美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   14


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2281#
發表於 10-10-29 23:13 |只看該作者
就係honey moon出事
我這個星期一路拿住筆記本
諗新食譜的事
完全忘了下星期就出發
我今日才拿拿聲上網plan 行程
((因為我係一個好無安全感的人...我一定要計劃好..才去做的人))

原帖由 elong 於 10-10-29 22:24 發表


捱埋呢個星期你就honey moon啦~~~~
relax relax~~~


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


2282#
發表於 10-10-30 00:52 |只看該作者
你講好ARM呀, 我上星期落咗5LBS後, 一時放肆食咗餐韓烤, 攪到又重番3LBS, 依家努力咗1個星期都未去番新底, 唉..真係浪費晒D時間同金錢, 超後侮.

原帖由 elong 於 10-10-29 22:58 發表



wawawa~~停停停!!
唔好食啦!
你食完,原本只係重1磅
變成重2磅甚至更多!!!!
原本你需要4日去消滅你果1磅
現在你需要1星期時間才能消滅你今日"快樂"換來痛苦的2磅
你白白浪費了1星期時間
呢1星期的減肥program係價值幾百蚊( ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2283#
發表於 10-10-30 09:58 |只看該作者
天氣凍真係會令人想食d暖野喎好野
原帖由 manyu0826 於 10-10-30 00:52 發表
你講好ARM呀, 我上星期落咗5LBS後, 一時放肆食咗餐韓烤, 攪到又重番3LBS, 依家努力咗1個星期都未去番新底, 唉..真係浪費晒D時間同金錢, 超後侮.


子爵府

積分: 10226


2284#
發表於 10-10-30 11:18 |只看該作者
原帖由 manyu0826 於 10-10-29 12:07 發表
會唔會係谷m呀


m 就一定唔係, 不過尋日就排卵, 唔知咁樣有無影響


子爵府

積分: 10226


2285#
發表於 10-10-30 11:19 |只看該作者
lee 幾日天氣凍, 磅數好似無咩點跌.....其實都無亂食野la......


洋房

積分: 70


2286#
發表於 10-10-30 12:52 |只看該作者
無錯,我浪費左1星期時間...
不過偷食到好耐無食的野嗰刻真係好痛快....
但今朝同明天變左要做2PART運動....
其實我早餐不嬲都唔塗牛油的, 見C嗰日就食左,有時我又食梳打餅當縠...唔知係咪咁就會重左, 加上嗰日M到...


洋房

積分: 70


2287#
發表於 10-10-30 16:39 |只看該作者
我仲未LABEL上班,但想問下一份脂即係有幾g脂同carbohydrates, 我想食乜餅乜糕嗰d


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2288#
發表於 10-10-30 17:08 |只看該作者
5g的fat = 1份脂肪
原帖由 bigpotato123 於 10-10-30 16:39 發表
我仲未LABEL上班,但想問下一份脂即係有幾g脂同carbohydrates, 我想食乜餅乜糕嗰d


洋房

積分: 70


2289#
發表於 10-10-30 17:15 |只看該作者
其實除左睇PROTEIN, CARBOHYDRATE, 卡路里睇唔睇架, 佢地又係點對架..感謝!!!


民房

積分: 50


2290#
發表於 10-10-30 20:19 |只看該作者
原帖由 elong 於 10-10-28 22:58 發表
呢2日天氣涼了
各位保重啊
見到d boot好想買(入面有層毛毛果d)
以前甘大隻好難買boot
就算買到甘arm有d款式筒圍比較大
都sip唔入褲腳(因為剛剛好)
而家瘦左,雖然我矮腳唔長
但今年一定要買對boot
仲要係牛仔褲腳sip入去甘 ...

咁啱呀~~~我都係12月要做姊妹呀~~~大家加油呀~~~我今年都想買 boot 呀, 仲記得舊年去買boot 比一間鋪的死人sales 串我, 我決定今年要再去噃嗰間鋪~~如果個sales 仲在, 我一定要 mok 佢棚牙呀, 要報仇~~ ~~~


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2291#
發表於 10-10-30 20:47 |只看該作者
低卡..唔代表係低脂肪的食物
因為米記標榜係食物均衡..所以會detail d
睇肉類呀,五穀類...
我有一張當年...我用左兩個星期
減到達標後...營養師才肯送比我的對換表

比d時間我...這兩天影左後
po上來益大家
原帖由 bigpotato123 於 10-10-30 17:15 發表
其實除左睇PROTEIN, CARBOHYDRATE, 卡路里睇唔睇架, 佢地又係點對架..感謝!!!


伯爵府

積分: 16847


2292#
發表於 10-10-30 23:12 |只看該作者
原帖由 bigpotato123 於 10-10-30 17:15 發表
其實除左睇PROTEIN, CARBOHYDRATE, 卡路里睇唔睇架, 佢地又係點對架..感謝!!!


營養師會睇
不過對於我地黎講要計卡路里好煩
所以換算成一份份甘計

我唔記得有無記錯
1g碳水化合物=4卡路里
1g蛋白質=4卡路里
1g脂肪=9卡路里
你快d報個food label班啦


複式洋房

積分: 117


2293#
發表於 10-10-31 00:25 |只看該作者
M中間的日子,我係會好易積水,而營養師通常開薯湯/薯仔餐,捱兩三日,就會落磅啦.



原帖由 Care_Bears2009 於 10-10-30 11:18 發表


m 就一定唔係, 不過尋日就排卵, 唔知咁樣有無影響


洋房

積分: 70


2294#
發表於 10-10-31 00:39 |只看該作者
唔該晒, 我報左了, 不過要20號先上


大宅

積分: 1567


2295#
發表於 10-11-1 08:36 |只看該作者
manyu,
我以前肥過您e+架!145lbs/ 156 cm,睇比例都嚇C人啦!
now,我塊面仲係pizza, 但個身就slim好多啦!

上週撞到阿仔幼稚園同學的媽咪,佢走過來話:
我老公話你見到你瘦左好多呀,差點唔認得!
Wa kakakaka..

今早重了0.5 kg...未便便卦!

原帖由 manyu0826 於 10-10-29 15:24 發表
上次見到你咁fit
真係好難想像你以前係肥呀~~~我都係咁話

[ 本帖最後由 tomatolala 於 10-11-1 22:05 編輯 ]


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


2296#
發表於 10-11-1 09:04 |只看該作者
原帖由 bigpotato123 於 10-10-31 00:39 發表
唔該晒, 我報左了, 不過要20號先上

e..同學仔...果日見


禁止訪問

積分: 3930


2297#
發表於 10-11-1 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 899


2298#
發表於 10-11-1 20:50 |只看該作者
原帖由 lapinou 於 10-11-1 14:35 發表
依家監控期真係好易出事
我weekend又食多左啦
慘慘
我打算今日做1小時運動
明天做2part運動填數


係呀! 減肥難, keep fit更難!


大宅

積分: 1567


2299#
發表於 10-11-1 21:58 |只看該作者
一半同意,keep fit是難,但我還是覺得減肥痛苦好多!
想當日,esp.最尾階段,又要追target,又要挨餓,真係少d毅力都唔得!
e+減完,雖然吃多了會肥,但只要早日懸崖勒馬,就唔洗還咁多數!
今晚又沒煮飯,加埋明晚,是連續4晚出街食,唔係餐餐咁高EQ...近日又凍,又愛返飲奶茶...唉!個肚腩返緊來陪我過冬lar!
原帖由 chan123 於 10-11-1 20:50 發表


係呀! 減肥難, keep fit更難!


大宅

積分: 1567


2300#
發表於 10-11-1 22:01 |只看該作者
E媽:
C、D測完未?
我昨日開始作戰啦,好多野溫,老鼠拉龜唔知點埋手?今晚7時開波,一到8點阿大少就打呵欠,唯有放行...入房訓 起身又唔見咁準時!
下週一,我就重生啦!
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 09:04 發表

e..同學仔...果日見

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo