我記得我記得 ~~~~
我仲講過男人之家咁怕凍,哈哈 !!!
Lokyee:
我都講定生日快樂先 !!!
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:34 發表 
Laura,
我好同意gumgum講既,bb一旦習慣左
著少件都會好怕凍!!!!
我老公係人版, 頭先我話我99既行為, 佢就係想train到我b女似佢daddy卦
上年過年,有幾凍我地都知啦,係咪
但係我老公一個人要come 4張被,仲話凍!!!!!
...
SirSir1歲生日最想收到D咩?
(((((美白產品)))))