跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


2261#
發表於 04-12-13 19:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

嘩....
打呢d幾合一的針都幾煩喎!
距離下次打針仲有三個星期,等我好好再plan下先!!


侯爵府

積分: 24274


2262#
發表於 04-12-13 19:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔:
好耐以前有諗過我小朋友叫郭靖
一來好叫,二來幾型(單字),三來有來頭(靖哥哥,娶王蓉)
不過因為太多人叫呢個名,
又驚個仔第時寫字肉酸,變左<郭立青>!
所以放棄了! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


2263#
發表於 04-12-13 19:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Car字頭:
好多人生左都失左蹤
點算?


子爵府

積分: 12555


2264#
發表於 04-12-13 19:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
係咪掛住凑B唔得閒入嚟呀!

kyleung 寫道:
Car字頭:
好多人生左都失左蹤
點算?

[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


2265#
發表於 04-12-13 20:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada;
可能係啦!!!
陣間再見!!


大宅

積分: 4613


2266#
發表於 04-12-13 20:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

SANDY & CAROL
咁妳地就辛苦d,bb胃又冇尺度,計續努力啦

sandy
thank you 妳d6合1料,慳返個d$$,金撈b又可以
買多罐細奶粉yard


大宅

積分: 4613


2267#
發表於 04-12-13 20:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔
我都覺個名好正,因為我都好鐘意個嵐字,
最衰個仔唔岩用,得個恨字


大宅

積分: 4613


2268#
發表於 04-12-13 20:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

唔好笑金撈b老啦!!佢唔上鏡,真b
Q好多架,不過個樣真係大過人


大宅

積分: 4613


2269#
發表於 04-12-13 20:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck & car_pretty
pampers個d片片係細d,個陣我都有幾包nb,幾驚用唔切就唔0岩.
不過唔關bb腳仔young young,阿仔用過fitti, huggies & pampers全部漏尿 佢個羅可能畸d,試過半夜換2次衫,但用到卓悅賣個只"goo'n" s碼又冇漏羅


大宅

積分: 4613


2270#
發表於 04-12-13 21:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy
開頭唔係特登幫佢介係佢自已黎.
金撈b呢幾日係咁既.....
第1+2日佢日頭自已唔訓,訓得1兩粒鐘,夜晚10點到開始訓
11點幾攪醒佢食奶,食完狂訓,第朝6-7點先醒
第3日(琴晚)佢日頭訓多左,半夜4:30醒問羅食,我淨係比水佢飲,
跟手比奶咀止咳,佢一路嗒一路訓一路LAU人,就咁樣重覆左幾次,就咁比我磨到7點半先比奶佢食
話時話佢都算比面,冇狂喊發老皮,淨係ee at at
而家未叫介甩,因佢重未一覺訓天光,睇下重要搏鬥幾多日


大宅

積分: 4613


2271#
發表於 04-12-13 21:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,
happy birthday
elise咁乖整個蛋撻妳嘆 :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 21537


2272#
發表於 04-12-13 21:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

終於溫完書啦!

Car Man, 生日快樂! 今年多左個女同你慶祝, 一定特別開心啦!

All, 今日同bb去健康院做hearing test順便幫佢磅重. 嘩! 真係有d驚喜, 佢出世係2.85kg, 今日就已經有3.75kg啦(17日人仔成績都算理想啦!)

見你哋講開bb食奶嘅分量, bb依一兩日已經增加食量去到每餐4oz人奶,我都唔知係多定少, 不過希望佢快d快高長大啦!


大宅

積分: 4613


2273#
發表於 04-12-13 21:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy mother
金撈b好鐘意結交女性朋友仔,幾時見面呀


侯爵府

積分: 21537


2274#
發表於 04-12-13 21:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ROLEXMA,
我個仔都用過咁多隻片片, 情況同你一樣....漏尿! 尋晚就真係起身幫佢換左兩次衫, 真係驚佢會凍親!


大宅

積分: 4613


2275#
發表於 04-12-13 21:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

karen & angus
妳個b好"近"喎,咁快食到4oz.


侯爵府

積分: 21537


2276#
發表於 04-12-13 21:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ROLEXMA,
我個個朋友都話佢食得好"近", 攪到我都有小小擔心佢會唔會食得太多?! ?-( ?-(


大宅

積分: 4607


2277#
發表於 04-12-13 21:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈 ma
金撈 b 都係一個可愛o既 bb, 不過佢真係有大阿哥風範嘛...

我都買咗 goo'n, 不過都係 s 碼, 冇 nb, 都未 arm 著住, 而家用緊妮飄... 我隻囡漏屎漏尿唔係喺脾位, 係喺背脊位, 佢喺 young 到條片片跌咗落 pat pat 度, 所以後面咪漏 law, 比佢激奀....


大宅

積分: 3899


2278#
發表於 04-12-13 21:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女... 妳今日生日呀 生日快樂呀

karen... 勁喎, 妳阿b人仔細細都食到4oz, 仲肥得噤好, 我阿仔都係食緊4oz炸.

rolexma... 妳阿b大個左好多呀


侯爵府

積分: 24274


2279#
發表於 04-12-13 21:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

karen, Hilda:
你地隻b隻脾係咪有d份量呀?所以cool 得唔好呢.
我用Pampers NB,up to now只係漏過兩三次,
都係自己yip得唔好所致
你地試下包hum D兩條大脾啦!有時可能有橡根印都冇計
因為可以唔駛漏屎漏尿咁大劑!


大宅

積分: 4607


2280#
發表於 04-12-13 21:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
車仔:
好耐以前有諗過我小朋友叫郭靖
一來好叫,二來幾型(單字),三來有來頭(靖哥哥,娶王蓉)
不過因為太多人叫呢個名,
又驚個仔第時寫字肉酸,變左<郭立青>!
所以放棄了! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

郭立青都唔錯丫 :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo