跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5485


2261#
發表於 08-7-9 12:58 |只看該作者
PANCO

我都想訂對水鞋比囡囡呀, 可唔可以比相or link 我睇呀

原文章由 PANCO 於 2008/7/9 09:54 AM 發表
szewan, 我係淘寶訂左對rain boots 比呀女, d 料幾厚幾好呀, 仲好抵tim $64 only.


子爵府

積分: 12757


2262#
發表於 08-7-9 13:03 |只看該作者
亞女係1號(Cheung) 所以係8:30 lor .
hehe, 我一見人買野就好緊張ga la.
原文章由 PANCO 於 08-7-9 12:18 發表
無拿....only 訂一對試下先....
咁早既....我要成11:00am 呀, 不過係我老公去因為佢放假.....

cc, 真係 no eye see la~~~


大宅

積分: 1508


2263#
發表於 08-7-9 14:23 |只看該作者
得啦, 個 blog 有 d 問題, 所以攪好耐

http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?new=1&mid=3223

原文章由 szewan 於 08-7-7 17:00 發表
映黎睇下有乜正野la


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2264#
發表於 08-7-9 15:24 |只看該作者
就係呢對既紅色...

http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-0db2-7704bc1bdc37d1435c194784a7db360b.jhtml

原文章由 sweetman 於 08-7-9 12:58 發表
PANCO

我都想訂對水鞋比囡囡呀, 可唔可以比相or link 我睇呀


大宅

積分: 1508


2265#
發表於 08-7-9 15:43 |只看該作者
之前呀嫂係 bk 開過比我睇, 係淘寶, 水鞋 $45咋, 未連運費.
對款係我舊年係日本見到呀, 成百幾二百蚊, 本來想訂親子, 不過細 sz 無晒, 好在無訂.


原文章由 PANCO 於 08-7-9 09:54 發表
szewan, 我係淘寶訂左對rain boots 比呀女, d 料幾厚幾好呀, 仲好抵tim $64 only.

[ 本文章最後由 Edith.C 於 08-7-9 15:52 編輯 ]


大宅

積分: 1508


2266#
發表於 08-7-9 15:52 |只看該作者
係呀, 就係呢對.

係呢個日本網
http://www.rakuten.co.jp/sirotan/599602/841054/


原文章由 PANCO 於 08-7-9 15:24 發表
就係呢對既紅色...

http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-0db2-7704bc1bdc37d1435c194784a7db360b.jhtml


大宅

積分: 1508


2267#
發表於 08-7-9 15:57 |只看該作者
szewan,

你要既野, 幫你攞緊, 佢今日比左我, 但係既無理要果一本, 又要攞過. 除左你要既, 仲比左其他野呀. 攞晒先搵你.


子爵府

積分: 12757


2268#
發表於 08-7-9 16:31 |只看該作者
嘩! 你地d水鞋好靚ar , 我都揾d野買下先.
Edith
吾該晒你ar
原文章由 Edith.C 於 08-7-9 15:57 發表
szewan,

你要既野, 幫你攞緊, 佢今日比左我, 但係既無理要果一本, 又要攞過. 除左你要既, 仲比左其他野呀. 攞晒先搵你.


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2269#
發表於 08-7-9 16:44 |只看該作者
Edith, 2 對都唔同款....不過你對係日本野, 貴d 架...我對係cheap 野黎架....總之有對rain boots 比呀女總好過成日濕住對腳麻...

szewan, 買啦, 你有2個寶貝.....

原文章由 Edith.C 於 08-7-9 15:52 發表
係呀, 就係呢對.

係呢個日本網
http://www.rakuten.co.jp/sirotan/599602/841054/


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2270#
發表於 08-7-9 17:06 |只看該作者
嘩~~ 真係好靚和!!



原文章由 PANCO 於 08-7-9 15:24 發表
就係呢對既紅色...

http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-0db2-7704bc1bdc37d1435c194784a7db360b.jhtml


子爵府

積分: 12757


2271#
發表於 08-7-9 17:10 |只看該作者
Panco
米引我買野la , 我冇力反抗ga
原文章由 PANCO 於 08-7-9 16:44 發表
Edith, 2 對都唔同款....不過你對係日本野, 貴d 架...我對係cheap 野黎架....總之有對rain boots 比呀女總好過成日濕住對腳麻...

szewan, 買啦, 你有2個寶貝.....

...


子爵府

積分: 12757


2272#
發表於 08-7-9 17:12 |只看該作者
cc
你個印印點ar ?
原文章由 cc0524 於 08-7-9 17:06 發表
嘩~~ 真係好靚和!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2273#
發表於 08-7-9 17:17 |只看該作者
唔係和, szewan 真係幾靚和!!! 又唔貴, 買得過, 買得過!!





原文章由 szewan 於 08-7-9 17:10 發表
Panco
米引我買野la , 我冇力反抗ga


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2274#
發表於 08-7-9 17:18 |只看該作者
今日個電話又好似無咁密!! 可能因為我昨天同佢講我會報警!! 係呢, 你 post 比我張 form 有無英文版架, print 比佢睇都好和!!



原文章由 szewan 於 08-7-9 17:12 發表
cc
你個印印點ar ?


子爵府

積分: 12757


2275#
發表於 08-7-9 17:21 |只看該作者
我淨係有中文版咋, hehe, 因為我用過
原文章由 cc0524 於 08-7-9 17:18 發表
今日個電話又好似無咁密!! 可能因為我昨天同佢講我會報警!! 係呢, 你 post 比我張 form 有無英文版架, print 比佢睇都好和!!


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2276#
發表於 08-7-9 17:22 |只看該作者
平呀麻....貴都唔叫你買啦.....有個媽咪話我知, 我買果對rain boots 出面買緊 $250架.......


原文章由 szewan 於 08-7-9 17:10 發表
Panco
米引我買野la , 我冇力反抗ga


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2277#
發表於 08-7-9 17:22 |只看該作者
你用過????????

又係衰印印呀????



原文章由 szewan 於 08-7-9 17:21 發表
我淨係有中文版咋, hehe, 因為我用過


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2278#
發表於 08-7-9 17:23 |只看該作者
搶呀???? $250??????




原文章由 PANCO 於 08-7-9 17:22 發表
平呀麻....貴都唔叫你買啦.....有個媽咪話我知, 我買果對rain boots 出面買緊 $250架.......


子爵府

積分: 12757


2279#
發表於 08-7-9 17:30 |只看該作者
Panco
睇ing la
cc
吾關工人事, 係d無頭電話, 綱上報左警,2 hours 度有police 打黎開檔案 , 再約時間上TW警察局落口供lor , 跟住就電話聯絡ga la
原文章由 cc0524 於 08-7-9 17:22 發表
你用過????????

又係衰印印呀????


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2280#
發表於 08-7-10 08:20 |只看該作者
咁有無用呀??? 截唔截到個電話呀??


原文章由 szewan 於 08-7-9 17:30 發表
cc
吾關工人事, 係d無頭電話, 綱上報左警,2 hours 度有police 打黎開檔案 , 再約時間上TW警察局落口供lor , 跟住就電話聯絡ga la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo