在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5424


2241#
發表於 04-9-17 10:55 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

蕭夫人信箱
你做mug去左做狗仔隊......
你追.........我呀?
:lol: ?-(
盧貓貓


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2242#
發表於 04-9-17 10:57 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

貓貓,
妳小心呀!佢想對妳留情呀! :lol: :lol: :lol:
BTW, CHECK PM AR.....
loumaomao 寫道:
蕭夫人信箱
你做mug去左做狗仔隊......
你追.........我呀?
:lol: ?-(


大宅

積分: 2224


2243#
發表於 04-9-17 10:57 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

maomao & Mrs. Siu,

"big pan" - 888 is not willing to appear ?
Sik Sik was born in Aug 18 2003


大宅

積分: 2224


2244#
發表於 04-9-17 10:59 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Irene,

I try again later when available, thanks a lot !
irenenghm 寫道:
hugo_ma, 貓貓,
啱啱check pm先知原來妳地pm過我, sorry呀!因為我好少check pm嫁. 以前bk都會彈個screen話有pm, 我唔知幾時我就再無見到個screen, 所以有pm我都唔知. sorry, 咁遲先reply妳地.

hugo_ma,
唔好意思呀!icon妳搵到了, 所以不給妳了, 至於個website, 有可能出現左問題, 不如妳試試呢個呀!www.imagestation.com
呢個都得嫁. 但就無咁好囉!如果想再好d, 就可以試試呢個!
www.babyhome.com.tw
不過呢個就麻煩d, 如果妳有唔明的話, 妳再pm我呀!hehe, 但記得向呢度叫我去check喎!唔係我又有排都唔覆妳嫁啦!

Sik Sik was born in Aug 18 2003


別墅

積分: 755


2245#
發表於 04-9-17 10:59 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Hi all mames,

Good morning, just to say hi.

When to have lunch gathering?


男爵府

積分: 5424


2246#
發表於 04-9-17 11:00 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

夫人
唔好呀...唔好呀
唔好咁痴纏啦....
比 lo yeah 見到唔好嫁.....
蕭夫人信箱 寫道:
maomao

i cought you in central club ar :mrgreen: :mrgreen: i left msg to u there ar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
盧貓貓


男爵府

積分: 5424


2247#
發表於 04-9-17 11:01 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

why why ar?
?-( :cry:
hugo_ma 寫道:
maomao & Mrs. Siu,

"big pan" - 888 is not willing to appear ?
盧貓貓


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2248#
發表於 04-9-17 11:03 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

maomao
冇錯, 我既身份係狗 .............. 仔 ................ 隊
我係黎捉你姦情既
其實你係邊樹返工架 ???
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2249#
發表於 04-9-17 11:04 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

鎖定目標

[quote]
loumaomao 寫道:
夫人
唔好呀...唔好呀
唔好咁痴纏啦....
比 lo yeah 見到唔好嫁.....
[quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2250#
發表於 04-9-17 11:04 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama,
morning ar!! 我地講緊 24/9食lunch呀(暫定)!妳黎唔黎呀?

hugo_ma,
唔好客氣啦!btw, 我估 888 今朝可能無返工呀!


男爵府

積分: 5424


2251#
發表於 04-9-17 11:06 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

其實我.................係............................

wanchai 返工嫁...

蕭夫人信箱 寫道:
maomao
冇錯, 我既身份係狗 .............. 仔 ................ 隊
我係黎捉你姦情既
其實你係邊樹返工架 ???
盧貓貓


男爵府

積分: 5424


2252#
發表於 04-9-17 11:12 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

又”妮”....

你做地盤打”john” 嫁....?
[quote]
蕭夫人信箱 寫道:
鎖定目標

盧貓貓


別墅

積分: 755


2253#
發表於 04-9-17 11:13 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Mrs Siu and maomao

you both are working in wanchai. maybe i will be wanchai on 24/09. do you have time to hv lunch?


男爵府

積分: 5424


2254#
發表於 04-9-17 11:14 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

why ar?  唔係bb有野啩?
touch wood..


irenenghm 寫道:
hugo_ma,
唔好客氣啦!btw, 我估 888 今朝可能無返工呀!
盧貓貓


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2255#
發表於 04-9-17 11:20 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

你講真唔係呀, wanchai返工, 我唔多信喎
好呀, next wed have lunch ar, 你夠唔夠敢呀 ???

[quote]
loumaomao 寫道:
其實我.................係............................

wanchai 返工嫁...

[quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2256#
發表於 04-9-17 11:22 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama
i m ok woo, 你聽maomao講呀, 佢好似係central返工架

yumama 寫道:
Mrs Siu and maomao

you both are working in wanchai. maybe i will be wanchai on 24/09. do you have time to hv lunch?
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


別墅

積分: 755


2257#
發表於 04-9-17 11:28 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Mrs Siu

maomao tells lie, does she?


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2258#
發表於 04-9-17 11:29 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama
could be ...

maomao, 5d 出黎explain ....

各位, 有事announce, 888 got sick today .....
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


別墅

積分: 755


2259#
發表於 04-9-17 11:36 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Mrs. Siu

your information is correct or not? not false alarm.

believe you or not.


男爵府

積分: 5424


2260#
發表於 04-9-17 11:36 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama
Actually, I work in Central/Sheung Wan... not Wan Chai (just kidding)... :-P
盧貓貓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo