自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38944


2281#
發表於 08-7-25 09:49 |只看該作者
cherry出街唔俾我哋拖手ga,要自己行,真係驚有日會走失左
尋日同佢去買餸仲搞笑,我叫佢行快d(因為阻住d人行),佢答我:我睇緊嘢ar.... 真係唔知好嬲定好笑......

月希.....會唔會駿駿開始有佢自己想法,想你哋注意佢多d,所以先至咁呢
原文章由 月希 於 08-7-25 09:43 發表


我成日帶丫..以前帶佢去街好開心..佢又乖...我都去得好舒服..
依家我唔想成日出街囉..因為佢好煩好曳..次次去完街我都要發火既....


珍珠宮

積分: 41557


2282#
發表於 08-7-25 09:53 |只看該作者
morning all~~~~~~~


珍珠宮

積分: 35688


2283#
發表於 08-7-25 09:56 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 09:08 發表



早呀tkk .....1皮=10k




嘩... 大出血呀... 電子野果邊唔行過去...


侯爵府

積分: 24890


2284#
發表於 08-7-25 09:56 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-7-25 09:10 發表



早呀月希 .....我仲有啲同學未結婚mouth:

我有個中一女同學到依加都未拍過拖,佢呀媽以為佢「基」 mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 35688


2285#
發表於 08-7-25 09:58 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 09:11 發表
個小朋友咪好唔開心lor......



當然唔開心啦, 上普通話堂老師一叫佢...羅友...即刻笑哂咯... 佢名廣東音唔錯架...mouth:


侯爵府

積分: 24890


2286#
發表於 08-7-25 10:00 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-7-25 09:53 發表
morning all~~~~~~~

morning Qbb


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2287#
發表於 08-7-25 10:03 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 09:49 發表
cherry出街唔俾我哋拖手ga,要自己行,真係驚有日會走失左
尋日同佢去買餸仲搞笑,我叫佢行快d(因為阻住d人行),佢答我:我睇緊嘢ar.... 真係唔知好嬲定好笑......

月希.....會唔會駿駿開始有 ...


因為由初初學行開始..我就唔比駿駿自己行...出街一定要拖手..所以依樣佢都OK..發脾氣還發脾氣..叫佢都會拖住...

我都知係駿駿大左多左好多自己既主見...但係都唔駛咁曳架


珍珠宮

積分: 35688


2288#
發表於 08-7-25 10:03 |只看該作者
原文章由 CICISASA 於 08-7-25 09:56 發表

我有個中一女同學到依加都未拍過拖,佢呀媽以為佢「基」 mouth: mouth:



我小學女同學住我樓下... 又係未拍拖mouth: 我有d同事大我六七年既又係咁多年都無...死未...mouth: mouth: 生得女多都好驚...mouth:


珍珠宮

積分: 35688


2289#
發表於 08-7-25 10:04 |只看該作者
溫得書黎又夠鐘... 又輪到亞三... 下午見...


侯爵府

積分: 23660


2290#
發表於 08-7-25 10:05 |只看該作者
Good morning everyone!!!

第一時間去溫 書先!!


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2291#
發表於 08-7-25 10:08 |只看該作者
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 10:03 發表



我小學女同學住我樓下... 又係未拍拖mouth: 我有d同事大我六七年既又係咁多年都無...死未...mouth: mouth: 生得女多都好驚...mouth:


所以我成日話生仔好呢


侯爵府

積分: 23660


2292#
發表於 08-7-25 10:11 |只看該作者
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 10:03 發表



我小學女同學住我樓下... 又係未拍拖mouth: 我有d同事大我六七年既又係咁多年都無...死未...mouth: mouth: 生得女多都好驚...mouth:


都唔一定係 lee 個年代既, 我姑姐大我9年. 佢有3個好好朋友既中學同學到依家4x 都未結婚亦無男朋友. 次次聚會姑姐都唔帶小朋友出席,因為其他3位會有少少感懷身世. mouth:


珍珠宮

積分: 38944


2293#
發表於 08-7-25 10:13 |只看該作者
靖靖早晨...
原文章由 小小靖 於 08-7-25 09:53 發表
morning all~~~~~~~


侯爵府

積分: 23660


2294#
發表於 08-7-25 10:15 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 09:30 發表
我呢度得個泳池仔咋 ,對cherry嚟講就大lor,俾佢日日落去浮吓浮吓,消耗吓佢d精力都幾好ga....


次次浮完水, hh 都瞓到c豬甘!! 晞爸都係 


珍珠宮

積分: 38944


2295#
發表於 08-7-25 10:16 |只看該作者
唉....童年陰影....
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 09:58 發表



當然唔開心啦, 上普通話堂老師一叫佢...羅友...即刻笑哂咯... 佢名廣東音唔錯架...mouth:


珍珠宮

積分: 41557


2296#
發表於 08-7-25 10:18 |只看該作者
原文章由 CICISASA 於 08-7-25 10:00 發表

morning Qbb



morning cisa


珍珠宮

積分: 38944


2297#
發表於 08-7-25 10:18 |只看該作者
但點解仲咁多人北上搵老婆ge....
原文章由 tkkmama 於 08-7-25 10:03 發表



我小學女同學住我樓下... 又係未拍拖mouth: 我有d同事大我六七年既又係咁多年都無...死未...mouth: mouth: 生得女多都好驚...mouth:


珍珠宮

積分: 38944


2298#
發表於 08-7-25 10:19 |只看該作者
可能係過度期......慢慢嚟la.....
原文章由 月希 於 08-7-25 10:03 發表


因為由初初學行開始..我就唔比駿駿自己行...出街一定要拖手..所以依樣佢都OK..發脾氣還發脾氣..叫佢都會拖住...

我都知係駿駿大左多左好多自己既主見...但係都唔駛咁曳架 ...


珍珠宮

積分: 41557


2299#
發表於 08-7-25 10:19 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-7-25 10:13 發表
靖靖早晨...



monmon早丫


禁止訪問

積分: 34179


2300#
發表於 08-7-25 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo