原文章由 waiwaimummy 於 07-8-15 14:22 發表
個c6跟本想左擁右抱, 一於離婚, 仲要個c6比膳養費, 每月冇定時比就告c6, 睇下佢咁happy:evil: :evil:
妳要解釋比妳妹知......唔好為左唔想個女係破碎家庭成長而繼續同c6 一齊, 咁妳妹一定係這一生都 ...
原文章由 ChingChan 於 07-8-15 14:25 發表
高高~~
你妹夫真係身在福中不知福, 係唔抵原諒佢囉, 可以同個大6女人搞成年, 都唔諗吓你妹既感受, 真係抵打![]()
![]()
而家只希望你妹識諗, 唔使搞到自己咁唔開心, 比心機揍自己仔女, 開開心心生活啦 :)