在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


2261#
發表於 05-8-25 00:47 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)


伯爵府

積分: 17456


2262#
發表於 05-8-25 00:47 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

豆漿係咁上下啦.....邊有話ok唔ok 架....
mememo 寫道:
我剛整好豆漿 你覺得ok 嗎


我今日買唔到熟石膏粉, 又買唔到cream :-( :-(
無得食啦 :-( :-(
我找左幾間藥房又兩間超市都無這兩樣野買
都係要去又一城買先得


伯爵府

積分: 17456


2263#
發表於 05-8-25 00:47 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

班戟即係開大. 笑c 我啦.
你好嗎 寫道:
我以為你去開大 [quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20329


2264#
發表於 05-8-25 00:49 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你諗下,整班戟(未熟個樣)= 'all c'
gianyip 寫道:
班戟即係開大. 笑c 我啦. [quote]
你好嗎 寫道:
我以為你去開大 [quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote][/quote][/quote]

唔好點評我


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


2265#
發表於 05-8-25 00:49 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你好嗎 寫道:
lamlam
你咁夜都未訓?



就訓架la...唔想做國寶呀


大宅

積分: 3329


2266#
發表於 05-8-25 00:50 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

我飲過喇........都唔係好滑咁嘅 [quote]
gianyip 寫道:
豆漿係咁上下啦.....邊有話ok唔ok 架.... [quote]


侯爵府

積分: 20329


2267#
發表於 05-8-25 00:50 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

其實係點post張相出黎架
唔好點評我


侯爵府

積分: 20329


2268#
發表於 05-8-25 00:50 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

lamlambaby 寫道:
[quote]
你好嗎 寫道:
lamlam
你咁夜都未訓?



就訓架la...唔想做國寶呀 [/quote]
唔好點評我


大宅

積分: 3329


2269#
發表於 05-8-25 00:51 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你好嗎 寫道:
你諗下,整班戟(未熟個樣)= 'all c' [quote]
gianyip 寫道:
班戟即係開大. 笑c 我啦. [quote]
你好嗎 寫道:
我以為你去開大 [quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]


伯爵府

積分: 17456


2270#
發表於 05-8-25 00:53 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

啋.....好臭呀..
你好嗎 寫道:
你諗下,整班戟(未熟個樣)= 'all c' [quote]
gianyip 寫道:
班戟即係開大. 笑c 我啦. [quote]
你好嗎 寫道:
我以為你去開大 [quote]
gianyip 寫道:
梗係啦,你當我講笑呀... [quote]
你好嗎 寫道:
你真係整架 [quote]
gianyip 寫道:
整好啦..脆卜卜

[img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/55/7C/CF/i557CCF5D-2055-4963-ABB0-7C19CEE29305.jpg[/img]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]


伯爵府

積分: 17456


2271#
發表於 05-8-25 00:54 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

我都無整過豆漿,唔知喎.
mememo 寫道:
我飲過喇........都唔係好滑咁嘅 [quote]
gianyip 寫道:
豆漿係咁上下啦.....邊有話ok唔ok 架.... [quote]


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


2272#
發表於 05-8-25 00:56 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

[quote]
gianyip 寫道:
我都無整過豆漿,唔知喎. [quote]
mememo 寫道:
我飲過喇........都唔係好滑咁


侯爵府

積分: 20329


2273#
發表於 05-8-25 01:01 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

有無人話我知點整相呀????
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2274#
發表於 05-8-25 01:03 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你upload左張相之後再copy返過黎就可以架啦..
你好嗎 寫道:
有無人話我知點整相呀????


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


2275#
發表於 05-8-25 01:09 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

1. 首先要上傳你電腦裏既相片去一個網上相簿。
2. 上傳後,佢會比你果幅圖片既網址,通常係.jpg尾。如果唔肯定圖檔既網址係咩,可以right click幅圖然後揀選"roperties"目錄,在"Address(URL)"果行抄低圖檔既網址。
3. 去番BK討論區編輯文章既內容樹點選"IMG",輸入頭先抄低既圖檔網址然後點選"OK"就得既喇。


侯爵府

積分: 20329


2276#
發表於 05-8-25 01:10 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

係咪copy去'img'個位,我唔得嘅?
gianyip 寫道:
你upload左張相之後再copy返過黎就可以架啦.. [quote]
你好嗎 寫道:
有無人話我知點整相呀????
[/quote]
唔好點評我


伯爵府

積分: 17456


2277#
發表於 05-8-25 01:10 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

好詳細呀....電腦都係交比你回應好d .....
lamlambaby 寫道:
1. 首先要上傳你電腦裏既相片去一個網上相簿。
2. 上傳後,佢會比你果幅圖片既網址,通常係.jpg尾。如果唔肯定圖檔既網址係咩,可以right click幅圖然後揀選"roperties"目錄,在"Address(URL)"果行抄低圖檔既網址。
3. 去番BK討論區編輯文章既內容樹點選"IMG",輸入頭先抄低既圖檔網址然後點選"OK"就得既喇。


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


2278#
發表於 05-8-25 01:12 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

[quote]
你好嗎 寫道:
係咪copy去'img'個位,我唔得


伯爵府

積分: 17456


2279#
發表於 05-8-25 01:12 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

你按完"img"之後,將網址貼上,然後再按"L",咁先得架..
你好嗎 寫道:
係咪copy去'img'個位,我唔得嘅?[quote]
gianyip 寫道:
你upload左張相之後再copy返過黎就可以架啦.. [quote]
你好嗎 寫道:
有無人話我知點整相呀????
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20329


2280#
發表於 05-8-25 01:13 |只看該作者

Re: "跟你做個Friends" @.@( Part II)

[img align=left]http://us.f2.yahoofs.com/users/41ad40a9z832febdc/fb7c/__sr_/2ce4.jpg?ph_7KDDBC08_QSUi[/img]
唔好點評我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo