嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 4561


2261#
發表於 09-3-26 11:35 |只看該作者
洗頭就唔好啦, 太油. 令外用麥皮只可幫下手, BB冇甘痕舒服啲, 冇可能用了就即冇事...

原帖由 Yana 於 09-3-24 10:13 發表
珀珀,慧慧媽
我仲想問呢。。。可吾可以用麥皮洗面同洗頭架? 我見ar b 沖完涼都仲痕呀。。。


大宅

積分: 4561


2262#
發表於 09-3-26 11:39 |只看該作者
有機自已磨更好啲, 浸出來啲cream都白啲foam啲. 妳用什麼磨? 我用小形乾磨機都磨壞咗.....

原帖由 soeries 於 09-3-25 23:31 發表
珀珀,慧慧媽:

近排試磨有機oat, 真係好過普通0個0的喎!


大宅

積分: 3198


2263#
發表於 09-3-26 12:12 |只看該作者
我都自己磨 oatmeal 幫個仔沖涼, 真係好好啊! 而且感覺上可以少用一 d 化學物, 多謝你啊, 珀珀,慧慧媽 真係好介紹啊!
我用 Philxx 小形乾磨機, 都好方便, 磨完, 我再叫亞工人姐姐用用來隔茶葉的杯仔篩一篩再幼細d!

原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-26 11:39 發表
有機自已磨更好啲, 浸出來啲cream都白啲foam啲. 妳用什麼磨? 我用小形乾磨機都磨壞咗.....

一家四口


大宅

積分: 1955


2264#
發表於 09-3-26 17:12 |只看該作者
有無試過avado organic (有機牛油果)0個隻洗頭水, 我覺得幾好喎!

另外, 我用攪拌器(係用來攪生果/蔬果汁用0個隻), 一set 有兩-三部, 一部攪琳0的, 一部攪硬...唔知什麼牌子, 因為係人地送0架.

原帖由 jolo 於 09-3-25 09:59 發表


我都用過 physiogel, chicoo, mustella, 阿b哥, 思詩樂 同一隻透明膠樽有羊咩咩公仔o既, 重有其他, 多到忘記名 ... 依家用 dermaveen... 隻隻都係用一輪都係痕...
stieprox 有用過兩次, 唔知關唔關事定咁o岩, 甩 ...


複式洋房

積分: 405


2265#
發表於 09-3-26 18:03 |只看該作者
唔怪得知啦! 之前用咗好耐, 都完全無起色.

唉, 我個仔依家3.5個月, 有濕疹
睇完你地啲留言都好擔心
個仔又唔識講, 佢(行)我都唔知
想請問其實濕疹bb係怕濕定乾咖!?
有人話, 佢地怕潮濕, 但點解又會怕皮膚乾?
仲有, 幾時可以check佢對咩有敏感?
要幾多錢咖!?

原帖由 pccandy2000 於 09-3-24 14:43 發表

使過唔得呀,會好(行)



民房

積分: 161


2266#
發表於 09-3-26 22:46 |只看該作者
請問有冇好既濕疹醫生介紹, 我個仔15月大, 晚晚行到飛起, 仲抓到流血. Please help.


大宅

積分: 1955


2267#
發表於 09-3-27 00:19 |只看該作者
依排天氣又轉來轉去, 阿B就會痕, 太濕又唔得, 太乾又唔得, 你地係未又係咁?


大宅

積分: 3041


2268#
發表於 09-3-27 10:07 |只看該作者
我個囝都發到豬頭,已用類固醇3天,明天仲要interview(nursery)唉 ,

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-27 09:10 發表
冇錯...一痕亞b心情又唔好, 我心情都好差...今朝覺得無助感好強烈


大宅

積分: 1078


2269#
發表於 09-3-27 10:08 |只看該作者
我只係睇以前的post, 有mami介紹allergenics.
但我係 Watsons 找不到.
原帖由 pakyin1108 於 09-3-25 14:26 發表
可否詳細講下這牌子?thx!


大宅

積分: 1078


2270#
發表於 09-3-27 10:13 |只看該作者
同意

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-27 09:10 發表
冇錯...一痕亞b心情又唔好, 我心情都好差...今朝覺得無助感好強烈


大宅

積分: 2328


2271#
發表於 09-3-27 14:58 |只看該作者
請問有冇媽咪同小朋友用皮得露冲涼?我個女都有濕診,呢差不多3年一家人都末試過一教訓天光,晚晚半夜都話好痕周身R, 有時喊:-( 、展轉1个兩个小時後很倦才再睡 ,去睇西醫生醫生話冇得醫要到12歲才會好轉,真係令我咀喪 ,想生多個小朋友都唔敢驚又有濕診令佢辛苦,因濕診係有遺傳。
係尼到我想請教各位媽咪 ,應該用Dセ冲涼、食D乜、搽Dセ先可以幫到个女?
我个女之前都係搽AQ cream都試過用片糖冲涼都係好痕,因之前睇開个醫生話那一只cream都一樣,之前入醫院都係比AQ cream, 所以都冇轉到。
現在睇到以上媽咪的post係咪可以試下其他的產品,會得到改善呢?現巳試轉搽QV cream 及一星期前試用皮得露冲涼,都好似無好轉:cry: 。
請各位媽咪指教我還能試轉用Dセ呢??? 我想試!

[ 本帖最後由 Vickymouse 於 09-3-27 15:03 編輯 ]


子爵府

積分: 12559


2272#
發表於 09-3-27 21:29 |只看該作者
原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-23 10:38 發表
我就直接放入舊襪,浸着來沖, 唔甘煩嗎!

近排天氣濕我仔都有少發, 希望妳handle到啦.
1歲以上都可以做skin test, 但我在政府做, 介紹唔到妳, 有冇其池 mami 可介紹?

...

請問是你bb的濕疹是否很嚴重? 是你要求醫生做skin test? 定係點呀?


洋房

積分: 159


2273#
發表於 09-3-28 08:57 |只看該作者
i've tried pinetarsol too but stop using cause not much help either. I used oat before and i find it ok, but you must check if your BB has allergy to oat first. Now I'm using emul oint to take bath and just water for the hair (except when bb is really itchy then i use swisso shampoo).

my bb is seeing an allergist and i find him very helpful and bb's allergy has improved (at least no water and bleeding). But still have eczema because he's allergic to weather condition too.

原帖由 Vickymouse 於 09-3-27 14:58 發表
請問有冇媽咪同小朋友用皮得露冲涼?我個女都有濕診,呢差不多3年一家人都末試過一教訓天光,晚晚半夜都話好痕周身R, 有時喊:-( 、展轉1个兩个小時後很倦才再睡 ,去睇西醫生醫生話冇得醫要到12歲才會好轉,真係 ...


別墅

積分: 798


2274#
發表於 09-3-28 11:43 |只看該作者
原帖由 kalau 於 09-3-28 08:57 發表
i've tried pinetarsol too but stop using cause not much help either. I used oat before and i find it ok, but you must check if your BB has allergy to oat first. Now I'm using emul oint to take bath an ...


請問去邊度可以做test?


洋房

積分: 159


2275#
發表於 09-3-29 22:18 |只看該作者
you can do the test in public hosp or private doc (allergist or derma or some paed).

原帖由 wendywcl 於 09-3-28 11:43 發表


請問去邊度可以做test?


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2276#
發表於 09-3-30 11:00 |只看該作者
原帖由 soeries 於 09-3-26 17:12 發表
有無試過avado organic (有機牛油果)0個隻洗頭水, 我覺得幾好喎!

另外, 我用攪拌器(係用來攪生果/蔬果汁用0個隻), 一set 有兩-三部, 一部攪琳0的, 一部攪硬...唔知什麼牌子, 因為係人地送0架.

...


請問邊樹有得賣呀 ???


大宅

積分: 1408


2277#
發表於 09-3-30 12:07 |只看該作者
我日日都用麥粉開水同bb沖涼同洗頭...可能我囡囡無乜頭髮, 洗頭唔會覺得油, 因為佢仲會成日"r", 身體會係沖涼前後都揸豬油膏, 平d又夠潤!

原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-26 11:35 發表
洗頭就唔好啦, 太油. 令外用麥皮只可幫下手, BB冇甘痕舒服啲, 冇可能用了就即冇事...


大宅

積分: 3198


2278#
發表於 09-3-30 12:12 |只看該作者
我亞仔佢 d 濕疹搽完類固醇就退咗, 但點解佢都仲會 r 個身, 係習慣咗? 定未好番?
一家四口


大宅

積分: 1408


2279#
發表於 09-3-30 12:20 |只看該作者
係吖, 真係多謝珀珀,慧慧媽嘅介紹, 比起用DermaveXX bath oil 好...雖然囡囡仲有一撻撻紅, 不過用左後, patpat同腰間唔會再"R"損晒, 之前換片片都係要同佢好似打仗咁, 如果poopoo更大鑊...我已經經常用布片了... 現在情況有改善...

cityxxxxx 嘅fine oatmeal $15 有500g, 真係抵用, 不過唔係有機....我見其他有機店差唔多要成百蚊一罐~400g...

又想試下自己磨有機嘅, 希望效果更好!

你地會落幾多tablespoon粉沖涼? 我用兩大大tablespoon fine oatmeal, 再隔渣....仲未試用舊socks...

原帖由 skchiu 於 09-3-26 12:12 發表
我都自己磨 oatmeal 幫個仔沖涼, 真係好好啊! 而且感覺上可以少用一 d 化學物, 多謝你啊, 珀珀,慧慧媽 真係好介紹啊!
我用 Philxx 小形乾磨機, 都好方便, 磨完, 我再叫亞工人姐姐用用來隔茶葉的杯仔篩一篩再幼細d!
...


大宅

積分: 1408


2280#
發表於 09-3-30 12:25 |只看該作者
不過如果皮膚底層仲痕...就會"R"...又可能真係習慣....用左oatmeal bath 加勤力揸cream 同 AI cream...都可以叫做控制得住....


原帖由 skchiu 於 09-3-30 12:12 發表
我亞仔佢 d 濕疹搽完類固醇就退咗, 但點解佢都仲會 r 個身, 係習慣咗? 定未好番?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo