立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3832
原文章由 NDS 於 08-10-20 09:58 發表 琴日金價低位,買咗對龍鳳鈪同介子, 大出血,個價都幾合理又大體..
積分: 4016
積分: 1805
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 10:48 發表 係喎...而家跌到幾多呀? 唔知鑽石有冇跌呢? 因為我嚟緊有2個fd結婚... 我地班fd循例會夾錢買份細細地ke飾物!
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 10:49 發表 低位即係幾多? 好耐無留意啦
水晶宮
積分: 54191
原文章由 MamaQueen 於 08-10-20 10:49 發表 早晨 ! 我地星期六早上去黃金海岸玩沙玩水, 夜晚bbq. 星期日我媽生日, 夜晚去酒樓吃飯, 之前黃昏我地就去咗西九龍海濱長廊. 好攰呀 !!
原文章由 MamaQueen 於 08-10-20 10:51 發表 講開買金, 我老公個姨甥女12月結婚, 我地作為舅父舅母, 係咪要送龍鳳鈪 ?
原文章由 NDS 於 08-10-20 11:14 發表 琴日金價7820, 等咗好耐呢個價.. 之前試過7xxx,諗住再等下, 点知佢過兩日又升番去89xx, 見到跌番即買..
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 11:17 發表 我諗唔駛送龍鳳鈪咁貴重... 送金鏈...介子果d都得...
積分: 1143
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 13:59 發表 講返琴日公司旅行, 晨早六點半起身, 九點鐘尖沙咀集合, 唔知謙謙係咪出牙仔忟憎, 都有少少扭計, 下晝果餐係食齋, 掛住餵個仔同湊住佢, 都冇乜食到, 之後再帶謙謙返婆婆度, 再返自己屋企都成八點幾, 又餓又攰! 辛苦咗 ...
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 13:52 發表 係呀,送條金鏈仔都ok啦
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 13:56 發表 今晚睇珠光寶器,好其待呀cc~
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 10:59 發表 我星期六就去咗科學館, 真係要帶小朋友去,文朗玩得好開心,唔想走
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy