
cailford 寫道:
雪文
你做咩成日話自己窮呀![]()
, 我地係度傾計係講心吾講金嫁
![]()
. 睇政府e生吾代表咩嫁.... 吾好再咁話自己喇 :tongue: .
講開又講... 如果你有多餘的ventolin可否留比我呀 ? 以前我睇胸肺科可以吾駛錢有, 但後來見我無咩大礙就取消左我個record, 叫我睇街証呀..
吾該晒.
有關濕疹資料可參考以下:-
關於曾經在bk網上發表過的濕疹資料一覽表heihei媽 寫道:
好煩呀, 我想問你地啲小朋友會唔會講大話呀?? 我個久唔久就講, 成日挑戰我既忍耐力呀 >.<
傾又傾過, 鬧又鬧過, 都唔知可以點呀.
, 連個細仔3歲幾都講呀