立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17076
@bear 發表於 11-12-10 10:12 你今次個芝士包整成點呀? d 芝士有冇溶晒呀?
瑪瑙宮
積分: 135797
原帖由 88328mama 於 11-12-10 發表 都係溶晒,我又買左入爐朱古力, 問左人, 話呢隻唔會溶, 整起個包重有朱古力食,
珍珠宮
積分: 46431
原帖由 giftfromgod 於 11-12-10 發表 都是向大家學習的成果,想成功必須先爬文
hallonatalie 發表於 11-12-11 00:26 用呢隻芝士唔會好溶架!
原帖由 88328mama 於 11-12-11 發表 今朝晨早出燼提子吐司
原帖由 88328mama 於 11-12-11 發表 就係用左呢隻 芝士都溶
積分: 46527
88328mama 發表於 11-12-11 08:24 今朝晨早出燼提子吐司
大宅
積分: 1538
積分: 1677
Sorriso 發表於 11-12-11 15:40 佢本身連埋架
禁止訪問
積分: 33268
hallonatalie 發表於 11-12-11 11:22 嘩,好高呀! 畀個食譜我參考下吖!
hallonatalie 發表於 11-12-11 11:23 點解呢? 我個好少溶咋喎!
hinhin_ma 發表於 11-12-11 11:31 WA!! very ging.... 你係用邊隻酵母GA ?? 邊個MODE ??我最高都是16CM...你直頭頂蓋......重有, 我D 就算 ...
88328mama 發表於 11-12-11 17:48 指教吓點可以唔溶我放入提子格, 或者後加都係溶晒 試過連埋一齊攪又係溶埋 ...
88328mama 發表於 11-12-11 17:46 我都係"我愛麵包機" P.57 濃郁葡萄乾麵包,用 軟吐司個 MODE 同埋今次係俾足 3G 酵母粉 ...
hallonatalie 發表於 11-12-11 21:10 呢個係有鈴聲提示, 先自己落提子乾, 我試過秤 70g 提子乾, 上面個堅果格係裝唔晒, 只可以放 around 60g 提 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy