自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2261#
發表於 07-8-15 14:20 |只看該作者
原文章由 rubytang 於 07-8-15 14:17 發表


hi, ching,
頭先我俾經理嚇鬼 c 呀~
失驚無神由大陸落左黎喎~
但又一陣衝風咁又走左去旺角lu~
依家又上黎再傾過~



子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2262#
發表於 07-8-15 14:21 |只看該作者
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 14:17 發表


本來想到大家的space留毛,但又怕會再del晒,都唔知留唔留毛好


我冇乜毛嗱


子爵府

積分: 12706


2263#
發表於 07-8-15 14:21 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-8-15 14:04 發表


....上年生bb時就知..點解今年重整多件3年抱2?
c6冇都要keep嘛
keep到佢一個仙都冇,食又冇,住又冇


其實, 我諗我妹都係想維持頭家,
同埋佢真係好愛c 6, 唔想佢心生外向定啦~
佢都唔知點解咁易中既, 佢都話六合彩又唔見佢中,
但因為佢都好努力挽救緊段婚姻,
咁初初有左時都唔估到個c6 會咁,
因為c6 成日都同我妹講, 同大6婆分左手,唔會再搞咁多野架啦~
咁我妹就緊係信果個賤人架啦~


大宅

積分: 1054


2264#
發表於 07-8-15 14:22 |只看該作者
個c6跟本想左擁右抱 , 一於離婚, 仲要個c6比膳養費, 每月冇定時比就告c6, 睇下佢咁happy:evil: :evil:
妳要解釋比妳妹知......唔好為左唔想個女係破碎家庭成長而繼續同c6 一齊, 咁妳妹一定係這一生都唔開心, 只要佢堅強, 日後妳妹同個女都一定會開心生活:)
我地一定支持妳妹呀

原文章由 rubytang 於 07-8-15 13:28 發表
我家姐重話我妹個性太軟弱,
如果係我家姐, 佢會俾埋兩個bb c 6,
等佢搵人湊又好, 自己湊又好,
睇佢顧得邊樣先~
咁開心去搵女人丫拿~
佢自己份工搵得唔係多, 供完樓同屋企既開支,
都係夠佢自己洗, 咁我妹 ...


大宅

積分: 3957


2265#
發表於 07-8-15 14:22 |只看該作者
原文章由 rubytang 於 07-8-15 02:14 PM 發表


佢唔係唔想企硬, c 6本身都無錢,
咁佢又無話唔俾贍養費, 佢都話會養d細路~
我妹日頭返工就帶埋bb去, 放工返黎就煮飯做家務,
個c 6 番黎就有得食, 又唔洗幫手做家務,
我妹同佢一齊食飯就要連飯都幫佢裝埋 ...


你個妹太林啦,比c6 食住,佢真係好賢良淑德,
你妹個老細又幾好喎,可以帶bb去返工


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2266#
發表於 07-8-15 14:25 |只看該作者
高高~~
你妹夫真係身在福中不知福, 係唔抵原諒佢囉, 可以同個大6女人搞成年, 都唔諗吓你妹既感受, 真係抵打 而家只希望你妹識諗, 唔使搞到自己咁唔開心, 比心機揍自己仔女, 開開心心生活啦 :)

原文章由 rubytang 於 07-8-15 14:14 發表


佢唔係唔想企硬, c 6本身都無錢,
咁佢又無話唔俾贍養費, 佢都話會養d細路~
我妹日頭返工就帶埋bb去, 放工返黎就煮飯做家務,
個c 6 番黎就有得食, 又唔洗幫手做家務,
我妹同佢一齊食飯就要連飯都幫佢裝埋 ...


公爵府

積分: 27320


2267#
發表於 07-8-15 14:26 |只看該作者
我其實想放埋下星期大假,但我唸都好難,最多返半日放半日啦:-|


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2268#
發表於 07-8-15 14:28 |只看該作者
各位我閃陣先


公爵府

積分: 27320


2269#
發表於 07-8-15 14:30 |只看該作者
原文章由 rubytang 於 07-8-15 14:21 發表


其實, 我諗我妹都係想維持頭家,
同埋佢真係好愛c 6, 唔想佢心生外向定啦~
佢都唔知點解咁易中既, 佢都話六合彩又唔見佢中,
但因為佢都好努力挽救緊段婚姻,
咁初初有左時都唔估到個c6 會咁,
因為c6 成 ...

希望你妹妹識唸啦,呢D男人要黎都無用啦,最緊要睇住D仔女,


大宅

積分: 3957


2270#
發表於 07-8-15 14:31 |只看該作者
原文章由 katherine612 於 07-8-15 02:26 PM 發表
我其實想放埋下星期大假,但我唸都好難,最多返半日放半日啦:-|



我初時都係請咗個姐姐黎照顧囝囝,結果個姐姐搞唔掂,我索性辭咗份工


大宅

積分: 3957


2271#
發表於 07-8-15 14:31 |只看該作者
原文章由 magee009 於 07-8-15 02:28 PM 發表
各位我閃陣先



88 009


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2272#
發表於 07-8-15 14:32 |只看該作者
快d返呀

原文章由 magee009 於 07-8-15 14:28 發表
各位我閃陣先


子爵府

積分: 12706


2273#
發表於 07-8-15 14:36 |只看該作者
原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 14:22 發表
個c6跟本想左擁右抱 , 一於離婚, 仲要個c6比膳養費, 每月冇定時比就告c6, 睇下佢咁happy:evil: :evil:
妳要解釋比妳妹知......唔好為左唔想個女係破碎家庭成長而繼續同c6 一齊, 咁妳妹一定係這一生都 ...


小林林, 你估得無錯呀~
舊年c 6都係咁樣同我妹講架, 話佢都仲係好鐘意大6婆架,
咁我妹就話俾d時間佢考慮清楚, 自己想點~
我妹以為佢都係一時既迷惑, 唔想話一嘈就下下哎離婚,
咁後來c6 就又跪又喊咁話佢知錯, 又叫我妹俾機會佢,
又叫我妹原諒佢, 咁我會睇在佢bb份上咪諗住俾個機會大家囉~
點知呢一年黎, 佢似乎都無改過, 重周不時靜靜雞同個大6婆一齊,
上個月仲俾我妹捉到佢同個8婆係電話度"依泣",
我妹火起上黎,先至同佢炒大鑊, 佢都係死口唔認架,
後來俾我媽知道, 無辦法, 佢成日係度擔心,
咁我見佢咁樣, 咪幫佢去撲左張機票同我亞姨一齊過去幫手囉~
我媽去到, c 6 見到我媽都無野講,
咁我媽都無鬧佢, 仲同佢好聲好氣講道理添~
c 6 自己都話對我妹唔住, 佢話佢會改,
咁我媽咪話, 你知錯能改既, 咪叫我妹俾機會佢囉~
我妹就話睇定d先, 我估我妹係呢段時間梗係知道左一d野,
先至會令到我妹不顧一切咁去同 c 6 & 8婆攤牌既~


子爵府

積分: 12706


2274#
發表於 07-8-15 14:41 |只看該作者
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 14:22 發表


你個妹太林啦,比c6 食住,佢真係好賢良淑德,
你妹個老細又幾好喎,可以帶bb去返工


係呀~ 好彩佢個老細好咋,
如果唔係真係唔知俾邊個湊先至好呀~
不過, 我妹都話等bb大個d 就唔可以湊埋番工啦,
因為佢會搞野, 但可以俾佢去 day care 個d囉~


珍珠宮

積分: 41557


2275#
發表於 07-8-15 14:47 |只看該作者
高高

希望你妹快d搞掂單野,開開心心甘生活啦~~


子爵府

積分: 12706


2276#
發表於 07-8-15 14:48 |只看該作者
原文章由 ChingChan 於 07-8-15 14:25 發表
高高~~
你妹夫真係身在福中不知福, 係唔抵原諒佢囉, 可以同個大6女人搞成年, 都唔諗吓你妹既感受, 真係抵打 而家只希望你妹識諗, 唔使搞到自己咁唔開心, 比心機揍自己仔女, 開開心心生活啦 :)


咪係囉~ 好似我家姐咁話, 差 5多叫做飯來張口, 衣來伸手,
仲想點呢~ 當初佢地結婚, 我媽話無地方住就係屋企住啦,
唔洗俾租, 反正都係我三個妹自己住, 又有成5間房,
無必要搬出去, 留番起d錢儲埋, 等第日有bb時, 讀書仲好啦~
咁 c6 就死都要去買屋, 咁我媽又驚佢地負擔唔黎,
就叫我爸俾錢佢地去買屋, 我爸都俾左佢間屋差5多7成既錢,
等佢地唔洗供得咁辛苦, 跟住又話我妹架車舊又盛,
咁我媽又擔心架車唔安全, 因為話晒bb都剛出世,
咁又俾錢我妹去買過架新車, 佢就完全都唔洗俾過一毫子出黎,
連bb 既衫褲, 日用品, 奶瓶都係我係hk 買俾佢地,
c 6 都唔心足, 真係唔知佢想點~


子爵府

積分: 12706


2277#
發表於 07-8-15 14:57 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 07-8-15 14:47 發表
高高

希望你妹快d搞掂單野,開開心心甘生活啦~~


我地會俾d時間我妹再冷靜下先,
因為始終佢大住個肚, 一陣唔知佢d情緒會點丫麻~
我叫亞媽勸下佢返hk玩下, 咁唔洗對住d唔開心既野一輪,
咁我諗到佢生得都唔洗好似咁淒涼囉~

唔知點解一聽到個 c 6 咁, 我真係好嬲,
最嬲係做乜次次都要係個老婆陀住bb時,
先至去搞野丫~ 無事無幹個陣去唔得架咩~
咁果陣可以撇脫d 同佢離婚, 都唔洗咁傷丫麻~

依家搞到我媽d血壓好似坐過山車咁款,
我妹又成日喊, 我地個個都唔開心~
真係應左人地話, 你越愛果個人, 傷得你最深既就係佢~


珍珠宮

積分: 41557


2278#
發表於 07-8-15 15:06 |只看該作者
高高

但我諗你妹一定唔會返黎hk玩囉,我覺得佢會怕佢行開左,個c6同大6婆唔知會搞d咩架麻,要你妹返黎hk,真係要佢放得低先得囉~


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2279#
發表於 07-8-15 15:08 |只看該作者
各位~~
我要閃啦, 夜d見啦


大宅

積分: 1054


2280#
發表於 07-8-15 15:09 |只看該作者
唔好為左佢咁嬲, 唔值得.....
第時個c6就知走寶......一定後悔:evil: :evil:

原文章由 rubytang 於 07-8-15 14:57 發表
我地會俾d時間我妹再冷靜下先,
因為始終佢大住個肚, 一陣唔知佢d情緒會點丫麻~
我叫亞媽勸下佢返hk玩下, 咁唔洗對住d唔開心既野一輪,
咁我諗到佢生得都唔洗好似咁淒涼囉~

唔知點解一聽到個 c 6 咁, 我 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo