跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


2281#
發表於 09-1-24 22:57 |只看該作者
D人都痴線架~~~~~~~
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:51 發表



都唔明點解d人真係咁大膽, 以為飲左少少就無事, 飲左少少都唔應該開車啦....一係就飲醉酒開車, 一係就開快車, 一係就唔守交通規則...呢d都係成日撞死人, 其實呢d真係唔可以輕判... ...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2282#
發表於 09-1-24 22:57 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:56 發表

唔係掛, 咁都得呀??

係呀~我地初初以為佢咩事,
咪落車睇吓o羅..
點知,原來佢瞓著o左覺!!!

不過,就唔係高速公路。


禁止訪問

積分: 7207


2283#
發表於 09-1-24 22:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


2284#
發表於 09-1-24 22:58 |只看該作者
有死刑判死刑添呀
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:52 發表



撞死人呢d真係要重判, 10年都覺得少呀...


伯爵府

積分: 18922


2285#
發表於 09-1-24 22:58 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 10:57 PM 發表

係呀~我地初初以為佢咩事,
咪落車睇吓o羅..
點知,原來佢瞓著o左覺!!!

不過,就唔係高速公路。



都唔明, 點解咁都仲要開車, 真係會累死人架嘛.....


子爵府

積分: 10674


2286#
發表於 09-1-24 22:59 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 22:54 發表
Hi...咁多位靚太你地好嗎?就快過年喇仲有兩日咋.....


伯爵府

積分: 18922


2287#
發表於 09-1-24 23:00 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 10:58 PM 發表


做咩咁嬲啫....冇計啦香港D法律判得太過輕喇根本就冇阻嚇作用.......罰坐監咁又點啫俗語都有講啦D人成日話18年後又1條好漢...坐完咪又再o黎過囉




睇到今日報紙真係好心up....呢d人真係等天收佢...


子爵府

積分: 10674


2288#
發表於 09-1-24 23:00 |只看該作者
唔係掛, 係邊呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 22:57 發表

係呀~我地初初以為佢咩事,
咪落車睇吓o羅..
點知,原來佢瞓著o左覺!!!

不過,就唔係高速公路。


伯爵府

積分: 18922


2289#
發表於 09-1-24 23:00 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-24 10:58 PM 發表
有死刑判死刑添呀




禁止訪問

積分: 7207


2290#
發表於 09-1-24 23:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2291#
發表於 09-1-24 23:01 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-24 22:58 發表

都唔明, 點解咁都仲要開車, 真係會累死人架嘛.....

之前有一單,
都係個司機攰得滯,
o係屯門公路揸揸吓車,宗眼瞓,
結果撞車,一家三口c晒呀~


子爵府

積分: 10674


2292#
發表於 09-1-24 23:01 |只看該作者
咁乖呀, 幫你大掃除
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:01 發表


係呀!訓左喇今日冇訓晏覺呀咪早小小訓著左囉...同埋Summy今日又幫我做家務o黎有小小攰呢所以更加早訓


子爵府

積分: 10674


2293#
發表於 09-1-24 23:02 |只看該作者
呢單我無乜印象喎, 幾時呀, 係邊呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:01 發表

之前有一單,
都係個司機攰得滯,
o係屯門公路揸揸吓車,宗眼瞓,
結果撞車,一家三口c晒呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2294#
發表於 09-1-24 23:02 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:00 發表
唔係掛, 係邊呀

o係屯門泳池o個邊o既公路o羅~


伯爵府

積分: 18922


2295#
發表於 09-1-24 23:02 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 11:01 PM 發表


係呀!訓左喇今日冇訓晏覺呀咪早小小訓著左囉...同埋Summy今日又幫我做家務o黎有小小攰呢所以更加早訓


summy真係乖女, 抵錫~


禁止訪問

積分: 7207


2296#
發表於 09-1-24 23:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2297#
發表於 09-1-24 23:03 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-24 23:01 發表
係呀!訓左喇今日冇訓晏覺呀咪早小小訓著左囉...同埋Summy今日又幫我做家務o黎有小小攰呢所以更加早訓

嘩...summy 識幫手做家務呀~
唔知幾時我個仔先識呢...


伯爵府

積分: 18922


2298#
發表於 09-1-24 23:04 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 11:01 PM 發表

之前有一單,
都係個司機攰得滯,
o係屯門公路揸揸吓車,宗眼瞓,
結果撞車,一家三口c晒呀~



我無聽過呢單....係咪好耐架?


子爵府

積分: 10674


2299#
發表於 09-1-24 23:05 |只看該作者
哦~~~真係唔記得喇~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-24 23:02 發表

o係屯門泳池o個邊o既公路o羅~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2300#
發表於 09-1-24 23:05 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-24 23:02 發表
呢單我無乜印象喎, 幾時呀, 係邊呀

我好有印象呀~但幾時呀?
我諗上年年頭咁上下啦...
因為車裡面有個兩三個月大o既bb..
司機係爸爸...媽咪抱住個bb坐後面o架..
點知....唉~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo