想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


2261#
發表於 12-7-18 17:36 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 17:32
係呀,雖然我D家姐連餵奶用既BRA都有留响到,但係我都無佢哋咁勁,所以我都要再買過,不過都好,佢哋留咗好多大 ...

你就好啦, 我係我d親戚朋友當中係最高大一個, 完全執唔到任何二手衫褲, 不過c6都陪我買左d鬆身長身既top, 應該可以頂得吓, 下身我都係著住leggings先喳, 間中太熱就會著one piece裙, 不過我c6唔係好鍾意, 佢話唔型喎


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2262#
發表於 12-7-18 17:36 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:31
咁你地會買普通果d但大d size, 定已經買定餵奶果隻呀?

我依家會先買個合身大DD既,就算依家有D鬆,都好快會啱嗎,再到七八個月睇下情況先再買餵奶果隻


伯爵府

積分: 15109


2263#
發表於 12-7-18 17:39 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 17:36
我依家會先買個合身大DD既,就算依家有D鬆,都好快會啱嗎,再到七八個月睇下情況先再買餵奶果隻 ...

咁唯有係咁啦, 我戴開果d全部有wire, 所以比較緊, 係賴去買之嘛


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2264#
發表於 12-7-18 17:46 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:36
你就好啦, 我係我d親戚朋友當中係最高大一個, 完全執唔到任何二手衫褲, 不過c6都陪我買左d鬆身長身既top, ...

幾時都係做細抵D,我排第五,就算佢哋無留俾我,每人抓件新既都有四件啦不過,妳係大家姐,所以妳可以留番俾個妹囉,妳同妳老公講,個個大肚都好型架,日日戴個"蘿"出街仲唔型爆呀,遲D仲要反樸歸真,著對短襪仔添呀


大宅

積分: 2096


2265#
發表於 12-7-18 17:46 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 17:30
記住, shoulder 同腰一定唔可以按呀!
小腿我就唔清楚.

大鑊.... 禽晚仲叫佢幫我按下SHOULDER同頸添....
點算.......

點評

ling330  冇事既.. 之後唔好再按就得啦..唔洗擔心~  發表於 12-7-18 17:59


大宅

積分: 2841


2266#
發表於 12-7-18 17:49 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

哈哈 , 我都係... 我家姐一早留定好多BB衫比我.. 個時成日吹我生.. 大肚褲都有好多..


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2267#
發表於 12-7-18 17:49 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 17:39
咁唯有係咁啦, 我戴開果d全部有wire, 所以比較緊, 係賴去買之嘛

妳又唔可以賴喎,醫生話真係會影響我哋D血流動架,仲有leggings都唔好著咁多呀,我自己就已經著緊大肚褲喇

點評

ling330  doristws, 你意思係唔好著D咁緊既衫褲係咪呀?  發表於 12-7-18 18:01


男爵府

積分: 6230


2268#
發表於 12-7-18 17:51 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

剛剛去C+產檢 10w3d 3.78cm
好開心睇到小BB



點評

Pinkbi    發表於 12-7-19 09:17
mtlai    發表於 12-7-18 18:06
ling330    發表於 12-7-18 18:01
PLANNING~~~~~


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2269#
發表於 12-7-18 17:56 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 17:46
大鑊.... 禽晚仲叫佢幫我按下SHOULDER同頸添....
點算.......

妳今日無特別唔舒服都應該無嘢架,不過穩陣D都係唔好按住喇,等到過咗12週,步入穩定期先啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2270#
發表於 12-7-18 17:58 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 17:49
回覆 doristws 的帖子

哈哈 , 我都係... 我家姐一早留定好多BB衫比我.. 個時成日吹我生.. 大肚褲都有好多. ...

其實慳唔少架,依家D大肚衫衭,托腹帶果D嘢全部都好貴吓架...慳返D留嚟俾亞B第時用都好呀

點評

ling330  係呀.. 我姑9岩岩生完.. 大把衫褲..正..  發表於 12-7-18 18:02


伯爵府

積分: 15109


2271#
發表於 12-7-18 17:59 |只看該作者

引用:剛剛去C+產檢+10w3d+3.78cm+ 好開心睇到小B

原帖由 adamanbaby 於 12-07-18 發表
剛剛去C+產檢 10w3d 3.78cm
好開心睇到小BB
恭喜呀!希望我下星期都見到阿b長大好多啦




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2272#
發表於 12-7-18 18:01 |只看該作者
adamanbaby 發表於 12-7-18 17:51
剛剛去C+產檢 10w3d 3.78cm
好開心睇到小BB
恭喜呀...呢個SIZE都算幾大囉喎


子爵府

積分: 13137


2273#
發表於 12-7-18 18:10 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+17:36+你就

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
幾時都係做細抵D,我排第五,就算佢哋無留俾我,每人抓件新既都有四件啦不過,妳係大家姐,所以妳可以留 ...
點解要著短襪仔?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2274#
發表於 12-7-18 18:11 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+17:30+記

原帖由 mtlai 於 12-07-18 發表
大鑊.... 禽晚仲叫佢幫我按下SHOULDER同頸添....
點算.......
咁唯有下次記住啦!小心!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2275#
發表於 12-7-18 18:13 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 18:10
點解要著短襪仔?

因為好多孕婦汗線會變旺盛咗,好多時都會著番對棉襪吸下汗嗎,咁依家大熱天时,應該都唔會著長襪啫


伯爵府

積分: 15109


2276#
發表於 12-7-18 18:27 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

食左幾日葯即爆瘡




大宅

積分: 3906


2277#
發表於 12-7-18 18:28 |只看該作者

引用:剛剛去C+產檢+10w3d+3.78cm+ 好開心睇到小B

原帖由 adamanbaby 於 12-07-18 發表
剛剛去C+產檢 10w3d 3.78cm
好開心睇到小BB
恭喜呀希望我下個禮拜見到佢都大好多啦




大宅

積分: 3724


2278#
發表於 12-7-18 19:04 |只看該作者

引用:剛剛去C+產檢+10w3d+3.78cm+ 好開心睇到小B

原帖由 adamanbaby 於 12-07-18 發表
剛剛去C+產檢 10w3d 3.78cm
好開心睇到小BB
Wa,令人振奮呀




伯爵府

積分: 15109


2279#
發表於 12-7-18 19:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+adamanbaby+於+12-07-18+發表

原帖由 tungkiu 於 12-07-18 發表
Wa,令人振奮呀
係啦,我真係好心急好心急呀,仲要等一個星期




大宅

積分: 3906


2280#
發表於 12-7-18 19:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-18+發表Wa,

原帖由 Purybaby 於 12-07-18 發表
係啦,我真係好心急好心急呀,仲要等一個星期
等到頸都長埋




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo