立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 tattat 於 09-1-12 13:12 發表 初初寫係咁架, 慢慢黎啦, 家下諾諾有時都會寫到好肉酸架, 睇佢有無心機寫. 但老師話唔好擦太多, 話佢地會有挫敗感喎, 有時寫得差, 等老師圈返佢, 好過我地家長擦. ...
侯爵府
積分: 21093
原帖由 tattat 於 09-1-12 13:09 發表 咁就要睇下大家夾唔夾到時間先得啦
積分: 24868
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:29 發表 唔係我心急, 係老師要求我地要多加留意, 佢話家下唔盡力幫佢改善問題, 遲d寫d深ga字會更加辛苦, 更加唔願做
水晶宮
積分: 59007
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 14:23 發表 tat, 仲未知呀, 我估返埋23號度啦. 你呢 ?
原帖由 abbytang 於 09-1-12 14:33 發表 Hi All 我返啦
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 14:44 發表 唔... 回想起叉燒仔既年代... e. 我好似無呢方面既記憶?
積分: 34435
原帖由 tattat 於 09-1-12 14:44 發表 仲未知呢, 不過應該都同你差不多, 返埋23號, 2號開工掛. 今年都幾多人2號開工呀
原帖由 tattat 於 09-1-12 14:48 發表 X人痴呆
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 14:55 發表 係鬼~ 我估係因為佢返全日, 好多hw都係學校做好, 所以我無咩機會留意佢呀
原帖由 雲兒白 於 09-1-12 14:22 發表 暫時都ok架, 遲d就唔知啦.
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:55 發表 我貞晶都係咁架,不過我就由佢,到老師睇完返黎我會話佢知因為佢寫得唔太靚先會得兩個印,靚 d 架會有3個印,等佢自己下次寫靚 d!
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:59 發表 豆豆唔係寫得唔靚咁簡單 係坐姿, 執筆姿勢同空間感都好有問題, 仲有佢唔多願寫, 老師就話而家剛開始寫都仲可以接受, 但遲d冇改善就對豆豆影響好大lor ...
原帖由 phibow 於 09-1-12 14:56 發表 會唔會因為佢係學校做晒呢
原帖由 ChingChing730 於 09-1-12 14:56 發表 我仲想話你又 show off,因叉燒仔唔駛你煩呢樣野 tim!
子爵府
積分: 11468
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-12 15:03 發表 叻女~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy