HIN_bb 寫道:
咁你地仔仔有無得去玩呀?
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb: hehe, 係學校搞的攤位遊戲呀 ^^
就係我朝朝同佢食早餐既其中一位家長個囝有份看攤位, 佢叫我個囝去玩, 咁我咪叫埋TszHin媽個囝去lor....點知原來係要分年級去玩的.....擺烏龍...唔好意思呀 ))))) TszHin媽....![]()
死未
TszHin媽咪 寫道:
carol,
唔緊要啦! 我仔昨日都擺烏龍走左上去頌姑娘度, 原來星期二先有....佢話我知 : 大息可以去頌姑娘度玩玩具, [size=large]係唔洗錢ga! <---kakakakaka 笑到我肚都痛![]()
唔知係唔係同學仔咁樣話佢知 :lol: :lol: