在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40434


2261#
發表於 09-1-12 10:44 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 10:39 發表
係呀! 部機仲可以preset, 一早就有新鮮方包食


新鮮....軟淋淋....好好味
好想買返部, 不過我地又真係唔太like食包包


珍珠宮

積分: 40434


2262#
發表於 09-1-12 10:47 |只看該作者
我想問下你地d小朋友剛學寫字係用三角筆定係用返中華牌鉛筆


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2263#
發表於 09-1-12 10:52 |只看該作者
好初期有用過三角筆, 但好難買筆刨, 後尾送o個個筆刨唔見左, 就用返中華筆啦~

原帖由 phibow 於 09-1-12 10:47 發表
我想問下你地d小朋友剛學寫字係用三角筆定係用返中華牌鉛筆


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2264#
發表於 09-1-12 10:52 |只看該作者
phibow,

我記得好似有舊野可以套o係筆上, shape 似三角, 用o個d會唔會方便d呢?


珍珠宮

積分: 40434


2265#
發表於 09-1-12 10:59 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 10:52 發表
phibow,

我記得好似有舊野可以套o係筆上, shape 似三角, 用o個d會唔會方便d呢?


筆膠.....未試過

我自己覺得三角筆唔好"榨"
不過豆豆學校老師就叫我地唔好比中華牌筆小朋友用

哈哈, 我未買到刨三角筆筆刨前, 我用刨粗眉筆個d刨刨ga


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2266#
發表於 09-1-12 11:18 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 10:59 發表


筆膠.....未試過

我自己覺得三角筆唔好"榨"
不過豆豆學校老師就叫我地唔好比中華牌筆小朋友用

哈哈, 我未買到刨三角筆筆刨前, 我用刨粗眉筆個d刨刨ga ...

phibow,我屋企有好多三角筆連筆刨,你要唔要,我比一盒你,因我貞晶用唔晒咁多架,唔好"晒"呀麻!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2267#
發表於 09-1-12 11:19 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 10:39 發表
係呀! 部機仲可以preset, 一早就有新鮮方包食

好似好正咁 wor!幾錢?響邊樹有得買?


珍珠宮

積分: 40434


2268#
發表於 09-1-12 11:22 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 11:18 發表

phibow,我屋企有好多三角筆連筆刨,你要唔要,我比一盒你,因我貞晶用唔晒咁多架,唔好"晒"呀麻!


唔駛客氣啦, 我都有, 多謝


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2269#
發表於 09-1-12 11:29 |只看該作者
jusco $500, 前排discount 5% off = $475
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 11:19 發表

好似好正咁 wor!幾錢?響邊樹有得買?


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2270#
發表於 09-1-12 11:55 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 10:59 發表


筆膠.....未試過

我自己覺得三角筆唔好"榨"
不過豆豆學校老師就叫我地唔好比中華牌筆小朋友用

哈哈, 我未買到刨三角筆筆刨前, 我用刨粗眉筆個d刨刨ga ...

我都係用三角筆, 但諾諾都係姿勢錯, 一用正佢好似唔識寫咁; 家下EE買左舊筆膠比佢, 話好D喎


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2271#
發表於 09-1-12 11:57 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 10:39 發表
係呀! 部機仲可以preset, 一早就有新鮮方包食

呢個就係我想買既原因. 不過而家每朝都匆匆忙忙咁呀, 再睇定D先啦


子爵府

積分: 11468


2272#
發表於 09-1-12 11:59 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 11:57 發表

呢個就係我想買既原因. 不過而家每朝都匆匆忙忙咁呀, 再睇定D先啦



HI HI,

我想問呢, 我地今年會唔會搞食團年飯呀?

閃!


珍珠宮

積分: 40434


2273#
發表於 09-1-12 12:03 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 11:55 發表

我都係用三角筆, 但諾諾都係姿勢錯, 一用正佢好似唔識寫咁; 家下EE買左舊筆膠比佢, 話好D喎


等我都舊筆膠試下先, 睇下好唔好d
豆豆係寫到[一]向上飛 [1]向右飛


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2274#
發表於 09-1-12 12:14 |只看該作者
Hi Hi Hi ......

Morning ar


珍珠宮

積分: 40434


2275#
發表於 09-1-12 12:27 |只看該作者
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 12:14 發表
Hi Hi Hi ......

Morning ar


hihi
你個工人姐姐點丫


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2276#
發表於 09-1-12 13:09 |只看該作者
原帖由 包B 於 09-1-12 11:59 發表



HI HI,

我想問呢, 我地今年會唔會搞食團年飯呀?

閃!
咁就要睇下大家夾唔夾到時間先得啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2277#
發表於 09-1-12 13:12 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 12:03 發表


等我都舊筆膠試下先, 睇下好唔好d
豆豆係寫到[一]向上飛 [1]向右飛

初初寫係咁架, 慢慢黎啦, 家下諾諾有時都會寫到好肉酸架, 睇佢有無心機寫.
但老師話唔好擦太多, 話佢地會有挫敗感喎, 有時寫得差, 等老師圈返佢, 好過我地家長擦.


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2278#
發表於 09-1-12 13:13 |只看該作者
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 12:14 發表
Hi Hi Hi ......

Morning ar

雲雲, 又好耐無見啦.
新年幾時放呀??? 我諗呢個禮拜都應該知呀


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2279#
發表於 09-1-12 14:22 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 12:27 發表


hihi
你個工人姐姐點丫



暫時都ok架, 遲d就唔知啦.


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2280#
發表於 09-1-12 14:23 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 13:13 發表

雲雲, 又好耐無見啦.
新年幾時放呀??? 我諗呢個禮拜都應該知呀



tat, 仲未知呀, 我估返埋23號度啦.
你呢 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo