跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


2281#
發表於 06-10-26 22:31 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: ic, 不過囝囝話原來今日係for 三年班, 會輪住一級一級咁喎, 下星期到四年班, 再下星期五年班, 如此類推....一年班要等多幾個星期喎....

好野, 今日貼中左日字部


男爵府

積分: 5403


2282#
發表於 06-10-26 22:33 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ivman: 我o係呢度見唔到你online, 不過都仲有入去你個blog 度食野 ^^ 我為食丫嗎


水晶宮

積分: 51182


2283#
發表於 06-10-27 08:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ivman

大囡同細囡點呀?而家仲有無補習呀?
細囡成績進步呀?
[quote]
popoivman 寫道:
HIN_bb

係~晉瑋乖左好多,
唔係語言障礙堂,係有語言治療師晉瑋放左同佢,傾下計,教下佢發音,上幾耐先無事就唔知,個個小朋友唔同。

oscar都好叻仔呀,自己做功課,返學好開心已經係好事。
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2284#
發表於 06-10-27 08:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

各位早晨呀


水晶宮

積分: 51182


2285#
發表於 06-10-27 08:50 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HinMa

hinhin好叻仔呀
HinMa 寫道:
Tszhin媽咪,
你地貼中日字部咁叻,我無同hinhin貼日字呀,頭先你都聽到我問佢識唔識寫,佢答我唔知,但係屋企佢無喇喇又問我"明.早.書.晶"係咪日字部,佢話寫左.


珍珠宮

積分: 35220


2286#
發表於 06-10-27 08:54 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hahaha....唔怪之阿仔死都話無啦 :lol: :lol: :lol: :lol: 下星期測驗wor, 即係又無囉....真係慢慢等

家譽仔一定寫好多個啦
homacarol 寫道:
TszHin媽: ic, 不過囝囝話原來今日係for 三年班, 會輪住一級一級咁喎, 下星期到四年班, 再下星期五年班, 如此類推....一年班要等多幾個星期喎....

好野, 今日貼中左日字部


珍珠宮

積分: 35220


2287#
發表於 06-10-27 08:55 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb

早晨 :mrgreen:


水晶宮

積分: 51182


2288#
發表於 06-10-27 09:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

早晨呀!
下星期hugo,hinhin,家譽測驗,大家要加油呀
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb

早晨 :mrgreen:


男爵府

積分: 5403


2289#
發表於 06-10-27 09:24 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hi morning TszHin媽 & Hin_bb

我再問左果個哥哥, 佢話老師會派遊戲紙比同學仔喎. 係lor...咁即係有排等... 不過玩完攤位會有小禮物喎


珍珠宮

積分: 35220


2290#
發表於 06-10-27 09:30 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

thanks! :mrgreen: [quote]
HIN_bb 寫道:

下星期hugo,hinhin,家譽測驗,大家要加油呀
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2291#
發表於 06-10-27 09:33 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

CAROL

早晨呀!去邊到玩攤位呀?
homacarol 寫道:
Hi morning TszHin媽 & Hin_bb

我再問左果個哥哥, 佢話老師會派遊戲紙比同學仔喎. 係lor...咁即係有排等... 不過玩完攤位會有小禮物喎


男爵府

積分: 5403


2292#
發表於 06-10-27 09:35 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb..... 我都要考試呀 :-(
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

早晨呀!
下星期hugo,hinhin,家譽測驗,大家要加油呀
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb

早晨 :mrgreen:
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2293#
發表於 06-10-27 09:38 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb: hehe, 係學校搞的攤位遊戲呀 ^^
就係我朝朝同佢食早餐既其中一位家長個囝有份看攤位, 佢叫我個囝去玩, 咁我咪叫埋TszHin媽個囝去lor....點知原來係要分年級去玩的.....擺烏龍...唔好意思呀 ))))) TszHin媽....


水晶宮

積分: 51182


2294#
發表於 06-10-27 09:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你都要加油呀
homacarol 寫道:
Hin_bb..... 我都要考試呀 :-(
[quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

早晨呀!
下星期hugo,hinhin,家譽測驗,大家要加油呀
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb

早晨 :mrgreen:
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


2295#
發表於 06-10-27 09:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁你地仔仔有無得去玩呀?
homacarol 寫道:
Hin_bb: hehe, 係學校搞的攤位遊戲呀 ^^
就係我朝朝同佢食早餐既其中一位家長個囝有份看攤位, 佢叫我個囝去玩, 咁我咪叫埋TszHin媽個囝去lor....點知原來係要分年級去玩的.....擺烏龍...唔好意思呀 ))))) TszHin媽....


珍珠宮

積分: 35220


2296#
發表於 06-10-27 09:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

唔緊要啦! 我仔昨日都擺烏龍走左上去頌姑娘度, 原來星期二先有....佢話我知 : 大息可以去頌姑娘度玩玩具, [size=large]係唔洗錢ga! <---kakakakaka 笑到我肚都痛 唔知係唔係同學仔咁樣話佢知 :lol: :lol:


男爵府

積分: 5403


2297#
發表於 06-10-27 09:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

有呀, 不過之前一年班玩過一日, 我囝囝未知, 到知道既時候就應該到高年班...要等多幾個星期lor.
HIN_bb 寫道:
咁你地仔仔有無得去玩呀?
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb: hehe, 係學校搞的攤位遊戲呀 ^^
就係我朝朝同佢食早餐既其中一位家長個囝有份看攤位, 佢叫我個囝去玩, 咁我咪叫埋TszHin媽個囝去lor....點知原來係要分年級去玩的.....擺烏龍...唔好意思呀 ))))) TszHin媽....
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2298#
發表於 06-10-27 09:54 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

haha, 都好丫, 我同呀囝講叫佢去這去那...佢都係唔去...佢仲話尋日去數學攤位時......叫另外一個同學仔陪佢....叫同學仔行先tim....佢話佢怕喎 死未

都唔明點解我咁唔怕醜...生個囝咁怕醜
TszHin媽咪 寫道:
carol,

唔緊要啦! 我仔昨日都擺烏龍走左上去頌姑娘度, 原來星期二先有....佢話我知 : 大息可以去頌姑娘度玩玩具, [size=large]係唔洗錢ga! <---kakakakaka 笑到我肚都痛 唔知係唔係同學仔咁樣話佢知 :lol: :lol:


男爵府

積分: 5403


2299#
發表於 06-10-27 10:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我都希望我加到油la...但好似睇極都唔明d notes 咁 :-(
[quote]
HIN_bb 寫道:
你都要加油呀
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2300#
發表於 06-10-27 10:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你可唔可以問下你d同學仔呀?
homacarol 寫道:
我都希望我加到油la...但好似睇極都唔明d notes 咁 :-(
[quote]
HIN_bb 寫道:
你都要加油呀
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo