立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16016
原帖由 elong 於 10-10-29 22:24 發表 捱埋呢個星期你就honey moon啦~~~~ relax relax~~~
大宅
積分: 2804
原帖由 elong 於 10-10-29 22:58 發表 wawawa~~停停停!! 唔好食啦! 你食完,原本只係重1磅 變成重2磅甚至更多!!!! 原本你需要4日去消滅你果1磅 現在你需要1星期時間才能消滅你今日"快樂"換來痛苦的2磅 你白白浪費了1星期時間 呢1星期的減肥program係價值幾百蚊( ...
原帖由 manyu0826 於 10-10-30 00:52 發表 你講好ARM呀, 我上星期落咗5LBS後, 一時放肆食咗餐韓烤, 攪到又重番3LBS, 依家努力咗1個星期都未去番新底, 唉..真係浪費晒D時間同金錢, 超後侮.
子爵府
積分: 10226
原帖由 manyu0826 於 10-10-29 12:07 發表 會唔會係谷m呀
洋房
積分: 70
原帖由 bigpotato123 於 10-10-30 16:39 發表 我仲未LABEL上班,但想問下一份脂即係有幾g脂同carbohydrates, 我想食乜餅乜糕嗰d
民房
積分: 50
原帖由 elong 於 10-10-28 22:58 發表 呢2日天氣涼了 各位保重啊 見到d boot好想買(入面有層毛毛果d) 以前甘大隻好難買boot 就算買到甘arm有d款式筒圍比較大 都sip唔入褲腳(因為剛剛好) 而家瘦左,雖然我矮腳唔長 但今年一定要買對boot 仲要係牛仔褲腳sip入去甘 ...
原帖由 bigpotato123 於 10-10-30 17:15 發表 其實除左睇PROTEIN, CARBOHYDRATE, 卡路里睇唔睇架, 佢地又係點對架..感謝!!!
積分: 16847
複式洋房
積分: 117
原帖由 Care_Bears2009 於 10-10-30 11:18 發表 m 就一定唔係, 不過尋日就排卵, 唔知咁樣有無影響
積分: 1567
原帖由 manyu0826 於 10-10-29 15:24 發表 上次見到你咁fit 真係好難想像你以前係肥呀~~~我都係咁話
原帖由 bigpotato123 於 10-10-31 00:39 發表 唔該晒, 我報左了, 不過要20號先上
禁止訪問
積分: 3930
別墅
積分: 899
原帖由 lapinou 於 10-11-1 14:35 發表 依家監控期真係好易出事 我weekend又食多左啦 慘慘 我打算今日做1小時運動 明天做2part運動填數
原帖由 chan123 於 10-11-1 20:50 發表 係呀! 減肥難, keep fit更難!
原帖由 ABCD媽咪 於 10-11-1 09:04 發表 e..同學仔...果日見
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy