懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2281#
發表於 08-12-8 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1471


2282#
發表於 08-12-8 14:42 |只看該作者
無錯係b女來ga, 不過有時都比人認錯係囝囝.

原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:35 發表




又來多個新成員,歡迎呀!^^


睇個樣應該係b女啦,係咪呀?? (唔敢太肯定,因為尋日係荃新換片片時, 見到有個bb,我地晴晴同佢打招呼....我地以為係哥哥,原來係姐姐=.= so sorry!!)

幾多號出世架^^ ...


洋房

積分: 451


2283#
發表於 08-12-8 14:44 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:35 發表





妳記得呀!!!
好感動,多謝曬呀!!!

呵呵呵呵呵~我係咪好細心呢... ...送多個cake比你啦


珍珠宮

積分: 31467


2284#
發表於 08-12-8 14:45 |只看該作者
唔係呀, 好女仔樣喎!!!
歡迎你!

原文章由 gaka618 於 08-12-8 14:42 發表
無錯係b女來ga, 不過有時都比人認錯係囝囝.


大宅

積分: 1471


2285#
發表於 08-12-8 14:45 |只看該作者
thanks.

原文章由 applesimon 於 08-12-8 14:41 發表


男爵府

積分: 5810


2286#
發表於 08-12-8 14:46 |只看該作者
我已經對住老公喊咗啦(响電話到)
其實我真係唔想同bb著咁多衫,因為再凍d,著咩呀?
最衰宜家阿囝真係有唔舒服,俾佢哋覺得係唔夠衫,所以病囉...

原文章由 applesimon 於 08-12-8 14:31 發表



唔好屈住係個心,喊出嚟舒服d~~
我平時都係咁~~~
lokyee129 該用戶已被刪除

2287#
發表於 08-12-8 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2288#
發表於 08-12-8 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1471


2289#
發表於 08-12-8 14:48 |只看該作者
thanks, gumgum,

呢張相都算係好女仔la...初初出世個陣, 尤其皺眉的時候, 基本上係一個仔來..

原文章由 gumgum 於 08-12-8 14:45 發表
唔係呀, 好女仔樣喎!!!
歡迎你!
lokyee129 該用戶已被刪除

2290#
發表於 08-12-8 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 451


2291#
發表於 08-12-8 14:51 |只看該作者
哈, 前日坐巴士, 有個婆婆坐隔離撩阿b wor..佢叫阿b做妹妹..我即時同佢講...係囝囝黎架...點知到落車, 佢再講"妹妹byebye喇"

lokyee129 該用戶已被刪除

2292#
發表於 08-12-8 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


2293#
發表於 08-12-8 14:53 |只看該作者
歡迎你呀,gaka...你囡囡好女仔樣呀,點會認錯囝囝架...


別墅

積分: 972


2294#
發表於 08-12-8 14:53 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 13:56 發表
我好唔開心呀,同媽咪嘈咗兩句(其實都係俾佢話我,我冇得出聲...)
媽咪成日話我唔幫bb著多件衫,搞到佢病咗...
其實,bb已著咗一件長袖夾衣,一件長袖底衫,一件背心,佢仲話唔夠,要著多件羊毛底衫...
我真係唔識 ...



唔好唔開心啦...婆婆都係緊張, 我媽咪又係成日話亞b冷, 我聽完就算, 我唔想因為亞b同媽咪嘈, 聽你咁講你亞b真係著好多衫喎


大宅

積分: 2335


2295#
發表於 08-12-8 14:55 |只看該作者
我記得我記得 ~~~~
我仲講過男人之家咁怕凍,哈哈 !!!

Lokyee:
我都講定生日快樂先 !!!



原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:34 發表
Laura,

我好同意gumgum講既,bb一旦習慣左
著少件都會好怕凍!!!!
我老公係人版, 頭先我話我99既行為, 佢就係想train到我b女似佢daddy卦

上年過年,有幾凍我地都知啦,係咪
但係我老公一個人要come 4張被,仲話凍!!!!!
...
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


大宅

積分: 1471


2296#
發表於 08-12-8 14:56 |只看該作者
本來我對粉紅色油麻地, 依家都要買多啲呢啲色的衫比佢.


原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:49 發表




我B女 都係咁!!!!

而家係我刻意同佢著粉紅色! 所以至慢慢似返個女仔

但係我尋日見到個個,佢又著埋淺藍色呢
我真係以為係仔!
所以之後覺得,我地晴晴都唔係好男仔咋!! ...


別墅

積分: 972


2297#
發表於 08-12-8 14:57 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-8 14:16 發表
我已經投降啦 ,全世界都覺得我同阿囝著唔夠衫,99、姑奶、媽咪同老豆都話著多件衫啦...我覺得好委屈呀



唔係咁啦...我之前都試過有你呢種嘅感受, 所以我依家選擇唔出聲


洋房

積分: 451


2298#
發表於 08-12-8 14:57 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 14:48 發表



係呀,囝囝有個咁細心既mami真係幸褔啦~~

我就粗心大意又冇記性=.=

thanks^_^ 我今次訂個蛋糕係同b女120日一齊慶祝架
好 Q 呀~~~呵呵

咁聽日會唔會請假去玩呀...我想睇下個cake呀, 聽日影番張相post上黎啦

lokyee129 該用戶已被刪除

2299#
發表於 08-12-8 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2300#
發表於 08-12-8 14:59 |只看該作者
原文章由 gaka618 於 08-12-8 14:33 發表
Hello 各位,
我都係0808媽咪, 希望可以join埋你哋一齊傾...多多指教!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo