夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


2261#
發表於 05-6-4 00:03 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都唔知...只係我同老公都認為我個仔俾人標'chim'咗---打人,學習能力低....etc.....唉,我都費時再諗,讀多個幾月就唔駛再對住呢間學校...唯有training 個仔...

我頭嗰兩個志願...我原本係幾鐘意...但係一聽到有人個仔讀過lai嘢之後,我就求神拜佛千祈咪入正第一志願喇...太古小學...唉...真係估唔到呢間竟然係咁...又唔係咩名校...學校仔一間,都竟然學人揀學生...唉...!!!


男爵府

積分: 7539


2262#
發表於 05-6-4 00:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

依家好多學校都係咁........我都祝你成功先~~


男爵府

積分: 7539


2263#
發表於 05-6-4 00:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我隻佬同個仔都仲未訓呀....我個仔今早好早起左身,再加上今日返左童軍,佢6:00返到黎洗左白白,就話好眼訓,又話對朖好痕,所以我比佢訓左兩個幾鐘,佢依家好精神,所以佢地仲睇緊電視~~~


子爵府

積分: 11510


2264#
發表於 05-6-4 00:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

thx...不過我依家既目標都係我叩門嗰間,希望都順利啦...
大小不梁 寫道:
依家好多學校都係咁........我都祝你成功先~~


子爵府

積分: 11510


2265#
發表於 05-6-4 00:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我今晚得我同老公响屋企咋...有啲掛住個仔添...
大小不梁 寫道:
我隻佬同個仔都仲未訓呀....我個仔今早好早起左身,再加上今日返左童軍,佢6:00返到黎洗左白白,就話好眼訓,又話對朖好痕,所以我比佢訓左兩個幾鐘,佢依家好精神,所以佢地仲睇緊電視~~~


子爵府

積分: 11510


2266#
發表於 05-6-4 00:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

不過你囝囝聽日都唔駛番學,就俾佢癲番晚啦...!
大小不梁 寫道:
我隻佬同個仔都仲未訓呀....我個仔今早好早起左身,再加上今日返左童軍,佢6:00返到黎洗左白白,就話好眼訓,又話對朖好痕,所以我比佢訓左兩個幾鐘,佢依家好精神,所以佢地仲睇緊電視~~~


男爵府

積分: 7539


2267#
發表於 05-6-4 00:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:
我聽人地話,如果你當初冇選過佢,到64後去叩門,多數都好小機會架~~~


男爵府

積分: 7539


2268#
發表於 05-6-4 00:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

係呀...我隻佬聽日又唔返公司,佢幫我睇住阿仔,比我放心去做.[quote]
bandband 寫道:
不過你囝囝聽日都唔駛番學,就俾佢癲番晚啦...! [quote]


男爵府

積分: 7539


2269#
發表於 05-6-4 00:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:
你仲唔去訓,你又唔駛陪我bor~~~


子爵府

積分: 11510


2270#
發表於 05-6-4 00:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

所以我先至咁緊張囉...不過我叩門呢間人地話之前不嬲收生不足仲差啲殺校...但係勝在佢真係好幫到自閉症小朋友,所以我先至咁想個仔入去讀咋...
大小不梁 寫道:
bandband:
我聽人地話,如果你當初冇選過佢,到64後去叩門,多數都好小機會架~~~


子爵府

積分: 11510


2271#
發表於 05-6-4 00:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你就好啦,我同隻佬都要番工,我又唔想又無一日錢,所以都係等到五號至睇...
大小不梁 寫道:
係呀...我隻佬聽日又唔返公司,佢幫我睇住阿仔,比我放心去做.[quote]
bandband 寫道:
不過你囝囝聽日都唔駛番學,就俾佢癲番晚啦...! [quote]


子爵府

積分: 11510


2272#
發表於 05-6-4 00:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唔緊要,我隻佬仲未瞓,我等埋佢先至瞓...同埋我依家好口渴,頭先食完壽司嘛...不過屋企得熱水,依家仲要慢慢飲至飲到,所以未咁快瞓住...
大小不梁 寫道:
bandband:
你仲唔去訓,你又唔駛陪我bor~~~


男爵府

積分: 7539


2273#
發表於 05-6-4 00:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

e~~~如果入到,咁咪幾好law~~~[quote]
bandband 寫道:
所以我先至咁緊張囉...不過我叩門呢間人地話之前不嬲收生不足仲差啲殺校...但係勝在佢真係好幫到自閉症小朋友,所以我先至咁想個仔入去讀咋...[quote]


男爵府

積分: 7539


2274#
發表於 05-6-4 00:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

oh~~~我仲以為你好似上次咁傻又想陪我傾到4:00tim~~~


子爵府

積分: 11510


2275#
發表於 05-6-4 00:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都係咁話,雖則唔知間學校係咪真係對我個仔好,但係至少都俾個機會我個仔試吓...不過依家都有個問題,倘若我派位派正北角官小(呢間係咁多官小中最出色既一間,算係名校,同埋出名嚴格),而叩門嗰間又肯收我個仔,你話,我應該揀邊間好...
大小不梁 寫道:
e~~~如果入到,咁咪幾好law~~~[quote]
bandband 寫道:
所以我先至咁緊張囉...不過我叩門呢間人地話之前不嬲收生不足仲差啲殺校...但係勝在佢真係好幫到自閉症小朋友,所以我先至咁想個仔入去讀咋...[quote]


子爵府

積分: 11510


2276#
發表於 05-6-4 00:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都想架...不過番咗咁耐工,開始唔come捱夜...依家仲有啲眼瞓...都係等我地星期二傾過飽啦~~~!!!
大小不梁 寫道:
oh~~~我仲以為你好似上次咁傻又想陪我傾到4:00tim~~~


男爵府

積分: 7539


2277#
發表於 05-6-4 00:42 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

哈哈~~~好呀,,,咁你快d去訓la..我個仔都話有小小眼訓lu~~我都差唔多要陪佢訓la~~~[quote]
bandband 寫道:
我都想架...不過番咗咁耐工,開始唔come捱夜...依家仲有啲眼瞓...都係等我地星期二傾過飽啦~~~!!! [quote]


男爵府

積分: 7539


2278#
發表於 05-6-4 00:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

如果叩門果間係一定收,我會返果間law~~~[quote]
bandband 寫道:
我都係咁話,雖則唔知間學校係咪真係對我個仔好,但係至少都俾個機會我個仔試吓...不過依家都有個問題,倘若我派位派正北角官小(呢間係咁多官小中最出色既一間,算係名校,同埋出名嚴格),而叩門嗰間又肯收我個仔,你話,我應該揀邊間好...[quote]


男爵府

積分: 7539


2279#
發表於 05-6-4 00:43 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:
nite nite la~~~


子爵府

積分: 11510


2280#
發表於 05-6-4 00:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

好啦,我都要瞓喇...goodnite!

大小不梁 寫道:
bandband:
nite nite la~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo