跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3899


2281#
發表於 04-12-13 21:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty /金撈媽 / karen..... 我阿b都係成日係背脊位同大肶位漏屎, 但係未試過漏尿喎, 而家用緊huggies nb, 用埋呢幾條會轉pampers s囉... 我搵唔到goon買呀


侯爵府

積分: 24274


2282#
發表於 04-12-13 21:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Cindy:
你修身咁快既?
我雖然望埋去唔係好肥,有d褲都開始著到喇
不過都仲係120lb貨色!!

你近來好嘛?
你隻璁仔越大就越似你老公


侯爵府

積分: 24274


2283#
發表於 04-12-13 21:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
郭立青都唔錯丫 :mrgreen: :mrgreen:


[size=medium]妖...


侯爵府

積分: 24274


2284#
發表於 04-12-13 21:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Karen:
會呀!唔好一下子比佢食太多,慢慢來會好d!
不過如果佢又冇回吐�嘔,都係一件好事!
我隻仔都要滿月左右先食4oz咋!!


都話唔好讚佢,佢頭先呢餐只食到3.5oz!仲要好似逼佢咁,
不斷忟憎大叫兼"文"埋個咀!吹脹!!
唔再讚佢喇!小器小霸王!


大宅

積分: 3899


2285#
發表於 04-12-13 22:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本.... 我就快要返工啦, 12月28呀, 而家間中都會出下街, 等bun bun 揍仔. 修身快真係好開心, 不過仲有大肚腩, 由於仲要喂2-3次夜奶, 所以日頭唔係日日都有精神做運動, 一星期只係做2-3次炸. 尋日想去買jean :evil: 買唔到呀, 要29腰, 唔買住啦, 再瘦d先.


侯爵府

積分: 24274


2286#
發表於 04-12-13 22:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Cindy:
我一月中返工都已經覺得太快!(前0後10)
你仲快呢!
我冇做過運動呀!因為湊仔咁唔夠訓都冇mood做!
剛剛度腰,依家28"! Fit你少少! :mrgreen:
不過重磅過你呢!!


侯爵府

積分: 21537


2287#
發表於 04-12-13 22:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本/cindy,
touch wood! 仔仔食4oz奶都好少嘔奶, 佢好多時都係一次食3oz跟著掃風然後食埋個1oz奶. 希望可以keep住啦!

要幫仔仔洗pat pat, byebye!


子爵府

積分: 13184


2288#
發表於 04-12-13 23:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
金撈 ma
金撈 b 都係一個可愛o既 bb, 不過佢真係有大阿哥風範嘛...

我都買咗 goo'n, 不過都係 s 碼, 冇 nb, 都未 arm 著住, 而家用緊妮飄... 我隻囡漏屎漏尿唔係喺脾位, 係喺背脊位, 佢喺 young 到條片片跌咗落 pat pat 度, 所以後面咪漏 law, 比佢激奀....


car仔,
我個囡都係用妮飄,因為夠細條,我奶奶話要將條片放後d,如果唔係就好容易漏尿漏屎架啦


大宅

積分: 4607


2289#
發表於 04-12-13 23:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

suetlam 寫道:
car仔,
我個囡都係用妮飄,因為夠細條,我奶奶話要將條片放後d,如果唔係就好容易漏尿漏屎架啦


我都整到後面好後, 等我再 try try 先, 再整後 d 睇下得唔得先 ?-( ?-(
該用戶已被刪除

2290#
發表於 04-12-13 23:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2291#
發表於 04-12-13 23:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24274


2292#
發表於 04-12-13 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
rita都係前0後10, 佢就一月尾返工.
前0後10都幾辛苦, 唔知妳地會唔會因為最終唔想再返工而resign呢?

想,但唔會!
我唔做野,單靠老公一份糧,太辛苦呢!!!


大宅

積分: 4613


2293#
發表於 04-12-13 23:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我只仔係漏尿冇漏屎,d衫濕係右腰側,研究過應該係
前面片片短,d尿尿濕晒係前片頭,后面冇咩濕,而家用
goo'n(未生前人地送同推介買落)細碼包得夠高腰,咩
事都冇.
其他bk mami話卓悅唔再入goo'n啦 :evil: :evil:
大d諗住搵3幾只brand各買一包返黎試
有人用過新改良fitti,質量似左pampers,有冇人用
緊可以報下料.
該用戶已被刪除

2294#
發表於 04-12-13 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2295#
發表於 04-12-13 23:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24274


2296#
發表於 04-12-13 23:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:-| :-| :-|

SBB今朝飛左喇!
佢會陣間一兩點左右先去到哥本哈根!
好掛住佢老公呀!
等緊佢電話報平安! :-| :-| :-|


珍珠宮

積分: 33190


2297#
發表於 04-12-14 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi

I'm back la.
今日行街大出血, 買左成3千蚊野


珍珠宮

積分: 33190


2298#
發表於 04-12-14 00:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
佢唔止用條利去頂,佢好似食左FING頭丸咁,一秒可以 fing 個頭 fing 3-4個來回,條頸力驚人.
仲有成日"登"行個人彈後,超級小霸王

exactly 同elise 一樣呀! 我仲以為比左d fing頭佢食添


珍珠宮

積分: 33190


2299#
發表於 04-12-14 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma,

一日5餐奶唔得架.
之前我家姐個女都係咁, 但健康院姑娘話日頭都係迫下佢食, 夜晚先由得佢訓喎.
該用戶已被刪除

2300#
發表於 04-12-14 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo