在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40434


2281#
發表於 09-1-12 14:29 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 13:12 發表

初初寫係咁架, 慢慢黎啦, 家下諾諾有時都會寫到好肉酸架, 睇佢有無心機寫.
但老師話唔好擦太多, 話佢地會有挫敗感喎, 有時寫得差, 等老師圈返佢, 好過我地家長擦. ...


唔係我心急, 係老師要求我地要多加留意, 佢話家下唔盡力幫佢改善問題, 遲d寫d深ga字會更加辛苦, 更加唔願做


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2282#
發表於 09-1-12 14:33 |只看該作者
食啦食啦~


原帖由 tattat 於 09-1-12 13:09 發表
咁就要睇下大家夾唔夾到時間先得啦


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


2283#
發表於 09-1-12 14:33 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:29 發表


唔係我心急, 係老師要求我地要多加留意, 佢話家下唔盡力幫佢改善問題, 遲d寫d深ga字會更加辛苦, 更加唔願做

Hi All 我返啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2284#
發表於 09-1-12 14:44 |只看該作者
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 14:23 發表



tat, 仲未知呀, 我估返埋23號度啦.
你呢 ?

仲未知呢, 不過應該都同你差不多, 返埋23號, 2號開工掛. 今年都幾多人2號開工呀


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2285#
發表於 09-1-12 14:44 |只看該作者
唔... 回想起叉燒仔既年代...

e. 我好似無呢方面既記憶?





原帖由 phibow 於 09-1-12 14:29 發表


唔係我心急, 係老師要求我地要多加留意, 佢話家下唔盡力幫佢改善問題, 遲d寫d深ga字會更加辛苦, 更加唔願做


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2286#
發表於 09-1-12 14:46 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:29 發表


唔係我心急, 係老師要求我地要多加留意, 佢話家下唔盡力幫佢改善問題, 遲d寫d深ga字會更加辛苦, 更加唔願做

明白, 咁希望豆豆努力啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2287#
發表於 09-1-12 14:47 |只看該作者
原帖由 abbytang 於 09-1-12 14:33 發表

Hi All 我返啦
HIHI ABBY


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2288#
發表於 09-1-12 14:48 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 14:44 發表
唔... 回想起叉燒仔既年代...

e. 我好似無呢方面既記憶?


X人痴呆


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2289#
發表於 09-1-12 14:53 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-12 14:44 發表

仲未知呢, 不過應該都同你差不多, 返埋23號, 2號開工掛. 今年都幾多人2號開工呀

我同你一樣呀!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2290#
發表於 09-1-12 14:55 |只看該作者
係鬼~

我估係因為佢返全日, 好多hw都係學校做好, 所以我無咩機會留意佢呀

原帖由 tattat 於 09-1-12 14:48 發表

X人痴呆


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2291#
發表於 09-1-12 14:55 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:29 發表


唔係我心急, 係老師要求我地要多加留意, 佢話家下唔盡力幫佢改善問題, 遲d寫d深ga字會更加辛苦, 更加唔願做

我貞晶都係咁架,不過我就由佢,到老師睇完返黎我會話佢知因為佢寫得唔太靚先會得兩個印,靚 d 架會有3個印,等佢自己下次寫靚 d!


珍珠宮

積分: 40434


2292#
發表於 09-1-12 14:56 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 14:44 發表
唔... 回想起叉燒仔既年代...

e. 我好似無呢方面既記憶?



會唔會因為佢係學校做晒呢


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2293#
發表於 09-1-12 14:56 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 14:55 發表
係鬼~

我估係因為佢返全日, 好多hw都係學校做好, 所以我無咩機會留意佢呀

我仲想話你又 show off,因叉燒仔唔駛你煩呢樣野 tim!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2294#
發表於 09-1-12 14:58 |只看該作者
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 14:22 發表



暫時都ok架, 遲d就唔知啦.

嘻,我見過佢啦,都幾好笑容呀!


珍珠宮

積分: 40434


2295#
發表於 09-1-12 14:59 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:55 發表

我貞晶都係咁架,不過我就由佢,到老師睇完返黎我會話佢知因為佢寫得唔太靚先會得兩個印,靚 d 架會有3個印,等佢自己下次寫靚 d!


豆豆唔係寫得唔靚咁簡單
係坐姿, 執筆姿勢同空間感都好有問題, 仲有佢唔多願寫, 老師就話而家剛開始寫都仲可以接受, 但遲d冇改善就對豆豆影響好大lor


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2296#
發表於 09-1-12 15:01 |只看該作者
叉燒新學年開始了~

我發覺佢功課簿d字突然靚左


新功課簿寫靚d, keep 2-3次就打會原形.... 記得我細個時都係甘樣

原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:55 發表

我貞晶都係咁架,不過我就由佢,到老師睇完返黎我會話佢知因為佢寫得唔太靚先會得兩個印,靚 d 架會有3個印,等佢自己下次寫靚 d!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2297#
發表於 09-1-12 15:03 |只看該作者
其實佢地平時無寫字都有填色啦, 都係差唔多o者... 應該問題不大 & 手仔大d自然會好d啦
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:59 發表


豆豆唔係寫得唔靚咁簡單
係坐姿, 執筆姿勢同空間感都好有問題, 仲有佢唔多願寫, 老師就話而家剛開始寫都仲可以接受, 但遲d冇改善就對豆豆影響好大lor ...


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2298#
發表於 09-1-12 15:03 |只看該作者
叻女~

原帖由 phibow 於 09-1-12 14:56 發表


會唔會因為佢係學校做晒呢


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2299#
發表於 09-1-12 15:11 |只看該作者
我邊有成日show off jack
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:56 發表

我仲想話你show off,因叉燒仔唔駛你煩呢樣野 tim!


子爵府

積分: 11468


2300#
發表於 09-1-12 15:12 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 15:03 發表
叻女~



我真係好難先上得 O黎 同你地傾計, 又要比人成日夾住, 好老土!


係呢! 各位有無空去食吓團年飯呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo