心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1847


2261#
發表於 07-1-8 14:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hi 各位好
我都好耐無入黎了, lee兩日天氣凍左, 大家的小朋友幾好嗎 ?

雪文
我大仔都試過'鼻竇炎', 食左藥就無事的了.
係啦.. 你阿女用豬油膏沖涼係未冇身痕喇. 咁我都買黎比我隻佬試下先. thank you.

BBMaMe
點解仔仔睇咁耐e生都吾好呀 ? 有無同佢轉下e生呀 ? 仲有無食藥呀 ?
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2262#
發表於 07-1-8 16:14 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailiford, 昨天先第一次用, 不過我自己都親自試驗, 係幾好. 同埋AQ cream都可以的, 沖完好滑, 你去萬O 睇吓, 上周我見買二觀 $59.9


Check PM please.



[quote]
cailford 寫道:

雪文
我大仔都試過'鼻竇炎', 食左藥就無事的了.
係啦.. 你阿女用豬油膏沖涼係未冇身痕喇. 咁我都買黎比我隻佬試下先. thank you.

生日月, 開心過


子爵府

積分: 14241


2263#
發表於 07-1-10 10:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

MORNING, 開始無咁cold 啦.

唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2264#
發表於 07-1-10 10:55 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唉, 可能天氣轉, 阿仔呢兩晚無啦啦又夜咳啦...............唉................


子爵府

積分: 14241


2265#
發表於 07-1-10 11:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HINMA

俾多啲warm water 佢同食瞓覺藥先囉.
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2266#
發表於 07-1-10 13:13 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HEIHEI

已經比左架啦.............唉................都咳...............唉


大宅

積分: 4014


2267#
發表於 07-1-10 13:31 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文, cailford

豬油膏沖涼>>點樣囉沖架??
我只用來當BODY CREAM搽....囉來沖都得架, 要過水嗎 ?

我仔都係...林天光成日無啦啦係到咳....我都好驚呀!!
你地重有無比佢地SWIM呀 ? 我重有比佢係福記SWIM, 不過上個星期日來話D水好凍....咁點好呢 ?


大宅

積分: 1847


2268#
發表於 07-1-10 15:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy/heihei媽
今日雖然溫度高左, 但係無太陽, 我都覺得好 呀.

hinhinmummy
咁有無比阿仔食藥呀 ? 我果個都係有咳呀 :cry:

sally1
我無買黎豬油端沖涼呀 ? 本來諗住買比隻佬沖, 但佢話吾駛未吾買law
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2269#
發表於 07-1-10 15:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Microsoft Windows XP Professional 繁體中文版 (盒面包裝已拆, 只限一套)

原價: HK$ 2430

五折價$1200

有無人有興趣呀 ? 我細佬有呀, 等我post上二手買賣先.
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2270#
發表於 07-1-10 16:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位, 瑪麗打電話來, 亞仔X光出咗來, 要吃消炎葯呀 :-( :-(

sally, 我係先濕身, 再攞一 pat當係咁肥皂, 搽係身. 唔夠又一pat, 咁佢會溶的, 好似沖涼液咁, 最後沖身加, 之後就會全身滑滑啦. dirty 地方就用沖涼液先洗一次.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2271#
發表於 07-1-10 16:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILROD

有食..............


子爵府

積分: 14241


2272#
發表於 07-1-10 21:17 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

minnie

點解瑪麗會話你仔xx炎呀?? 有咩病"精"架??
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2273#
發表於 07-1-11 09:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位早晨, 有經驗的媽媽幫我睇吓 : 昨天回院取了14日的抗生素 Augmentin, 昨晚10時吃了第一次藥後睡覺, 2小時後咳嗽數次後大叫肚子痛, 表現氣喘. 之後嘔吐, 再去廁所拉稀, 期間表現痛苦, 過後才回復正常可以入睡.

請問有無小朋友服用過此葯呀 ? 我已fax去醫院問醫生, 而家等復.
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2274#
發表於 07-1-11 09:44 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽 , 我話佢听好多鼻水, 晚晚鼻塞, 咁醫生按他面上鼻子上, 左, 右. 再檢查, 照X 光後得出的結果
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2275#
發表於 07-1-11 09:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

我個女同仔都試過鼻竇炎, 都係要食Augmentin, 仔就食一樽樽的藥粉加水, 女就食藥丸

至於你仔的徵狀, 就無試過啦, 但食左抗生素, 係會有小小肚瀉的徵狀出現的, 但點都吾會一食就有肚瀉, 會吾會食錯左野呢?

呢隻藥最小要食14日架


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2276#
發表於 07-1-11 10:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy,多謝你呀. 佢係吃完二小時後發生的. 咁我等醫生俾荅復我先, 睇吓點.

係唔係我哋無吃飯時吃呢 ? 我係睡覺時俾佢吃的.

我想問吓, 佢係要早晚各吃一次的, 咁如果肚瀉的話, 返學不是很麻煩嗎 ? ( 因我仔之前吃其老抗生素未發生過此情形)
生日月, 開心過


子爵府

積分: 14241


2277#
發表於 07-1-11 10:41 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Augmentin 係好common 既消炎藥wor
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2278#
發表於 07-1-11 11:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位, 醫院打俾我, 首先醫生話呢種抗生素係好平常的葯, 不要停用, 再con't俾佢用. 明天回去復診. 可能有其它問題, 希望我仔無啦:-( :-(

我俾姑娘 呀, 做咩今日仲俾亞仔返學, 我話今日有三科考試, 咁佢話考試係C物來的, 你自己亞仔的身體係重要
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2279#
發表於 07-1-11 11:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

同我估計一樣law, 就算隻藥真係有反應, 都吾會食完即刻有law...............

返去車下, 同埋如果是我, 就會觀察多一兩日先law, 因為大人平時都會有一兩次肚all啦..............


大宅

積分: 1847


2280#
發表於 07-1-11 13:51 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
入黎睇到你話阿仔的情況, 真係替你擔心喇. 佢考試考到幾時呀 ? 考完後就等佢休息番一兩日了.
我大仔都試過鼻竇炎, 不過我吾記得佢食咩藥了, 但係這病都吾算係好嚴重的. 依指示食晒藥就好的了. 你話仔仔痾嘔... 係未真係無飽肚食呀 ? 佢吾係痾好多次麻 ? 咁今日食藥有無問題呀 ?
:wave:  :wave:  :wave:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo