烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2281#
發表於 12-5-16 00:03 |只看該作者

引用:Quote:feiyi+發表於+12-5-15+23:53+我用你

原帖由 tp168 於 12-05-15 發表
黑糖包好食水,唔使點減水,同埋我發覺用少d鮮酵母,比長d時間佢發酵反而仲好!
乜原來用黑糖要多啲水?唔怪得我啲包咁乾啦。。。。我腸黑糖架




大宅

積分: 2608


2282#
發表於 12-5-16 00:03 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 00:00
今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝腿卷+第一次整既芝士吞拿魚包




...


男爵府

積分: 6499

熱血金章


2283#
發表於 12-5-16 00:04 |只看該作者

引用:Quote:anna2308+發表於+12-5-15+23:48+今晚

原帖由 tp168 於 12-05-15 發表
忙過返工
係呀,今晚真係忙過返工,不過只要佢地欣賞,咁就咩都值得




子爵府

積分: 13105


2284#
發表於 12-5-16 00:04 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 00:00
今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝腿卷+第一次整既芝士吞拿魚包




...



祝小狗早日康復! 主人吾好吾開心啦!


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2285#
發表於 12-5-16 00:06 |只看該作者

引用:今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝腿卷+第一次整既芝士吞拿魚包




...
個包好圓,大少會當波踢




男爵府

積分: 6499

熱血金章


2286#
發表於 12-5-16 00:06 |只看該作者

引用:Quote:anna2308+發表於+12-5-15+23:48+今晚

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
請問妳幾點開始? 嚇親呀!
7點幾開始




男爵府

積分: 6644


2287#
發表於 12-5-16 00:07 |只看該作者

引用:交功課,芝士餐肉包!

原帖由 teresafan 於 12-05-15 發表
交功課,芝士餐肉包!
wow!好手工!




子爵府

積分: 10570


2288#
發表於 12-5-16 00:08 |只看該作者

引用:今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
今晚造型包屋企小狗病了人都冇心機!醜樣芝腿卷+第一次整既芝士吞拿魚包




...
OK吖,余寶病咗




子爵府

積分: 13105


2289#
發表於 12-5-16 00:15 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-16 00:02
係呀,啱啱成雪櫃生果,攞d芒果嚟整雪糕又可以KO一樣,另外呢幾日d小朋友鍾意食乳酪+麵包做早餐,放學又食 ...

小朋友的腸胃一定好好呀!


子爵府

積分: 13105


2290#
發表於 12-5-16 00:16 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-16 00:04
係呀,今晚真係忙過返工,不過只要佢地欣賞,咁就咩都值得



...


水晶宮

積分: 64904


2291#
發表於 12-5-16 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-16+發表今晚

原帖由 emryhk 於 12-05-16 發表
個包好圓,大少會當波踢
係啊,我睇出面個topic話包好餡再拉多兩野個包焗出黎會再圓d,所以都跟住做



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2292#
發表於 12-5-16 00:22 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+00:00+今晚造

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
祝小狗早日康復! 主人吾好吾開心啦!
最幣佢係一隻唔聽話既小狗呢



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2293#
發表於 12-5-16 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-16+發表今晚

原帖由 glorialeebaby 於 12-05-16 發表
OK吖,余寶病咗
佢一病就好麻煩



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2294#
發表於 12-5-16 00:26 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-5-15 23:32
淡忌廉100g,鮮奶90g,椰汁100g,即溶吉士粉105g,全部材料拌勻,大約可整六個包(多餡)



...


TKS...

拌勻就得?? 要唔要煮下佢GA ?? 要雪幾耐先會傑D??

我都剛溝左,但好水....連傑都未到....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2295#
發表於 12-5-16 00:27 |只看該作者
anna2308 發表於 12-5-15 23:48
今晚真係好充實,放工返來先切定材料整芒椰雪糕,跟住雪凍佢,然後磅材料整麵包,嘗試加埋有淨嘅椰汁當水份 ...


...D 時間剛剛好....
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2296#
發表於 12-5-16 00:28 |只看該作者
feiyi 發表於 12-5-15 23:58
即係唔好用快速mode整?我用日高粉落160g 水覺得濕,有加粉!
你用昭和粉,定日清?我用金像粉,用晒180 GM 水


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2297#
發表於 12-5-16 00:31 |只看該作者
buzz1234 發表於 12-5-16 00:03
乜原來用黑糖要多啲水?唔怪得我啲包咁乾啦。。。。我腸黑糖架



...
我整過幾次黑糖包用40 GM ,次次都要加番扣起O既水 !


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


2298#
發表於 12-5-16 00:33 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-5-15 23:51
即用吉士係方便,但唔夠蛋香味


我用E隻...袋裝....OK??是即用??

http://www.cakebase.com/photos/155.jpg
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 10570


2299#
發表於 12-5-16 00:35 |只看該作者

引用:Quote:glorialeebaby+發表於+12-5-15+23:32

原帖由 hinhin_ma 於 12-05-16 發表
TKS...

拌勻就得?? 要唔要煮下佢GA ?? 要雪幾耐先會傑D??
攪一陣就杰,唔洗煮唔洗雪都杰 ,你係咪用即用吉士粉




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2300#
發表於 12-5-16 00:35 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-16 00:33
我用E隻...袋裝....OK??是即用??

http://www.cakebase.com/photos/155.jpg
呢隻要煮架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo