懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2261#
發表於 08-12-8 14:23 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:16 發表



哈哈,原來妳係靚靚個個呀~~~
但係妳都同我無緣見面mouth:


係啦, Angel 妹妹.....


洋房

積分: 451


2262#
發表於 08-12-8 14:23 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:09 發表
我已經講咗,話最好摸頸仔...但媽咪都話佢凍,而且我日日都返媽咪到...所以都好無奈
佢宜家又幫阿囝著番件背心勒...再講既話媽咪實同我反面...
...

係wor...同佢地講摸頸仔, 佢地唔理架wor...打"乞癡"話係有塵都會咁...佢地又好似唔信咁wor, 聽過就算...阿b一"乞癡"..就好緊張咁話"凍呀凍呀", 又一堆衫呀, 毛巾呀咁囉...


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2263#
發表於 08-12-8 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2264#
發表於 08-12-8 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


2265#
發表於 08-12-8 14:27 |只看該作者
咁都冇辦法... 你一個人又真係頂唔住咁大棚人既壓力...
我阿囡尋晚出街, 都係一件短袖+一件長袖+一條褲咋. 坐車咪蓋張被囉. 晌屋企單衫一件咋.
BB慣咗著咁多衫, 一旦著少件反而容易冷親呀.

原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:16 發表
我已經投降啦 ,全世界都覺得我同阿囝著唔夠衫,99、姑奶、媽咪同老豆都話著多件衫啦...我覺得好委屈呀


大宅

積分: 2335


2266#
發表於 08-12-8 14:27 |只看該作者
係呀,我而家成日同阿女講話到時要同佢去見大場面,唔好失禮人呀 !!!

Laura (有無串錯名?),
妳唔洗唔開心wo,我成日都比6299話我唔識湊阿女架啦,我都無曬感覺 lu !!!

況且,我自己又唔覺得佢地湊得特別好 (咁講係咪好衰呢 !!!),所以自己覺得OK就無問題啦,係咪?!




原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:20 發表
chanc9,俾d信心自己,你實攪得掂囡囡架...
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))
lokyee129 該用戶已被刪除

2267#
發表於 08-12-8 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2268#
發表於 08-12-8 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5578


2269#
發表於 08-12-8 14:31 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:16 發表
我已經投降啦 ,全世界都覺得我同阿囝著唔夠衫,99、姑奶、媽咪同老豆都話著多件衫啦...我覺得好委屈呀



唔好屈住係個心,喊出嚟舒服d~~
我平時都係咁~~~


洋房

積分: 451


2270#
發表於 08-12-8 14:32 |只看該作者
係wor..lokyee.. 預祝你生日快樂呀!!


大宅

積分: 2335


2271#
發表於 08-12-8 14:33 |只看該作者
其實著3夠唔夠係好主觀架我覺得~

我自己就反而覺得99比唔夠3阿女著,成日見到阿女都覺得佢d手腳仔凍冰冰咁既 !!!

咁我咪唯有自己同佢著多件外套仔lor ~
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


大宅

積分: 1471


2272#
發表於 08-12-8 14:33 |只看該作者
Hello 各位,
我都係0808媽咪, 希望可以join埋你哋一齊傾...多多指教!
lokyee129 該用戶已被刪除

2273#
發表於 08-12-8 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2274#
發表於 08-12-8 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2275#
發表於 08-12-8 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2276#
發表於 08-12-8 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2277#
發表於 08-12-8 14:37 |只看該作者
唉,我本身冇同囝囝著背心架,之後媽咪自己同佢著囉...
如果我再講,媽咪實同我反面架...佢已經嬲嬲地勒
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:21 發表




係屋企定係出面呀?
如果係屋企,可能連件背心都唔使著添啦~
我b女係屋企,只係穿一件底衫架,一件長夾衣
如果夜晚覺覺豬,就著件底衫仔同一件長既外套仔,一條褲褲

出街就著底衫仔,加件厚厚既夾衣(尋日就係咁著,出曬 ...


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2278#
發表於 08-12-8 14:38 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:27 發表




咪就係可惜lor~!!!
3次 function都無緣見面

BBQ 我諗我多數唔去添~~~
因為打算星期六日帶多D B女出街街呀
我真係好少時間陪佢!


唔緊要啦, 我唸我地向度keep住聯絡, 一定有機會見面...
祝你生日快樂呀.....
lokyee129 該用戶已被刪除

2279#
發表於 08-12-8 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5578


2280#
發表於 08-12-8 14:41 |只看該作者
原文章由 gaka618 於 08-12-8 14:33 發表
Hello 各位,
我都係0808媽咪, 希望可以join埋你哋一齊傾...多多指教!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo