跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2261#
發表於 06-2-20 14:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

生男生女圖 Boy or Girl?

中國在七百年前的皇家墓地裡發現了這幅生男生女圖。這幅圖現在保存在北京科學院。它已被成千上萬的人所證實。據說其準確達99%•

豎行﹕懷孕的月份
橫行﹕年齡(懷孕時的歲數+ 9個月)
交叉處即為結果 (男孩或女孩)

網主及一些朋友們測試近20個小孩,全部正確。讓人驚嘆﹗您不妨試試 。
http://www.xyprc.com/news66.htm


珍珠宮

積分: 33190


2262#
發表於 06-2-20 14:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

星期六朝早好開心,
elise同我一齊訓,
佢訓醒時, 我仲未好醒,
我依然合埋眼,
佢就鍚左我塊面2淡仲叫我媽媽,
震震聽到elise錫我有聲,
係咁叫我叫elise鍚佢.


伯爵府

積分: 18644


2263#
發表於 06-2-20 14:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

Karen,

Ok!我都PM我mobile no.比你for reference
(If 我call你,你知係我)

咁26Feb我同Harry會同大家見面
(除非Harry打完針有唔妥.... )當然唔好

Buffet......我應該唔會去 因為以我單拖的力量只可以維持幾粒鐘已係極限 !!


so,我好佩服你地可以咁勁



伯爵府

積分: 17729


2264#
發表於 06-2-20 14:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

lum c 人啦.....
CarMan 寫道:
星期六朝早好開心,
elise同我一齊訓,
佢訓醒時, 我仲未好醒,
我依然合埋眼,
佢就鍚左我塊面2淡仲叫我媽媽,
震震聽到elise錫我有聲,
係咁叫我叫elise鍚佢.


伯爵府

積分: 17729


2265#
發表於 06-2-20 14:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

c
咁快就找到資料......不過,我開唔到黎睇 :-( :-(

SZEYUEN 寫道:
生男生女圖 Boy or Girl?

中國在七百年前的皇家墓地裡發現了這幅生男生女圖。這幅圖現在保存在北京科學院。它已被成千上萬的人所證實。據說其準確達99%•

豎行﹕懷孕的月份
橫行﹕年齡(懷孕時的歲數+ 9個月)
交叉處即為結果 (男孩或女孩)

網主及一些朋友們測試近20個小孩,全部正確。讓人驚嘆﹗您不妨試試 。


琥珀宮

積分: 165356


2266#
發表於 06-2-20 14:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

anson都係咁都唔知點解會識
我地都冇教佢
不過真係心都甜晒
攪到我琴晚好掛住anson

CarMan 寫道:
星期六朝早好開心,
elise同我一齊訓,
佢訓醒時, 我仲未好醒,
我依然合埋眼,
佢就鍚左我塊面2淡仲叫我媽媽,
震震聽到elise錫我有聲,
係咁叫我叫elise鍚佢.


大宅

積分: 3065


2267#
發表於 06-2-20 14:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

elise 好叻好乖呀!
樂樂而家都未識叫媽媽,
其他都識係媽媽佢唔識叫,
有時就會叫成娃娃


男爵府

積分: 8305


2268#
發表於 06-2-20 15:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

震震咪落口水啦......
CarMan 寫道:
星期六朝早好開心,
elise同我一齊訓,
佢訓醒時, 我仲未好醒,
我依然合埋眼,
佢就鍚左我塊面2淡仲叫我媽媽,
震震聽到elise錫我有聲,
係咁叫我叫elise鍚佢.


子爵府

積分: 10440


2269#
發表於 06-2-20 15:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

叻,

唔知可唔可以幫我買呀.
happy_mother 寫道:
hellobaby,
你使唔使叻叻幫手


侯爵府

積分: 21537


2270#
發表於 06-2-20 15:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

你哋唔好咁啦! Mr Yu唔係專業影相佬,
佢只係有部好少少嘅相機咋
一陣影得唔好就大鑊啦!

叻姐,
上次valerie已經有幾張沙龍啦
仲有Mr Yip部相機都唔弱喎
Valeriemama 寫道:

大嫂
valerie 都要幾張

[quote]
紅孩兒 寫道:
敏敏,

if 到, 麻煩Mr. Yu 幫樂樂影幾張相wor!
[/quote]


大宅

積分: 3548


2271#
發表於 06-2-20 15:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

生男生女圖
可唔可以send一份比我呀??
swingBB 寫道:
c
咁快就找到資料......不過,我開唔到黎睇 :-( :-(

[quote]
SZEYUEN 寫道:
生男生女圖 Boy or Girl?

中國在七百年前的皇家墓地裡發現了這幅生男生女圖。這幅圖現在保存在北京科學院。它已被成千上萬的人所證實。據說其準確達99%•

豎行﹕懷孕的月份
橫行﹕年齡(懷孕時的歲數+ 9個月)
交叉處即為結果 (男孩或女孩)

網主及一些朋友們測試近20個小孩,全部正確。讓人驚嘆﹗您不妨試試 。
[/quote]


大宅

積分: 3065


2272#
發表於 06-2-20 15:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

貓,

問多次, 你地係邊度返pg呀?


伯爵府

積分: 17729


2273#
發表於 06-2-20 15:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

紅孩兒
小朋友係咁啦.......swing 就算識講好多野,但係唔係你叫佢就講,只係佢自己鍾意就講出黎,所以可能佢識講不過唔出聲,你就唔知law.......同埋,佢地依家講野都唔係自己識聽佢講咩,所以多d同佢玩,同佢傾多d.......就知佢想點啦.....

紅孩兒 寫道:
elise 好叻好乖呀!
樂樂而家都未識叫媽媽,
其他都識係媽媽佢唔識叫,
有時就會叫成娃娃


琥珀宮

積分: 165356


2274#
發表於 06-2-20 15:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)



生男生女圖 Boy or Girl?

中國在七百年前的皇家墓地裡發現了這幅生男生女圖。這幅圖現在保存在北京科學院。它已被成千上萬的人所證實。據說其準確達99%•

豎行﹕懷孕的月份
橫行﹕年齡(懷孕時的歲數+ 9個月)
交叉處即為結果 (男孩或女孩)

網主及一些朋友們測試近20個小孩,全部正確。讓人驚嘆﹗您不妨試試 。
http://www.xyprc.com/news66.htm[/quote]


侯爵府

積分: 20995


2275#
發表於 06-2-20 15:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

搬緊位, 唔得閒
happy_mother 寫道:
sbb,
快d比個explanation 我
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 18644


2276#
發表於 06-2-20 15:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

Karen,

Please check


侯爵府

積分: 21537


2277#
發表於 06-2-20 15:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

wendy,
收到啦! 星期日見
Hin.com 寫道:
Karen,

Please check


大宅

積分: 3548


2278#
發表於 06-2-20 15:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

如果係中國n年前既發明
咁 月份應該係農曆定 新曆??
年齡係計 (許)齡, 定實際年齡??????


伯爵府

積分: 17729


2279#
發表於 06-2-20 15:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

gogo
你想生仔定生女呀???????????
[quote]
gogoMa 寫道:
生男生女圖
可唔可以send一份比我呀??


公爵府

積分: 27329


2280#
發表於 06-2-20 15:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


幫得到 1 定幫
因為我好近, 隨時都買到, 除非無貨
只不過我真係想比你地睇左
你地再決定買唔買
我岩唔代表你地都岩架
明天睇左相先啦


hellobaby888 寫道:
叻,

唔知可唔可以幫我買呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo