立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 10:39 發表 係呀! 部機仲可以preset, 一早就有新鮮方包食
侯爵府
積分: 21093
原帖由 phibow 於 09-1-12 10:47 發表 我想問下你地d小朋友剛學寫字係用三角筆定係用返中華牌鉛筆
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 10:52 發表 phibow, 我記得好似有舊野可以套o係筆上, shape 似三角, 用o個d會唔會方便d呢?
積分: 34435
原帖由 phibow 於 09-1-12 10:59 發表 筆膠.....未試過 我自己覺得三角筆唔好"榨" 不過豆豆學校老師就叫我地唔好比中華牌筆小朋友用 哈哈, 我未買到刨三角筆筆刨前, 我用刨粗眉筆個d刨刨ga ...
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 11:18 發表 phibow,我屋企有好多三角筆連筆刨,你要唔要,我比一盒你,因我貞晶用唔晒咁多架,唔好"晒"呀麻!
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 11:19 發表 好似好正咁 wor!幾錢?響邊樹有得買?
水晶宮
積分: 59007
子爵府
積分: 11468
原帖由 tattat 於 09-1-12 11:57 發表 呢個就係我想買既原因. 不過而家每朝都匆匆忙忙咁呀, 再睇定D先啦
原帖由 tattat 於 09-1-12 11:55 發表 我都係用三角筆, 但諾諾都係姿勢錯, 一用正佢好似唔識寫咁; 家下EE買左舊筆膠比佢, 話好D喎
伯爵府
積分: 16520
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 12:14 發表 Hi Hi Hi ...... Morning ar
原帖由 包B 於 09-1-12 11:59 發表 HI HI, 我想問呢, 我地今年會唔會搞食團年飯呀? 閃!
原帖由 phibow 於 09-1-12 12:03 發表 等我都舊筆膠試下先, 睇下好唔好d 豆豆係寫到[一]向上飛 [1]向右飛
原帖由 phibow 於 09-1-12 12:27 發表 hihi 你個工人姐姐點丫
原帖由 tattat 於 09-1-12 13:13 發表 雲雲, 又好耐無見啦. 新年幾時放呀??? 我諗呢個禮拜都應該知呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy