doristws 發表於 12-7-18 16:53 
佢話俾妳聽都要即刻寫低呀,事緣今日助產士同我講咗3次我幾重,我都唔記得咗,我開始無記性啦...妳哋有冇呀.. ...
我記性一向都幾好! 前排ivf 抽卵要打麻醉針(全麻), 再加上bingo 咗之後, 就好似心理上覺得差咗啦!
上星期老公買咗個新電話, 我問佢dl 咗whatsapp 未呀, 佢答我dl 咗.
隔咗幾個鐘我又再問佢, 佢比我嚇呆咗呀!
仲有, 我除咗要食葉酸, 仲有一d hormones 藥要食一日三次, 成日都唔記得食咗幾多次.....
mouth:
I just want to have healthy babies!