
gogoMa 寫道:
生男生女圖
可唔可以send一份比我呀??
[quote]
swingBB 寫道:
c
勁![]()
![]()
咁快就找到資料......不過,我開唔到黎睇 :-( :-(
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
SZEYUEN 寫道:
生男生女圖 Boy or Girl?
中國在七百年前的皇家墓地裡發現了這幅生男生女圖。這幅圖現在保存在北京科學院。它已被成千上萬的人所證實。據說其準確達99%•
豎行﹕懷孕的月份
橫行﹕年齡(懷孕時的歲數+ 9個月)
交叉處即為結果 (男孩或女孩)
網主及一些朋友們測試近20個小孩,全部正確。讓人驚嘆﹗您不妨試試 。






戇居SBB 寫道:
咁既野你都信!
冇d常識!![]()
[quote]
gogoMa 寫道:
生男生女圖
可唔可以send一份比我呀??
[quote]
swingBB 寫道:
c
勁![]()
![]()
咁快就找到資料......不過,我開唔到黎睇 :-( :-(
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
SZEYUEN 寫道:
生男生女圖 Boy or Girl?
中國在七百年前的皇家墓地裡發現了這幅生男生女圖。這幅圖現在保存在北京科學院。它已被成千上萬的人所證實。據說其準確達99%•
豎行﹕懷孕的月份
橫行﹕年齡(懷孕時的歲數+ 9個月)
交叉處即為結果 (男孩或女孩)
網主及一些朋友們測試近20個小孩,全部正確。讓人驚嘆﹗您不妨試試 。