笑c 我啦.

你好嗎 寫道:
我以為你去開大![]()
[quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀...![]()
![]()
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架[quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜
[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]


gianyip 寫道:
班戟即係開大.![]()
![]()
![]()
笑c 我啦.
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
我以為你去開大![]()
[quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀...![]()
![]()
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架[quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜
[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]

你好嗎 寫道:
你諗下,整班戟(未熟個樣)= 'all c'![]()
[quote]
gianyip 寫道:
班戟即係開大.![]()
![]()
![]()
笑c 我啦.
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
我以為你去開大![]()
[quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀...![]()
![]()
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架[quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜
[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]




你好嗎 寫道:
你諗下,整班戟(未熟個樣)= 'all c'![]()
[quote]
gianyip 寫道:
班戟即係開大.![]()
![]()
![]()
笑c 我啦.
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
我以為你去開大![]()
[quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀...![]()
![]()
![]()
[quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架[quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜
[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
