立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10674
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:51 發表 都唔明點解d人真係咁大膽, 以為飲左少少就無事, 飲左少少都唔應該開車啦....一係就飲醉酒開車, 一係就開快車, 一係就唔守交通規則...呢d都係成日撞死人, 其實呢d真係唔可以輕判... ...
侯爵府
積分: 20768
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:56 發表 唔係掛, 咁都得呀??
禁止訪問
積分: 7207
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:52 發表 撞死人呢d真係要重判, 10年都覺得少呀...
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 10:57 PM 發表 係呀~我地初初以為佢咩事, 咪落車睇吓o羅.. 點知,原來佢瞓著o左覺!!! 不過,就唔係高速公路。
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 22:54 發表 Hi...咁多位靚太你地好嗎?就快過年喇仲有兩日咋.....
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 10:58 PM 發表 做咩咁嬲啫....冇計啦香港D法律判得太過輕喇根本就冇阻嚇作用.......罰坐監咁又點啫俗語都有講啦D人成日話18年後又1條好漢...坐完咪又再o黎過囉
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 22:57 發表 係呀~我地初初以為佢咩事, 咪落車睇吓o羅.. 點知,原來佢瞓著o左覺!!! 不過,就唔係高速公路。
原帖由 毛B 於 09-1-24 10:58 PM 發表 有死刑判死刑添呀
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:58 發表 都唔明, 點解咁都仲要開車, 真係會累死人架嘛.....
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:01 發表 係呀!訓左喇今日冇訓晏覺呀咪早小小訓著左囉...同埋Summy今日又幫我做家務o黎有小小攰呢所以更加早訓
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:01 發表 之前有一單, 都係個司機攰得滯, o係屯門公路揸揸吓車,宗眼瞓, 結果撞車,一家三口c晒呀~
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:00 發表 唔係掛, 係邊呀
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:01 PM 發表 係呀!訓左喇今日冇訓晏覺呀咪早小小訓著左囉...同埋Summy今日又幫我做家務o黎有小小攰呢所以更加早訓
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:01 PM 發表 之前有一單, 都係個司機攰得滯, o係屯門公路揸揸吓車,宗眼瞓, 結果撞車,一家三口c晒呀~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:02 發表 o係屯門泳池o個邊o既公路o羅~
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:02 發表 呢單我無乜印象喎, 幾時呀, 係邊呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy