心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1847


2241#
發表於 07-1-2 16:03 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文 寫道:
對我來講, $$$係好大問題

[quote]
cailford 寫道:
積肥
我覺得e+生小朋友錢已經吾係一個問題了


minnie
應該講係其次的問題呀.. 主要係睇下做父母的能否承擔擔心佢地身體的心理, 自問我就承受吾起了, 每一次佢地病時, 擔心的壓力仲大過無錢的壓力呀 .
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2242#
發表於 07-1-2 17:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

同意
cailford 寫道:
minnie
每一次佢地病時, 擔心的壓力仲大過無錢的壓力呀 .
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2243#
發表於 07-1-2 17:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唉, 我成日都同老公講, $可以解決到的問題, 就吾是問題啦


子爵府

積分: 14241


2244#
發表於 07-1-2 19:41 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

同意

hinhinmummy 寫道:
唉, 我成日都同老公講, $可以解決到的問題, 就吾是問題啦

唔知亞女幾時先會叮一聲


複式洋房

積分: 419


2245#
發表於 07-1-2 23:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

其實$同健康都好重要,最重要係千其唔好月尾病,到時錢又冇,又要


侯爵府

積分: 21395


2246#
發表於 07-1-3 09:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

$$$$$$$$$$$$$$$$

幾時中六合彩呀!!!!!!!!!!!!!


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2247#
發表於 07-1-3 10:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

係呀, 可能我窮, $$對我好重要, 你哋講咗咁耐的名醫, 我一個都未睇過, 依賴政府醫生.

[quote]
積肥 寫道:
其實$同健康都好重要,最重要係千其唔好月尾病,到時錢又冇,又要
生日月, 開心過


大宅

積分: 1847


2248#
發表於 07-1-3 12:43 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

[quote]
雪文 寫道:
係呀, 可能我窮, $$對我好重要, 你哋講咗咁耐的名醫, 我一個都未睇過, 依賴政府醫生.

[quote]
積肥 寫道:
其實$同健康都好重要,最重要係千其唔好月尾病,到時錢又冇,又要
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 4169


2249#
發表於 07-1-3 13:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


哈哈, 我都好窮架, $$對我黎講都好重要架!

不過為左d細路, 我點窮都要c慳c抵幾百蚊(最多自已食少d...)同佢地睇好d私家醫生, 因為差不多港九稍為'出名'的政府睇唔到個好醫生. 好彩都叫


子爵府

積分: 14241


2250#
發表於 07-1-3 13:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

好煩呀, 我想問你地啲小朋友會唔會講大話呀?? 我個久唔久就講, 成日挑戰我既忍耐力呀 >.<

傾又傾過, 鬧又鬧過, 都唔知可以點呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 4169


2251#
發表於 07-1-3 14:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


係呀, 睇政府醫生唔代表d乜架, 有錢人都睇政府醫生住政府醫院架

但呢度唔係講鼻多過講金嗎?

cailford 寫道:

雪文
你做咩成日話自己窮呀 , 我地係度傾計係講心吾講金嫁 . 睇政府e生吾代表咩嫁.... 吾好再咁話自己喇 :tongue: .
講開又講... 如果你有多餘的ventolin可否留比我呀 ? 以前我睇胸肺科可以吾駛錢有, 但後來見我無咩大礙就取消左我個record, 叫我睇街証呀..
吾該晒.


大宅

積分: 1847


2252#
發表於 07-1-3 14:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽 寫道:
好煩呀, 我想問你地啲小朋友會唔會講大話呀?? 我個久唔久就講, 成日挑戰我既忍耐力呀 >.<

傾又傾過, 鬧又鬧過, 都唔知可以點呀.


heihei媽
梗係有啦 , 連個細仔3歲幾都講呀 , 話得多佢就話講下笑'姐' ..
而大果個都試過...但次次都比我看穿, 跟住我同佢講...佢成日講大話以後佢講咩我都吾會信. 之後佢有咩都我講我都會話我吾會信佢. 試多幾次就少左了 (我吾敢講佢日後會吾會). 我亦試扯晒火鬧佢... 佢都會驚的.
或且你試下吾睬佢1日半日, 罰佢鍾意的野, 如佢喜歡睇咩節目就吾比佢睇.. 我諗女仔會更容易改的.
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2253#
發表於 07-1-3 14:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford, ok. 有的話俾你. 不過佢而家無開ventolin俾開, 幾次都只開棕色的氣, 等我過二日復診問吓佢.

生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2254#
發表於 07-1-3 14:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

係的, 仲講氣管

[quote]
tpy 寫道:

但呢度唔係講鼻多過講金嗎?

生日月, 開心過


大宅

積分: 4014


2255#
發表於 07-1-4 16:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
唔好咁講啦....咩見色小呵....我上次去過晚個動物園, 同宜加個個比有感宜發咋, 之前d動物靚d又可以餵埋好玩好多

講開無$....我都係架....睇醫生都睇到我poor....好彩公司cover一d咋!!


子爵府

積分: 14241


2256#
發表於 07-1-5 10:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

morning 呀各位, 今天最低14度咋.
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2257#
發表於 07-1-5 17:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

忙到依家先得閒上bk, but都收工lu

嘻嘻, 好開心呀我, 出左bonus啦


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2258#
發表於 07-1-8 12:05 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨 !


上周五去到醫院搞到5點先走得, 醫生話我仔鼻竇炎呀, 要拍X光, 如嚴重就要call我們返去攞2星期的消炎葯. 呢次加重咗葯, 仲要一個月後返去復診

亞囡開咗D豬油膏, 昨晚攞來沖涼, 幾好wor,都唔係想像中咁油, 會搞到周圍都係.



生日月, 開心過


大宅

積分: 1521


2259#
發表於 07-1-8 14:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Dear All,

好耐冇入黎,報告下近況先!我大仔d咳都係未停,細仔由聖誕節前感冒跟住咳到依家都仲未咳完,d鼻水都時有時冇。真頭痕!


大宅

積分: 1521


2260#
發表於 07-1-8 14:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文 寫道:
亞囡開咗D豬油膏, 昨晚攞來沖涼, 幾好wor,都唔係想像中咁油, 會搞到周圍都係.


咁亞囡沖完仲有冇身痕呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo