


2250#
發表於 12-7-18 17:23 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 17:12
回覆 mtlai 的帖子

我都係喎.. 其實我而家仲有用個D輕型按摩機.. 只係look腳.. 會冇咁麻痺!!

果D用唔用得架? 係咪好似話有D位唔按得既?
C6禽日都話幫我, 但我又唔敢, 如果唔怕, 今晚叫佢服侍下我先~


伯爵府

積分: 15109


2251#
發表於 12-7-18 17:24 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 17:22
妳依家買既只可用呢兩三個月,到七八個月時肯定又唔啱架,點都要買二次,但有D JM 可能要買夠三次 ...

但係d爸爸唔平架喎 mouth:


伯爵府

積分: 15109


2252#
發表於 12-7-18 17:25 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 17:22
係喎, 計落都要買7-8個呀!呢d 咁貼身嘅嘢, 冇理由問朋友或都屋企人借來用架! ...

借都未必啱size嘛

點評

zarara188  咪係囉!  發表於 12-7-18 17:31


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2253#
發表於 12-7-18 17:26 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:22
我同事話記性係可以訓練架, 只要你迫自己刻意用腦去記野, 迫多幾次記憶就會keep到, 但如果你由得佢, 唔刻意 ...

我已經訓練到個記性好利害架,但係陀B後唔知點解好似變咗老退化咁,不過我家姐喎陣又係咁嫁,但係生咗之後又會變返有記性,只係陀緊嗰陣會間歇性突然唔記得晒D野咋:;pppp:


子爵府

積分: 13137


2254#
發表於 12-7-18 17:28 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 17:18
回覆 mrs.simple 的帖子

香腸都唔得, 我朝朝腸仔蛋多士做早餐...

如果係朝朝都食, 就最好唔好啦!
或者間中要轉吓食其他, 朱扒煎蛋, 魚柳, 等等.

腸仔真係唔可以食太多, 我老公個亞嫂, 就係可能成日都食腸仔, 雞翼, 午餐肉,
結果佢生咗個有亞氏保加嘅仔. (呢個結論係我地推估出來. 因為佢陀bb時唔戒口.)

點評

ling330  明天開始食雞扒蛋多士...牛扒蛋多士...魚柳蛋多士  發表於 12-7-18 17:38
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2255#
發表於 12-7-18 17:29 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:24
但係d爸爸唔平架喎

如果有需要都要買架...邊個叫妳大得咁快啫
好似D細路咁,佢對腳都大得好快架,咁唔通為咗慳錢而唔買鞋俾佢哋著咩
所以買BRA錢都係唔慳得,每次最少都要買兩個,都可以日日洗同替換到嗎


子爵府

積分: 13137


2256#
發表於 12-7-18 17:30 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 17:23
果D用唔用得架? 係咪好似話有D位唔按得既?
C6禽日都話幫我, 但我又唔敢, 如果唔怕, 今晚叫佢服侍下我先~:b ...

記住, shoulder 同腰一定唔可以按呀!
小腿我就唔清楚.

點評

ling330  知道..  發表於 12-7-18 17:39
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


2257#
發表於 12-7-18 17:31 |只看該作者
咁你地會買普通果d但大d size, 定已經買定餵奶果隻呀?

點評

ling330  到生B前先買餵奶果D啦.. 而家咪買番平時個D只係適合番而家個SIZE咪得囉..  發表於 12-7-18 17:40


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2258#
發表於 12-7-18 17:32 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:25
借都未必啱size嘛

係呀,雖然我D家姐連餵奶用既BRA都有留响到,但係我都無佢哋咁勁,所以我都要再買過,不過都好,佢哋留咗好多大肚裙同衫衭俾我,都可以幫我慳唔少


大宅

積分: 2841


2259#
發表於 12-7-18 17:33 |只看該作者
回覆 mtlai 的帖子

我只係按小腿上的淋巴位.. 其實我唔得唔得嫁, 不過我唔會好大力壓落去, 我用緊OSIM個部熱石機仔.. 屋企仲有部腳機, 不過LEE部就唔敢用啦~


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2260#
發表於 12-7-18 17:34 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 17:30
記住, shoulder 同腰一定唔可以按呀!
小腿我就唔清楚.

小腿都有好多穴位唔可以亂按架....妳都係忍到過咗三個月先啦,好牙煙架

點評

ling330  真係嫁... 但過多3-4個月可以接番嫁啦?  發表於 12-7-18 17:42

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo