跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2281#
發表於 08-10-20 14:40 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 14:22 發表
咪重早過返工,好辛苦喎


係呀...早過返工...
因為平日返工有村巴搭...
假日冇村巴...
要搭巴士出旺角再轉地鐵..
好麻煩!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2282#
發表於 08-10-20 14:41 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 14:23 發表


咁比咩謙謙食呀,
好唔好玩...


照比佢食齋同飯...
齋就食豆腐...菇菇...

玩就ma..ma地...
主要去搭360+大佛+大澳...
同埋琴日都幾熱同幾曬下!

[ 本文章最後由 hellohelloruby 於 08-10-20 14:45 編輯 ]


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2283#
發表於 08-10-20 14:41 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 14:23 發表
你地今個星期六得唔得閒出黎呀,我地好似好耐冇聚過咁


我今個星期六唔得呀...
有fd剛生咗...
去探BB!


大宅

積分: 1143


2284#
發表於 08-10-20 14:42 |只看該作者
d金咁貴,如果唔係飲茶係唔好買金化算好多
原文章由 NDS 於 08-10-20 14:27 發表

送條金鏈仔都唔小嘢..
我琴日睇嗰d手鏈都要$4500以上,
手鏈都好重秤ga..
反而龍鳳鈪重輕...


大宅

積分: 1143


2285#
發表於 08-10-20 14:44 |只看該作者
係呀,有套電視劇追下個人都冇咁悶
原文章由 NDS 於 08-10-20 14:30 發表

係呀..
開始做台慶劇,
我地d全職媽媽有d劇追下..
有時做埋d垃圾戲就好鬼悶...


大宅

積分: 3832


2286#
發表於 08-10-20 14:46 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 14:41 發表


我今個星期六唔得呀...
有fd剛生咗...
去探BB!

我都有fd生咗, 10月18日生, 仲係醫院


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2287#
發表於 08-10-20 14:52 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 14:46 發表

我都有fd生咗, 10月18日生, 仲係醫院


呢排好多人生...
我個fd10月6日生...
有個同事10月14日生...


大宅

積分: 1805


2288#
發表於 08-10-20 14:58 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 14:52 發表


呢排好多人生...
我個fd10月6日生...
有個同事10月14日生...

wa..咁多fd生bb,
謙謙又多d朋友仔陪..


大宅

積分: 1143


2289#
發表於 08-10-20 15:00 |只看該作者
我都有fd生左,應該今個星期日會去探佢


大宅

積分: 3832


2290#
發表於 08-10-20 15:01 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 14:36 發表

係呀..好似文朗呢個年紀仲啱玩ka..
可以四圍探索下,又係室內有冷氣舒服d..
仲要玩成日都得..

佢單係運動兢技場已經玩到唔肯走 . . . 係個supermarket係咁玩個cashier, 好鍾意"du"bar code, 仲有lifting, 好好玩


大宅

積分: 1143


2291#
發表於 08-10-20 15:14 |只看該作者
屯門有冇車直接到呢?
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 15:01 發表

佢單係運動兢技場已經玩到唔肯走 . . . 係個supermarket係咁玩個cashier, 好鍾意"du"bar code, 仲有lifting, 好好玩


大宅

積分: 3832


2292#
發表於 08-10-20 15:15 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-20 15:14 發表
屯門有冇車直接到呢?

260x 可以係對面落車


大宅

積分: 3832


2293#
發表於 08-10-20 15:19 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-20 14:41 發表


我今個星期六唔得呀...
有fd剛生咗...
去探BB!

咁我地再定另一日, 我都好想再聚一聚


大宅

積分: 3832


2294#
發表於 08-10-20 15:20 |只看該作者
今日好齊人喎
Ruby
Jessica
NDS
喵喵
Margaret


大宅

積分: 3832


2295#
發表於 08-10-20 15:20 |只看該作者
NDS,
幾時約你,俾番d 衫仔你呀?


大宅

積分: 1805


2296#
發表於 08-10-20 15:32 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 15:01 發表

佢單係運動兢技場已經玩到唔肯走 . . . 係個supermarket係咁玩個cashier, 好鍾意"du"bar code, 仲有lifting, 好好玩

係呀..喺嗰度逗留得最耐..
軒軒就最鐘意喺supermarket度玩..


大宅

積分: 1805


2297#
發表於 08-10-20 15:34 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 15:20 發表
NDS,
幾時約你,俾番d 衫仔你呀?

我想星期五先攞..
你方便嗎?


大宅

積分: 3832


2298#
發表於 08-10-20 15:36 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 15:34 發表

我想星期五先攞..
你方便嗎?

ok, no problem, call me on Friday.


大宅

積分: 1805


2299#
發表於 08-10-20 15:39 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-20 15:20 發表
今日好齊人喎
Ruby
Jessica
NDS
喵喵
Margaret

係wo..今日好齊人..

唔知你地平日有無自己敷mask習慣,
最近網上好hit嗰隻''我的美麗日記''mask
我買咗嚟試$69盒/10片
都ok wo..


大宅

積分: 3832


2300#
發表於 08-10-20 16:12 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-20 15:39 發表

係wo..今日好齊人..

唔知你地平日有無自己敷mask習慣,
最近網上好hit嗰隻''我的美麗日記''mask
我買咗嚟試$69盒/10片
都ok wo..

我都有用,但係cream果種, 我唔可以係屋企敷一片果種, 文朗實攪攪震
我無聽過你講呢隻呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo