跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3832


2261#
發表於 08-10-20 10:49 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 09:58 發表

琴日金價低位,買咗對龍鳳鈪同介子,
大出血,個價都幾合理又大體..

低位即係幾多? 好耐無留意啦


大宅

積分: 4016


2262#
發表於 08-10-20 10:49 |只看該作者
早晨 !
我地星期六早上去黃金海岸玩沙玩水, 夜晚bbq.
星期日我媽生日, 夜晚去酒樓吃飯, 之前黃昏我地就去咗西九龍海濱長廊.
好攰呀 !!


大宅

積分: 4016


2263#
發表於 08-10-20 10:51 |只看該作者
講開買金, 我老公個姨甥女12月結婚, 我地作為舅父舅母, 係咪要送龍鳳鈪 ?


大宅

積分: 3832


2264#
發表於 08-10-20 10:59 |只看該作者
我星期六就去咗科學館, 真係要帶小朋友去,文朗玩得好開心,唔想走


大宅

積分: 1805


2265#
發表於 08-10-20 11:11 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 10:48 發表


係喎...而家跌到幾多呀?
唔知鑽石有冇跌呢?
因為我嚟緊有2個fd結婚...
我地班fd循例會夾錢買份細細地ke飾物!

琴日經過見到謝瑞麟鑽石有6折,
我無詳細睇...可能係某d款...


大宅

積分: 1805


2266#
發表於 08-10-20 11:14 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 10:49 發表

低位即係幾多? 好耐無留意啦

琴日金價7820,
等咗好耐呢個價..
之前試過7xxx,諗住再等下,
点知佢過兩日又升番去89xx,
見到跌番即買..


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2267#
發表於 08-10-20 11:16 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-20 10:49 發表
早晨 !
我地星期六早上去黃金海岸玩沙玩水, 夜晚bbq.
星期日我媽生日, 夜晚去酒樓吃飯, 之前黃昏我地就去咗西九龍海濱長廊.
好攰呀 !!


wa..節目豐富wo...
我都帶過謙謙去西九龍長廊影相呀...
果度好靚呀!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2268#
發表於 08-10-20 11:17 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-20 10:51 發表
講開買金, 我老公個姨甥女12月結婚, 我地作為舅父舅母, 係咪要送龍鳳鈪 ?


我諗唔駛送龍鳳鈪咁貴重...
送金鏈...介子果d都得...


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2269#
發表於 08-10-20 11:19 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 11:14 發表

琴日金價7820,
等咗好耐呢個價..
之前試過7xxx,諗住再等下,
点知佢過兩日又升番去89xx,
見到跌番即買..


wa...波幅好大wo..


大宅

積分: 1805


2270#
發表於 08-10-20 11:23 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-20 10:51 發表
講開買金, 我老公個姨甥女12月結婚, 我地作為舅父舅母, 係咪要送龍鳳鈪 ?

講下我点解送龍鳳鈪先..
因為我老公得一個細佬,都係一次過,
男家又唔係大家族,送對鈪比佢會好睇d,
如果有好多長輩送比佢,我諗我就會慳皮d...


大宅

積分: 4016


2271#
發表於 08-10-20 11:42 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 11:17 發表


我諗唔駛送龍鳳鈪咁貴重...
送金鏈...介子果d都得...


我都唔識呢d嘢.
唔該晒.


大宅

積分: 1143


2272#
發表於 08-10-20 13:52 |只看該作者
係呀,送條金鏈仔都ok啦
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 11:17 發表


我諗唔駛送龍鳳鈪咁貴重...
送金鏈...介子果d都得...


大宅

積分: 1143


2273#
發表於 08-10-20 13:56 |只看該作者
今晚睇珠光寶器,好其待呀cc~


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2274#
發表於 08-10-20 13:59 |只看該作者
講返琴日公司旅行,
晨早六點半起身,
九點鐘尖沙咀集合,
唔知謙謙係咪出牙仔忟憎,
都有少少扭計,
下晝果餐係食齋,
掛住餵個仔同湊住佢,
都冇乜食到,
之後再帶謙謙返婆婆度,
再返自己屋企都成八點幾,
又餓又攰!
辛苦咗一日,
都好ke...當減肥!


大宅

積分: 1143


2275#
發表於 08-10-20 14:22 |只看該作者
咪重早過返工,好辛苦喎
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 13:59 發表
講返琴日公司旅行,
晨早六點半起身,
九點鐘尖沙咀集合,
唔知謙謙係咪出牙仔忟憎,
都有少少扭計,
下晝果餐係食齋,
掛住餵個仔同湊住佢,
都冇乜食到,
之後再帶謙謙返婆婆度,
再返自己屋企都成八點幾,
又餓又攰!
辛苦咗 ...


大宅

積分: 1805


2276#
發表於 08-10-20 14:23 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 13:59 發表
講返琴日公司旅行,
晨早六點半起身,
九點鐘尖沙咀集合,
唔知謙謙係咪出牙仔忟憎,
都有少少扭計,
下晝果餐係食齋,
掛住餵個仔同湊住佢,
都冇乜食到,
之後再帶謙謙返婆婆度,
再返自己屋企都成八點幾,
又餓又攰!
辛苦咗 ...


咁比咩謙謙食呀,
好唔好玩...


大宅

積分: 1143


2277#
發表於 08-10-20 14:23 |只看該作者
你地今個星期六得唔得閒出黎呀,我地好似好耐冇聚過咁


大宅

積分: 1805


2278#
發表於 08-10-20 14:27 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 13:52 發表
係呀,送條金鏈仔都ok啦

送條金鏈仔都唔小嘢..
我琴日睇嗰d手鏈都要$4500以上,
手鏈都好重秤ga..
反而龍鳳鈪重輕...


大宅

積分: 1805


2279#
發表於 08-10-20 14:30 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 13:56 發表
今晚睇珠光寶器,好其待呀cc~

係呀..
開始做台慶劇,
我地d全職媽媽有d劇追下..
有時做埋d垃圾戲就好鬼悶...


大宅

積分: 1805


2280#
發表於 08-10-20 14:36 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 10:59 發表
我星期六就去咗科學館, 真係要帶小朋友去,文朗玩得好開心,唔想走

係呀..好似文朗呢個年紀仲啱玩ka..
可以四圍探索下,又係室內有冷氣舒服d..
仲要玩成日都得..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo