親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1453


2281#
發表於 06-7-12 12:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

可以係邊到放煙花呀?

vkzone 寫道:
找到了, 是2300 close, 可放心!
煙花, 水果等全可以一次過買到.
http://www.aeon.info/jusco/souen/


男爵府

積分: 7257


2282#
發表於 06-7-12 12:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

係札幌無人會放的, 但去到富良野, 美瑛一帶, 晚上你可在民宿門前放. 那些地方好多空曠既的地可以放心玩.


大宅

積分: 1453


2283#
發表於 06-7-12 12:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


vkzone,

咁係美瑛一帶見唔見有得買煙火呀?

係呢, 我正在 plan 緊小樽的行程, 妳可唔可以講講係小樽的行程如何呀?


男爵府

積分: 7257


2284#
發表於 06-7-12 13:01 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

一般supermark都會有賣的. 有些便利店都會有.
小樽呀~~~ 我到小樽食過雪糕及午餐影相後, 就坐船出發到水族館, 海鷗們會追在船後, 等遊人餵麵包食. 水族館地方不太大, 但都算可去一去. 入口既另一邊有一些機動遊戲玩, 如坐下火車仔, 摩天輪咁. 黃昏如來時行行街時間便過了, 第2天早上到天狗出玩草原雪橇和看松鼠仔看風景. 因為從前已經到過小樽玩, 所以無放太多時行街及去銀之鍾. 但如果第1之去, 可考慮先去行下街及去銀之鍾食少少東西下午才去水族館. 如果唔住小樽, 唔去水族館也不算可惜的.


大宅

積分: 1453


2285#
發表於 06-7-12 13:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

我都去過小樽一趟, 所以咪諗下有無其他地方可行, 不過我去當日會遇著潮際, 因此唔知到時的交通安排會受到影響!

天狗山聽妳咁講都應該值得一行, 松鼠仔會常遇見到嗎?草原雪橇比我地大人玩都幾好喎!


男爵府

積分: 5769


2286#
發表於 06-7-12 13:11 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat
上年有去過千代田,d士多啤梨好細同好少,得一兩行,同VKZONE的相差好遠....
搵定地圖的意思係旅遊書或去到取的旅遊資訊裡面個D...難找的主要係美瑛,要正確找出位置,我打算
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 1612


2287#
發表於 06-7-12 14:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

horlicks
我幫你入個去睇喇, 佢1/8-11/8啲plan係貴的喎, 包埋海洋館入場都要28596yen2個人. mahoroba

我地咁平除咗日子唔同外(我17/7晚入住), 仲係3個大人一間房.

rachaelmum
我不清楚你何時入住, 不如你click入去計一計你住的日子看看那個價錢會好些再轉喇.


別墅

積分: 939


2288#
發表於 06-7-12 14:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hi abebe

唔該曬你呀! 但你睇邊到可以睇到包埋海洋館入場個 plan 呀? 我睇唔到既? 我個價錢唔包海洋館入場嫁喎,點解佢收我 27816 yen 呢?  你係睇邊個 web-site 呀? 你睇日文, 中文 定英文呀? 唔好意思我太多問題了! 謝謝你!  


男爵府

積分: 8507


2289#
發表於 06-7-12 15:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

行程都confirm晒啦,行李就pack咗阿囡一部份,e+未"汁"奶樽,衫,水,毛巾就已經full咗一個行李箱啦 .第一次同bb出門,硬係"形"住好多嘢都未搞掂 .

hay03 寫道:

各位 715 出發的家庭, 好緊張呀, 仲有 3 日就出發啦!您地準備成點呀?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 8507


2290#
發表於 06-7-12 15:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat,

你係咪一行8人去呀?

希望我個囡半夜d喊聲唔會搞到你無覺好瞓啦 .

tatacat 寫道:

ivyl:
我地會向17, 18號cottage相見. 如15號相認唔到, 重有機會.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


2291#
發表於 06-7-12 15:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
行程都confirm晒啦,行李就pack咗阿囡一部份,e+未"汁"奶樽,衫,水,毛巾就已經full咗一個行李箱啦 .第一次同bb出門,硬係"形"住好多嘢都未搞掂 .


明白呀, 尤其咁細個, 好似執極都唔夠咁, 又驚無帶呢樣無帶個樣, 其實最緊要佢嘅食糧、平安藥、衫,我以前會帶埋佢瞓開個張被添呀, 仲有陪瞓公仔呀!


男爵府

積分: 7257


2292#
發表於 06-7-12 15:36 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

有樣野, 唔知大家去到北道會唔會扭蛋扭襟幛呢?
我扭左有d相同的, 如果你地都扭左, 可以交換啊!


大宅

積分: 1453


2293#
發表於 06-7-12 15:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone 寫道:
有樣野, 唔知大家去到北道會唔會扭蛋扭襟幛呢?
我扭左有d相同的, 如果你地都扭左, 可以交換啊!


咦, 妳係邊到扭架?妳唔講, 我都唔記得要留意呢樣野!價錢係唔係平過香港呀?


別墅

積分: 930


2294#
發表於 06-7-12 15:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi Horlicks,
I have booked the Marine Park plan with Mahoroba Japanese room on 22/7. The price is 32,xxxYen. A Japanese room for 2 persons (I will bring one more child) and buffet dinner and 2 adult tickets to Mahoroba. So expensive. But it is a Saturday.

I have seen on the tourism website that there will be firework during weekends in July and August in Norboribetsu. Maybe that is the reason why the price is so high. I hope the firework will worth it. :-( :-(


男爵府

積分: 7420


2295#
發表於 06-7-12 15:47 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


請問日本的插頭, 是否兩腳, 好似 1 1 字咁架 唔知有冇買錯tim :-|
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


2296#
發表於 06-7-12 15:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


vkzone

請問spp有冇 300yen 挾公仔 係邊樹有 Thanks.
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7257


2297#
發表於 06-7-12 15:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

係好多地方都會見到. 便利店, 手信店, 火車站都會有.
Yen100扭一粒. 係鐵造的小襟幛, 香港唔會有的.
內容全都係北海道的特色事物, 有幾個section. 有set係札幌, 係有札幌的觀光點及拉麵和電車等公仔. 也有set係路牌標誌及花. 而小樽也有自己的款, 有運河, 蒸氣鐘等. 我知函館和其他地區會佢地的特色款式!
我扭左好多, 因為都好靚而且香港無得扭啊!

ChristyBBmama
我無留意夾公仔呀, 不過好似好易見到有!
係呀, 插頭好似 1 1 字, 100% correct!

不過話是話, 以前冬天去北海道, 覺得d拉麵好好食, 但今次夏天去, 就唔覺得好冬天時咁好味了(其實也是好味的). 可能因為天氣唔似下雪咁冷咁, 冷冷的吃碗熱拉麵, 什麼也是好味!


大宅

積分: 1453


2298#
發表於 06-7-12 16:12 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

咁我又留意下呢 D 扭蛋先, 我以為妳講緊 Hello kitty 呀、Thomas .... 諸如此類的卡通人物呢!


男爵府

積分: 7257


2299#
發表於 06-7-12 16:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

反而果d香港遲d都可能會有, 而且香港扭會比日本平, 日本扭yen100, 香港才$5, yen200香港才$10.
所以我只係扭左隻企鵝公仔及一大堆香港唔會有既襟章.


別墅

積分: 939


2300#
發表於 06-7-12 16:21 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi sweetma

Could u tell me how to book the Marine Park from Mahoroba? I can't see from the web-site. Can you show me?

And i will bring with my baby (he is now 15.5 months) I am very exciting to go with baby. And how old of your child? What's is your plan?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo