想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3724


2281#
發表於 12-7-18 19:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-18+發表Wa,

原帖由 Purybaby 於 12-07-18 發表
係啦,我真係好心急好心急呀,仲要等一個星期
我等多4日,真係想快啲呀




禁止訪問

積分: 1545


2282#
發表於 12-7-18 19:56 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


2283#
發表於 12-7-18 20:12 |只看該作者

引用:嘩,追到我索晒氣。我今日開始返工,工司入

原帖由 ladystalk 於 12-07-18 發表
嘩,追到我索晒氣。我今日開始返工,工司入面唔太收到電話,我收工睇返,要追三十幾版,睇咗一個鐘!:excit ...
咪當你放工後既娛樂囉




子爵府

積分: 13137


2284#
發表於 12-7-18 21:31 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+18:10+點

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
因為好多孕婦汗線會變旺盛咗,好多時都會著番對棉襪吸下汗嗎,咁依家大熱天时,應該都唔會著長襪啫 ...
哦!原來係咁!




I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


2285#
發表於 12-7-18 21:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-07-18+發表因

原帖由 zarara188 於 12-07-18 發表
哦!原來係咁!
話時話,我都覺得自己大汗左喎




大宅

積分: 2841


2286#
發表於 12-7-18 22:18 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

我好明顯大汗咗呀!直情濕哂身。


大宅

積分: 2841


2287#
發表於 12-7-18 22:20 |只看該作者

回覆:ladystalk 的帖子

放工後要有娛樂嫁嗎!




伯爵府

積分: 15109


2288#
發表於 12-7-18 22:20 |只看該作者

引用:回覆+Purybaby+的帖子 我好明顯大汗咗呀!

原帖由 ling330 於 12-07-18 發表
回覆 Purybaby 的帖子

我好明顯大汗咗呀!直情濕哂身。
係呀,好似成個人好滾咁




大宅

積分: 2841


2289#
發表於 12-7-18 22:24 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

不過最慘,坐係室內都會時冷時熱!有時好怕會病。




禁止訪問

積分: 1545


2290#
發表於 12-7-18 22:26 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


2291#
發表於 12-7-18 22:29 |只看該作者

引用:大家有冇時間越耐,好似習慣咗咁。有時會唔

原帖由 ladystalk 於 12-07-18 發表
大家有冇時間越耐,好似習慣咗咁。有時會唔記得自己有咗,成日都好粗魯又大動作。突然有啲擔心唔知阿b點,好 ...
我就係有咁既感覺,因為今次隔成3個星期我已經覺得好耐




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2292#
發表於 12-7-18 22:37 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 21:42
話時話,我都覺得自己大汗左喎

所以亞媽叫我唔好著涼鞋喎,就算平底都唔係咁好,因為有時出咗D腳汗,好容易會跣親喎,所以今日出街都已經著咗短襪仔+平底輕便鞋啦


大宅

積分: 2096


2293#
發表於 12-7-18 22:40 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 22:29
我就係有咁既感覺,因為今次隔成3個星期我已經覺得好耐

我都係~
不過我後日可以見亞B啦!! 好期待呀!
希望亞B都比上次長大左好多啦!!
我今日磅左重, 只係俾第一次產檢時6W4D重左1 KG咋~ 唔知有無問題呢.... 比8W時仲輕左0.3 KG..
C6係咁話好擔心~


伯爵府

積分: 15109


2294#
發表於 12-7-18 22:42 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+21:42+話時

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
所以亞媽叫我唔好著涼鞋喎,就算平底都唔係咁好,因為有時出咗D腳汗,好容易會跣親喎,所以今日出街都已經著咗 ...
呢個下半身既image令我諗起b6




伯爵府

積分: 15109


2295#
發表於 12-7-18 22:43 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+22:29+我就

原帖由 mtlai 於 12-07-18 發表
我都係~
不過我後日可以見亞B啦!! 好期待呀!
希望亞B都比上次長大左好多啦!!
我已經比bingo前重左4-5磅




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2296#
發表於 12-7-18 22:51 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 22:29
我就係有咁既感覺,因為今次隔成3個星期我已經覺得好耐

我咁耐以嚟,只係7W2D見過一次咋,但又無妳哋成日想見D渴求喎,妳哋都放鬆D啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2297#
發表於 12-7-18 22:53 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 22:42
呢個下半身既image令我諗起b6

妳要催眠自己覺得好型,好潮咁就OK架喇安全至上嗎


禁止訪問

積分: 1545


2298#
發表於 12-7-18 22:54 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-18+22:29+我就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2299#
發表於 12-7-18 22:54 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 22:43
我已經比bingo前重左4-5磅

哈哈,我同妳相反...BINGO之後輕咗6磅不過遲D應該唔會喇


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2300#
發表於 12-7-18 22:56 |只看該作者
ladystalk 發表於 12-7-18 22:54
你就好啦!我要下星期先有得見。我今日覆工,每個同事都知我有咗,因為我要換大肚制服,原本嗰套已經扣唔埋 ...

妳個B應該係大方之人,無咁小氣既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo